Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Managerul intuitiv: o nouă forță
Managerul intuitiv: o nouă forță
Preț 10 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-094-7
An apariție 1999
Nr. de pagini 296
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Întreprinderea a privilegiat, în mod evident, de mai bine de un secol, calitățile tipului animus așa cum au fost definite ele de Carl G. Jung: acțiune, hotărâre, structurare, construcție comodă, stăpânire a evenimentelor și proble­melor. Aceste calități provin, după C.G. Jung, dintr-o polaritate masculină, care se opune polarității feminine din anima: flexibilitate, intuiție, receptivitate, comunicare profundă, aptitudinea de a da sens acțiunii… Fiecare dintre noi, bărbat sau femeie, posedă, totuși, aceste două sensibilități. De aceea, bărbații nu sunt mai puțin intuitivi decât femeile, nici femeile mai puțin „întreprinzătoare“ sau „realizatoare“ decât bărbații, dar probabil că educația a întrerupt atât la ei, cât și la ele dezvoltarea firească a acestei polarități. Pentru C.G. Jung este considerată echilibrată și puternică persoana care știe să dezvolte cei doi poli ai animus și anima în interiorul unei personalități armonioase, masculină sau feminină.

      Atunci când, fiind insuflată de managerul intuitiv, anima își va face intrarea – altfel decât clandestin – în întreprindere, aceasta din urmă va avea toate șansele să ajungă rapid la registre de performanță superioare. Fiindcă tocmai de acest lucru este vorba: această alt fel de privire asupra lucrurilor ar putea să restituie omului adevăratul său loc, pentru a face ca societatea să evolueze către o performanță și o maturitate mai ridicate.

      Pentru moment, nimeni nu poate să distingă cu adevărat managerii intuitivi, tot așa cum nu se poate identifica o constelație atâta timp cât nu a fost reperată forma ei pe cer. Și apoi, deodată, rețeaua apare. Ne dăm seama că unele stele strălucesc mai puternic decât altele și sunt ca și legate între ele, iar imaginea devine evidentă. Nimic nu s-a mișcat, stelele erau acolo prezente la locul lor, de mult timp, formând o constelație care încă nu fusese denumită; dar privirea noastră este cea care s-a schimbat. Putem paria că, tot așa, întreprinderea va vedea ieșind la suprafață un management mai intuitiv, care va marca o întoarcere la umanism.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 10 lei
Drept și contabilitate An apariție 2000
Format 17x24
Preț 12 lei
Contabilitate financiară aprofundată An apariție 2000
Format 17x24
Preț 12 lei
A manca sau a fi mancat. Riscul deciziei strategice in managementul modern An apariție 2003
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 15 lei
    Recomandări

Produse și servicii bancare An apariție 2015
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 37 lei
Studiul zgomotului seismic și ambiental pe teritoriul României An apariție 2015
Nr. pagini 130
Format 17x24
Preț 30 lei
Modelarea deciziei economice: concepte, algoritmi, analize, probleme și studii de caz An apariție 2014
Nr. pagini 242
Format 17x24
Preț 30 lei
Modele endogene de dinamică economică An apariție 2016
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
    În curs de epuizare

Ecuații diferențiale și integrale An apariție 2000
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 15 lei
Finanțele publice ale României, ediția a doua An apariție 2005
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 30 lei
Analiză economico-financiară An apariție 2004
Nr. pagini 116
Format 20x29
Preț 11 lei
Managementul pe baza centrelor de responsabilitate An apariție 2001
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 13 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice