Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Preț 55 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-420-9
An apariție 2008
Nr. de pagini 455
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Volumul de față reprezintă un elaborat științific și didactic de abordare a IMM-urilor în viziunea ultimelor evoluții refigurate pe plan mondial. Lucrarea se bazează pe o amplă documentare și cercetări științifice empirice și teoretico-metodologice ale autorilor, realizate în România și în alte țări – Marea Britanie, Japonia, Elveția, SUA, Suedia, Ungaria, Grecia, Thailanda, Franța, Slovenia, Spania, Polonia, Italia, Bulgaria, Brazilia, Turcia, Cehia, Singapore și Coreea de Sud.

     De asemenea, am avut acces și am utilizat pe scară largă elaboratele cu caracter pragmatic referitoare, direct și indirect, la IMM-uri, ale principalelor organizații internaționale – ONU, OCDE și OIM. La realizarea unora dintre acestea, cum ar fi Recomandarea și Raportul privind întreprinderea sustenabilă – adoptate în 2007 de Biroul Internațional al Muncii –, cu privire la crearea de locuri de muncă și întreprinderi mici și mijlocii, am participat personal.

     Deosebit de utilă pentru realizarea volumului s-a dovedit implicarea directă în activitățile organizațiilor internaționale specializate pe IMM-uri – Asociația Mondială a IMM-urilor (WASME), Uniunea Europeană de întreprinderi artizanale mici și mijlocii (UEAPME), Consiliul European pentru firme mici (ECSB) – din a căror conducere fac parte.

     Toate elementele menționate se reflectă în amploarea, diversitatea și noutatea informațiilor, analizelor și concluziilor încorporate în lucrare, ce-i conferă o personalitate proprie, sensibil diferită de volumele pe aceeași temă publicate în România și în alte țări.

Prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul cunoașterii: factor determinat în accelerarea procesului de absorție a fondurilor europene An apariție 2014
Nr. pagini 236
Format 17x24
Preț 23 lei
Comportament organizațional și managerial: fundamente psihosociologice și politologice - volumul 1 - comportament organizațional An apariție 2003
Nr. pagini 336
Format 20x29
Preț 31 lei
Managementul calității totale și firmele mici și mijlocii An apariție 2001
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 11 lei
Human resources management An apariție 2012
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 38 lei
    În curs de epuizare

Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
Managementul resurselor umane, ediția a IV-a An apariție 2003
Nr. pagini 592
Format 20x29
Preț 55 lei
Contabilitate managerială aprofundată An apariție 2003
Nr. pagini 330
Format 17x24
Preț 20 lei
Econometrie An apariție 2014
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 25 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice