Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Preț 55 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-420-9
An apariție 2008
Nr. de pagini 455
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Volumul de față reprezintă un elaborat științific și didactic de abordare a IMM-urilor în viziunea ultimelor evoluții refigurate pe plan mondial. Lucrarea se bazează pe o amplă documentare și cercetări științifice empirice și teoretico-metodologice ale autorilor, realizate în România și în alte țări – Marea Britanie, Japonia, Elveția, SUA, Suedia, Ungaria, Grecia, Thailanda, Franța, Slovenia, Spania, Polonia, Italia, Bulgaria, Brazilia, Turcia, Cehia, Singapore și Coreea de Sud.

     De asemenea, am avut acces și am utilizat pe scară largă elaboratele cu caracter pragmatic referitoare, direct și indirect, la IMM-uri, ale principalelor organizații internaționale – ONU, OCDE și OIM. La realizarea unora dintre acestea, cum ar fi Recomandarea și Raportul privind întreprinderea sustenabilă – adoptate în 2007 de Biroul Internațional al Muncii –, cu privire la crearea de locuri de muncă și întreprinderi mici și mijlocii, am participat personal.

     Deosebit de utilă pentru realizarea volumului s-a dovedit implicarea directă în activitățile organizațiilor internaționale specializate pe IMM-uri – Asociația Mondială a IMM-urilor (WASME), Uniunea Europeană de întreprinderi artizanale mici și mijlocii (UEAPME), Consiliul European pentru firme mici (ECSB) – din a căror conducere fac parte.

     Toate elementele menționate se reflectă în amploarea, diversitatea și noutatea informațiilor, analizelor și concluziilor încorporate în lucrare, ce-i conferă o personalitate proprie, sensibil diferită de volumele pe aceeași temă publicate în România și în alte țări.

Prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Strategii de branding An apariție 2010
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 15 lei
Managementul resurselor umane: ghid de practică An apariție 2011
Nr. pagini 184
Format 14x20
Preț 20 lei
Managementul inovării An apariție 2013
Nr. pagini 172
Format 17x24
Preț 29 lei
Set: Managementul organizațiilor și Managementul organizațiilor. Studii de caz. Aplicații. Teste de verificare, editia a II-a An apariție 2007
Nr. pagini 772
Format 17x24
Preț 70 lei
    În curs de epuizare

Contabilitate de gestiune An apariție 2000
Format 17x24
Preț 10 lei
Managementul excelenței organizaționale în întreprinderile mici și mijlocii An apariție 2011
Nr. pagini 255
Format 17x24
Preț 39 lei
Filozofia educației. O viziune critică An apariție 2000
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 7 lei
Activitatea bancară internațională An apariție 1999
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 5 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice