Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comerțul intraeuropean: o nouă perspectivă asupra comerțului exterior al României
Comerțul intraeuropean: o nouă perspectivă asupra comerțului exterior al României
Preț 60 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-397-4
An apariție 2008
Nr. de pagini 488
Format 19x25,5
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Cunoscătoare a sistemului instituțional și legislativ al UE, autoarea pornește de la ideea de bază a „comunității de interese". De fapt, nimic nu caracterizează mai bine UE decât asocierea celor care au recunoscut că împreună pot mai bine să realizeze interesele naționale, decât le-ar urmări ei singuri. De aceea, autoarea pășește în aria europeană cu conștiința necesității definirii clare și urmăririi în noile condiții a intereselor României. Este o abordare funcționalistă (și nu structuralistă): accentul cade pe activitate și nu pe instituția creată pentru a o efectua. Desprind cu satisfacție sublinierea impactului acestei noi apartenențe a României asupra dezvoltării sale interne, în principal economice, a cărei expresie imediată constă în lichidarea decalajelor care ne despart încă de societățile dezvoltate.

Din descrierea detaliată a poziției României ca membră a UE, nu lipsesc și avertismentele unor dificultăți birocratice pe care negociatorii români sunt chemați să le învingă. Considerarea de către autoare a caracteristicii speciale a UE, ca loc de negocieri continue, este un semn de analiză matură și responsabilă pe care o întreprinde în cartea de față.

Prof. univ. dr. ec. Ovidiu-Adrian Rujan

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing - controlling: măsurarea performanței în marketing An apariție 2009
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 21 lei
Competiția pe piață și echilibrul economic An apariție 2002
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 11 lei
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 22 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
    Recomandări

Econometrie. Ediția a doua revăzută și adăugită An apariție 2017
Nr. pagini 480
Format 17x24
Preț 59 lei
Macroeconomie An apariție 2016
Nr. pagini 404
Format 20x27
Preț 85 lei
Piața imobiliară și comportamentul investițional An apariție 2016
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 21 lei
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare An apariție 2016
Nr. pagini 138
Format 17x24
Preț 25 lei
    În curs de epuizare

Controlul propriu al agentului economic. Regii autonome si societati comerciale. Unitati din tara si strainatate An apariție 1996
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 2,5 lei
Excelența industrială: practica și teoria calității An apariție 1997
Nr. pagini 496
Format 17x24
Preț 9 lei
Statistică pentru economiști An apariție 2010
Nr. pagini 704
Format 17x24
Preț 80 lei
Poluarea și protecția mediului An apariție 2008
Nr. pagini 208
Format 17x24
Preț 29 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice