Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Preț 65 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-420-9
An apariție 2008
Nr. de pagini 455
Format 19x25,5
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Volumul de față reprezintă un elaborat științific și didactic de abordare a IMM-urilor în viziunea ultimelor evoluții refigurate pe plan mondial. Lucrarea se bazează pe o amplă documentare și cercetări științifice empirice și teoretico-metodologice ale autorilor, realizate în România și în alte țări – Marea Britanie, Japonia, Elveția, SUA, Suedia, Ungaria, Grecia, Thailanda, Franța, Slovenia, Spania, Polonia, Italia, Bulgaria, Brazilia, Turcia, Cehia, Singapore și Coreea de Sud.

     De asemenea, am avut acces și am utilizat pe scară largă elaboratele cu caracter pragmatic referitoare, direct și indirect, la IMM-uri, ale principalelor organizații internaționale – ONU, OCDE și OIM. La realizarea unora dintre acestea, cum ar fi Recomandarea și Raportul privind întreprinderea sustenabilă – adoptate în 2007 de Biroul Internațional al Muncii –, cu privire la crearea de locuri de muncă și întreprinderi mici și mijlocii, am participat personal.

     Deosebit de utilă pentru realizarea volumului s-a dovedit implicarea directă în activitățile organizațiilor internaționale specializate pe IMM-uri – Asociația Mondială a IMM-urilor (WASME), Uniunea Europeană de întreprinderi artizanale mici și mijlocii (UEAPME), Consiliul European pentru firme mici (ECSB) – din a căror conducere fac parte.

     Toate elementele menționate se reflectă în amploarea, diversitatea și noutatea informațiilor, analizelor și concluziilor încorporate în lucrare, ce-i conferă o personalitate proprie, sensibil diferită de volumele pe aceeași temă publicate în România și în alte țări.

Prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Benchmarking: teorie și aplicații An apariție 2006
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 23 lei
Strategii și management: dimensiuni socio-umane contemporane An apariție 2014
Nr. pagini 110
Format 14x20
Preț 15 lei
Managementul organizațiilor An apariție 2007
Nr. pagini 380
Format 17x24
Management financiar-contabil în instituțiile publice de educație academică An apariție 2016
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 42 lei
    Recomandări

Politica agricolă a Uniunii Europene An apariție 2019
Nr. pagini 312
Format 17x24
Preț 45 lei
Modelare economică. Teorie și studii de caz. Ediția a doua An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 50 lei
Cercetări de marketing An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 20x27
Preț 85 lei
Modelare cibernetică în economie. Teorie și aplicații An apariție 2019
Nr. pagini 282
Format 17x24
Preț 44 lei
    În curs de epuizare

De vorbă cu Joao Carlos Martins An apariție 2001
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 7 lei
Management financiar-contabil în instituțiile publice de educație academică An apariție 2016
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 42 lei
Bursele de comerț An apariție 2003
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 16 lei
Ani irosiți la Breaza An apariție 2012
Nr. pagini 280
Format 14x20
Preț 10 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice