Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Preț 55 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-420-9
An apariție 2008
Nr. de pagini 455
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Volumul de față reprezintă un elaborat științific și didactic de abordare a IMM-urilor în viziunea ultimelor evoluții refigurate pe plan mondial. Lucrarea se bazează pe o amplă documentare și cercetări științifice empirice și teoretico-metodologice ale autorilor, realizate în România și în alte țări – Marea Britanie, Japonia, Elveția, SUA, Suedia, Ungaria, Grecia, Thailanda, Franța, Slovenia, Spania, Polonia, Italia, Bulgaria, Brazilia, Turcia, Cehia, Singapore și Coreea de Sud.

     De asemenea, am avut acces și am utilizat pe scară largă elaboratele cu caracter pragmatic referitoare, direct și indirect, la IMM-uri, ale principalelor organizații internaționale – ONU, OCDE și OIM. La realizarea unora dintre acestea, cum ar fi Recomandarea și Raportul privind întreprinderea sustenabilă – adoptate în 2007 de Biroul Internațional al Muncii –, cu privire la crearea de locuri de muncă și întreprinderi mici și mijlocii, am participat personal.

     Deosebit de utilă pentru realizarea volumului s-a dovedit implicarea directă în activitățile organizațiilor internaționale specializate pe IMM-uri – Asociația Mondială a IMM-urilor (WASME), Uniunea Europeană de întreprinderi artizanale mici și mijlocii (UEAPME), Consiliul European pentru firme mici (ECSB) – din a căror conducere fac parte.

     Toate elementele menționate se reflectă în amploarea, diversitatea și noutatea informațiilor, analizelor și concluziilor încorporate în lucrare, ce-i conferă o personalitate proprie, sensibil diferită de volumele pe aceeași temă publicate în România și în alte țări.

Prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul resurselor umane: ghid de practică An apariție 2011
Nr. pagini 184
Format 14x20
Preț 20 lei
MBO & Ciclul Afacerilor An apariție 1999
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 8 lei
Management: concepte, principii, metode, probleme, studii de caz, jocuri de roluri An apariție 2006
Nr. pagini 445
Format 17x24
Preț 21 lei
Psihosociologia managerială An apariție 2008
Nr. pagini 334
Format 17x24
Preț 48 lei
    Manuale școlare

Tehnologii textile. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2002
Nr. pagini 224
Format 20x27
Preț 11 lei
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 9 lei
Tehnologia informației și a comunicațiilor. Manual clasa a IX-a - școala de arte și meserii An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 7 lei
Economie. Manual pentru clasa a IX-a, școala de arte și meserii An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 9 lei
    În pregătire

Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Mina de aur Format 17x24    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice