Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a
Marketing. Manual pentru clasa a XI-a
Preț 9 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-9983-58-8
An apariție 2001
Nr. de pagini 160
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Manualul de „Marketing“ pentru clasa a XI-a, specializările Economic și Administrativ, are rolul de a pregăti elevii într-un domeniu particular, izvorât din cerințele economiei de piață. El propune o abordare nouă a activităților economice, respectiv pornind de la necesitățile și dorințele consumatorilor, și conține patru capitole.

      Primul capitol familiarizează elevii cu conceptul de marketing, cu obiectivele, conținutul, cerințele și caracteristicile marketingului. De asemenea, elevii pot urmări condițiile în care a apărut marketingul, factorii promovării sale și evoluția teoriei și practicii de marketing. La înțelegerea caracterului și rolului complex și dinamic al marketingului contribuie interdisciplinaritatea sa și studierea funcțiilor și domeniilor variate ale acestuia.

      Capitolul al doilea urmărește să ajute elevii să înțeleagă mediul extern și rolul său în activitatea de marketing. Pentru a facilita înțelegerea mai ușoară, mediul este prezentat și analizat pe componente, de la macromediu la piață, aceasta din urmă constituind elementul esențial al mediului extern. Tot pentru o înțelegere mai ușoară sunt tratate relațiile întreprindere-mediu-piață și problemele cele mai importante ale studierii consumului, consumatorului, cererii și ofertei de mărfuri.

      Capitolul al treilea se ocupă de problematica cercetării de marketing, cu scopul de a furniza elevilor cunoștințe, metode și tehnici cu ajutorul cărora să poată studia macromediul, piața și consumatorii și locul întreprinderii în cadrul pieței și să înțeleagă rolul informațiilor de marketing în procesul decizional.

      În Capitolul al patrulea sunt trecute în revistă conceptele de politică, strategie și tactică de marketing, sunt identificate și analizate locul strategiei în activitatea de marketing a întreprinderii și tipologia strategiilor de piață. În același timp, aici se arată cum se fundamentează strategia de piață. Acest capitol face totodată legătura cu problemele de marketing ce vor fi studiate în clasa a XII-a.

      Manualul a fost conceput și realizat urmărindu-se trei obiective, și anume: să fie explicit, funcțional și aplicativ.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Sociologie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 26 lei
Economie. Manual pentru clasa a IX-a, școala de arte și meserii An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 9 lei
Educație plastică. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 30 lei
Mecatronica. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2006
Nr. pagini 232
Format 20x27
Preț 15 lei
    În curs de epuizare

Sistemul administrativ românesc - inspirație franceză și adaptare autohtonă An apariție 2012
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 19 lei
Turismul An apariție 1998
Nr. pagini 280
Format 17x24
Preț 7 lei
Dictionar de administrație publică, ediția întâi An apariție 2000
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 8 lei
Fișe de control de proces: teorie și studii de caz An apariție 2002
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 10 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice