Cultură, schimbare, competiție. Cazul transferului de tehnologie în firme românești
Preț 33 lei
[ carte epuizată ]
ISBN  973-590-763-1
An apariție  2003
Nr. de pagini  472
Format  17x24
Culoare interior 
negru
Legătorie  broșat
Copertă  carton mediaprint
Anvelopă  nu
Semn de carte  nu
Limba  română
Alertează-mă când este pe stoc
|
Descriere
În această lucrare, autoarea abordează în mod avizat și sistematizat problematica culturii organizaționale, care a devenit o temă majoră în teoria și practica managerială actuală și oferă o perspectivă extrem de interesantă cu privire la impactul acesteia asupra schimbării în general și a schimbării tehnologice în special, particularizând cazul transferului de tehnologie ca element major în tabloul reformelor din România.
Lucrarea se adresează tuturor acelora care vor să înțeleagă relația dintre cultura organizațională și schimbarea tehnologică în context românesc, manageri, cercetători, profesori, studenți și cititorul interesat în crearea unor șanse de dezvoltare a economiei și societății românești în general. Este de așteptat ca managerii, și mai ales cei la vârf, să găsească aici un ghid util pentru a înțelege mai bine ce se întâmplă în firmele lor și a crea ei înșiși strategii și metode adecvate pentru rezolvarea eficace și eficientă a problemelor legate de tranziție.
|
|