Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comerțul intraeuropean: o nouă perspectivă asupra comerțului exterior al României
Comerțul intraeuropean: o nouă perspectivă asupra comerțului exterior al României
Preț 60 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-397-4
An apariție 2008
Nr. de pagini 488
Format 19x25,5
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Cunoscătoare a sistemului instituțional și legislativ al UE, autoarea pornește de la ideea de bază a „comunității de interese". De fapt, nimic nu caracterizează mai bine UE decât asocierea celor care au recunoscut că împreună pot mai bine să realizeze interesele naționale, decât le-ar urmări ei singuri. De aceea, autoarea pășește în aria europeană cu conștiința necesității definirii clare și urmăririi în noile condiții a intereselor României. Este o abordare funcționalistă (și nu structuralistă): accentul cade pe activitate și nu pe instituția creată pentru a o efectua. Desprind cu satisfacție sublinierea impactului acestei noi apartenențe a României asupra dezvoltării sale interne, în principal economice, a cărei expresie imediată constă în lichidarea decalajelor care ne despart încă de societățile dezvoltate.

Din descrierea detaliată a poziției României ca membră a UE, nu lipsesc și avertismentele unor dificultăți birocratice pe care negociatorii români sunt chemați să le învingă. Considerarea de către autoare a caracteristicii speciale a UE, ca loc de negocieri continue, este un semn de analiză matură și responsabilă pe care o întreprinde în cartea de față.

Prof. univ. dr. ec. Ovidiu-Adrian Rujan

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
Distribuția și logistica de marketing An apariție 2007
Format 17x24
Preț 32 lei
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională An apariție 2004
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 20 lei
Istoria comerțului mondial și a politicii comerciale: sinteze, ediția a III-a An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 35 lei
    Recomandări

Economie globală An apariție 2016
Nr. pagini 300
Format 19x25,5
Preț 85 lei
Impactul capitalului uman asupra creșterii economice An apariție 2017
Nr. pagini 78
Format 17x24
Preț 18 lei
Strategic priorities of Romania at the 2025 horizon An apariție 2017
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 31 lei
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare An apariție 2016
Nr. pagini 138
Format 17x24
Preț 25 lei
    În curs de epuizare

Între a fi și a avea: eseuri ecologiste An apariție 1998
Nr. pagini 148
Format 14x20
Preț 2,5 lei
De vorbă cu Joao Carlos Martins An apariție 2001
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 7 lei
Handbook of project-based management An apariție 2002
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 8 lei
Dezvoltarea sistemelor inteligente în economie: metodologie și studii de caz An apariție 2001
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 17 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice