Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comerțul intraeuropean: o nouă perspectivă asupra comerțului exterior al României
Comerțul intraeuropean: o nouă perspectivă asupra comerțului exterior al României
Preț 60 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-397-4
An apariție 2008
Nr. de pagini 488
Format 19x25,5
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Cunoscătoare a sistemului instituțional și legislativ al UE, autoarea pornește de la ideea de bază a „comunității de interese". De fapt, nimic nu caracterizează mai bine UE decât asocierea celor care au recunoscut că împreună pot mai bine să realizeze interesele naționale, decât le-ar urmări ei singuri. De aceea, autoarea pășește în aria europeană cu conștiința necesității definirii clare și urmăririi în noile condiții a intereselor României. Este o abordare funcționalistă (și nu structuralistă): accentul cade pe activitate și nu pe instituția creată pentru a o efectua. Desprind cu satisfacție sublinierea impactului acestei noi apartenențe a României asupra dezvoltării sale interne, în principal economice, a cărei expresie imediată constă în lichidarea decalajelor care ne despart încă de societățile dezvoltate.

Din descrierea detaliată a poziției României ca membră a UE, nu lipsesc și avertismentele unor dificultăți birocratice pe care negociatorii români sunt chemați să le învingă. Considerarea de către autoare a caracteristicii speciale a UE, ca loc de negocieri continue, este un semn de analiză matură și responsabilă pe care o întreprinde în cartea de față.

Prof. univ. dr. ec. Ovidiu-Adrian Rujan

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
Marketing financiar - monetar An apariție 2012
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 37 lei
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională An apariție 2004
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 20 lei
    Recomandări

Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) abonament 2018 (4 numere) An apariție 2018
Format 17x24
Preț 400 lei
Dreptul afacerilor pentru învățământul superior economic. Note de curs An apariție 2016
Nr. pagini 152
Format 14x20
Preț 23 lei
Cercetarea de marketing An apariție 2017
Nr. pagini 170
Format 17x24
Preț 29 lei
Strategic priorities of Romania at the 2025 horizon An apariție 2017
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 31 lei
    Manuale școlare

Geografie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 152
Format 20x27
Preț 28 lei
Geografie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 23 lei
Teste de contabilitate pentru examenul de bacalaureat An apariție 2003
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 11 lei
Istorie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 24 lei
    În curs de epuizare

Statistică aplicată: indicatori, sinteze și studii de caz An apariție 2006
Nr. pagini 358
Format 14x20
Preț 22 lei
Managementul strategic al colectivităților locale An apariție 1998
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 19 lei
Stereotipuri de gen în discursul publicitar: o incursiune în patriarhatul mediatic An apariție 2005
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 25 lei
Sistemul de pensii românesc: o evaluare din perspectivă europeană An apariție 2007
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 23 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice