Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Intreprenoriatul și managementul întreprinderilor mici și mijlocii: concepte, abordări, studii de caz
Preț 65 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-420-9
An apariție 2008
Nr. de pagini 455
Format 19x25,5
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Volumul de față reprezintă un elaborat științific și didactic de abordare a IMM-urilor în viziunea ultimelor evoluții refigurate pe plan mondial. Lucrarea se bazează pe o amplă documentare și cercetări științifice empirice și teoretico-metodologice ale autorilor, realizate în România și în alte țări – Marea Britanie, Japonia, Elveția, SUA, Suedia, Ungaria, Grecia, Thailanda, Franța, Slovenia, Spania, Polonia, Italia, Bulgaria, Brazilia, Turcia, Cehia, Singapore și Coreea de Sud.

     De asemenea, am avut acces și am utilizat pe scară largă elaboratele cu caracter pragmatic referitoare, direct și indirect, la IMM-uri, ale principalelor organizații internaționale – ONU, OCDE și OIM. La realizarea unora dintre acestea, cum ar fi Recomandarea și Raportul privind întreprinderea sustenabilă – adoptate în 2007 de Biroul Internațional al Muncii –, cu privire la crearea de locuri de muncă și întreprinderi mici și mijlocii, am participat personal.

     Deosebit de utilă pentru realizarea volumului s-a dovedit implicarea directă în activitățile organizațiilor internaționale specializate pe IMM-uri – Asociația Mondială a IMM-urilor (WASME), Uniunea Europeană de întreprinderi artizanale mici și mijlocii (UEAPME), Consiliul European pentru firme mici (ECSB) – din a căror conducere fac parte.

     Toate elementele menționate se reflectă în amploarea, diversitatea și noutatea informațiilor, analizelor și concluziilor încorporate în lucrare, ce-i conferă o personalitate proprie, sensibil diferită de volumele pe aceeași temă publicate în România și în alte țări.

Prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Elemente de management al costurilor An apariție 2008
Nr. pagini 302
Format 17x24
Preț 40 lei
Strategii și management: dimensiuni socio-umane contemporane An apariție 2014
Nr. pagini 110
Format 14x20
Preț 15 lei
Creșterea exportului de construcții și repatrierea veniturilor An apariție 2006
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 18 lei
Managementul afacerilor în economia digitală An apariție 2009
Nr. pagini 254
Format 20x29
Preț 40 lei
    În curs de epuizare

Introducere în forfetare & factoring: tehnici moderne de finanțare a activității de export An apariție 2002
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 9 lei
Fundamentele managementului organizației, ediția a II-a An apariție 2007
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 36 lei
International trade and finance An apariție 2005
Nr. pagini 416
Format 19x25,5
Preț 31 lei
Gestiunea bugetară a sistemelor de producție, ediția a II-a An apariție 2006
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 31 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice