Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a
Preț 9 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-9983-58-8
An apariție 2001
Nr. de pagini 160
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Manualul de „Marketing“ pentru clasa a XI-a, specializările Economic și Administrativ, are rolul de a pregăti elevii într-un domeniu particular, izvorât din cerințele economiei de piață. El propune o abordare nouă a activităților economice, respectiv pornind de la necesitățile și dorințele consumatorilor, și conține patru capitole.

      Primul capitol familiarizează elevii cu conceptul de marketing, cu obiectivele, conținutul, cerințele și caracteristicile marketingului. De asemenea, elevii pot urmări condițiile în care a apărut marketingul, factorii promovării sale și evoluția teoriei și practicii de marketing. La înțelegerea caracterului și rolului complex și dinamic al marketingului contribuie interdisciplinaritatea sa și studierea funcțiilor și domeniilor variate ale acestuia.

      Capitolul al doilea urmărește să ajute elevii să înțeleagă mediul extern și rolul său în activitatea de marketing. Pentru a facilita înțelegerea mai ușoară, mediul este prezentat și analizat pe componente, de la macromediu la piață, aceasta din urmă constituind elementul esențial al mediului extern. Tot pentru o înțelegere mai ușoară sunt tratate relațiile întreprindere-mediu-piață și problemele cele mai importante ale studierii consumului, consumatorului, cererii și ofertei de mărfuri.

      Capitolul al treilea se ocupă de problematica cercetării de marketing, cu scopul de a furniza elevilor cunoștințe, metode și tehnici cu ajutorul cărora să poată studia macromediul, piața și consumatorii și locul întreprinderii în cadrul pieței și să înțeleagă rolul informațiilor de marketing în procesul decizional.

      În Capitolul al patrulea sunt trecute în revistă conceptele de politică, strategie și tactică de marketing, sunt identificate și analizate locul strategiei în activitatea de marketing a întreprinderii și tipologia strategiilor de piață. În același timp, aici se arată cum se fundamentează strategia de piață. Acest capitol face totodată legătura cu problemele de marketing ce vor fi studiate în clasa a XII-a.

      Manualul a fost conceput și realizat urmărindu-se trei obiective, și anume: să fie explicit, funcțional și aplicativ.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Recomandări

Economicitatea. Peisajul epistemic An apariție 2014
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 35 lei
România 2015. Starea economică în continuă creștere An apariție 2015
Nr. pagini 670
Format 14x20
Preț 60 lei
Strategii și management: dimensiuni socio-umane contemporane An apariție 2014
Nr. pagini 110
Format 14x20
Preț 15 lei
Campioană din neant An apariție 2013
Nr. pagini 266
Format 14x20
Preț 10 lei
    Manuale școlare

Solicitări și măsurări tehnice. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2004
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 10 lei
Materiale de construcții și instalații: teste pentru examenul național de bacalaureat An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 20x27
Preț 5 lei
Drept și legislație. Manual pentru clasa a X-a, filiera tehnologică, profilul servicii An apariție 2004
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 7 lei
Drept și legislație. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2004
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 8 lei
    În curs de epuizare

Psihosociologie: teorie și aplicații An apariție 2006
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 25 lei
Contabilitate managerială aprofundată An apariție 2003
Nr. pagini 330
Format 17x24
Preț 20 lei
Bioeconomia. O abordare integrată în sectorul agroalimentar An apariție 2012
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 33 lei
România: experiența aderării An apariție 2014
Nr. pagini 326
Format 17x24
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice