Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Comerțul intraeuropean: o nouă perspectivă asupra comerțului exterior al României
Comerțul intraeuropean: o nouă perspectivă asupra comerțului exterior al României
Preț 60 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-397-4
An apariție 2008
Nr. de pagini 488
Format 19x25,5
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Cunoscătoare a sistemului instituțional și legislativ al UE, autoarea pornește de la ideea de bază a „comunității de interese". De fapt, nimic nu caracterizează mai bine UE decât asocierea celor care au recunoscut că împreună pot mai bine să realizeze interesele naționale, decât le-ar urmări ei singuri. De aceea, autoarea pășește în aria europeană cu conștiința necesității definirii clare și urmăririi în noile condiții a intereselor României. Este o abordare funcționalistă (și nu structuralistă): accentul cade pe activitate și nu pe instituția creată pentru a o efectua. Desprind cu satisfacție sublinierea impactului acestei noi apartenențe a României asupra dezvoltării sale interne, în principal economice, a cărei expresie imediată constă în lichidarea decalajelor care ne despart încă de societățile dezvoltate.

Din descrierea detaliată a poziției României ca membră a UE, nu lipsesc și avertismentele unor dificultăți birocratice pe care negociatorii români sunt chemați să le învingă. Considerarea de către autoare a caracteristicii speciale a UE, ca loc de negocieri continue, este un semn de analiză matură și responsabilă pe care o întreprinde în cartea de față.

Prof. univ. dr. ec. Ovidiu-Adrian Rujan

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Protecționismul netarifar An apariție 1998
Nr. pagini 584
Format 17x24
Preț 13 lei
Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională An apariție 2004
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 20 lei
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 22 lei
    Recomandări

Elveția - un model pentru România An apariție 2014
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 20 lei
Produse și servicii bancare An apariție 2015
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 37 lei
Baze de date financiar-contabile An apariție 2014
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Dinamo în fotbalul românesc An apariție 2015
Nr. pagini 464
Format 14x20
Preț 18 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Mina de aur Format 17x24    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice