Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a
Preț 9 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-9983-58-8
An apariție 2001
Nr. de pagini 160
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Manualul de „Marketing“ pentru clasa a XI-a, specializările Economic și Administrativ, are rolul de a pregăti elevii într-un domeniu particular, izvorât din cerințele economiei de piață. El propune o abordare nouă a activităților economice, respectiv pornind de la necesitățile și dorințele consumatorilor, și conține patru capitole.

      Primul capitol familiarizează elevii cu conceptul de marketing, cu obiectivele, conținutul, cerințele și caracteristicile marketingului. De asemenea, elevii pot urmări condițiile în care a apărut marketingul, factorii promovării sale și evoluția teoriei și practicii de marketing. La înțelegerea caracterului și rolului complex și dinamic al marketingului contribuie interdisciplinaritatea sa și studierea funcțiilor și domeniilor variate ale acestuia.

      Capitolul al doilea urmărește să ajute elevii să înțeleagă mediul extern și rolul său în activitatea de marketing. Pentru a facilita înțelegerea mai ușoară, mediul este prezentat și analizat pe componente, de la macromediu la piață, aceasta din urmă constituind elementul esențial al mediului extern. Tot pentru o înțelegere mai ușoară sunt tratate relațiile întreprindere-mediu-piață și problemele cele mai importante ale studierii consumului, consumatorului, cererii și ofertei de mărfuri.

      Capitolul al treilea se ocupă de problematica cercetării de marketing, cu scopul de a furniza elevilor cunoștințe, metode și tehnici cu ajutorul cărora să poată studia macromediul, piața și consumatorii și locul întreprinderii în cadrul pieței și să înțeleagă rolul informațiilor de marketing în procesul decizional.

      În Capitolul al patrulea sunt trecute în revistă conceptele de politică, strategie și tactică de marketing, sunt identificate și analizate locul strategiei în activitatea de marketing a întreprinderii și tipologia strategiilor de piață. În același timp, aici se arată cum se fundamentează strategia de piață. Acest capitol face totodată legătura cu problemele de marketing ce vor fi studiate în clasa a XII-a.

      Manualul a fost conceput și realizat urmărindu-se trei obiective, și anume: să fie explicit, funcțional și aplicativ.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Recomandări

Calcul stocastic aplicat în inginerie financiară An apariție 2015
Nr. pagini 655
Format 17x24
Preț 62 lei
Econometrie An apariție 2014
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 25 lei
Elveția - un model pentru România An apariție 2014
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 20 lei
Statistică macroeconomică: sistemul conturilor naționale An apariție 2013
Nr. pagini 496
Format 17x24
Preț 55 lei
    În curs de epuizare

Costul capitalului An apariție 2007
Nr. pagini 244
Format 17x24
Preț 42 lei
Strategii de creștere: demersul proactiv, oportunitățile interne și externe, modelul aporturi, constrângeri, exigențe An apariție 1999
Nr. pagini 400
Format 14x20
Preț 13 lei
Tehnici de creativitate. Curriculum la decizia școlii An apariție 2000
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 7 lei
Managementul strategic al colectivităților locale An apariție 1998
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 19 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice