Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managerul intuitiv: o nouă forță
Managerul intuitiv: o nouă forță
Preț 10 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-094-7
An apariție 1999
Nr. de pagini 296
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Întreprinderea a privilegiat, în mod evident, de mai bine de un secol, calitățile tipului animus așa cum au fost definite ele de Carl G. Jung: acțiune, hotărâre, structurare, construcție comodă, stăpânire a evenimentelor și proble­melor. Aceste calități provin, după C.G. Jung, dintr-o polaritate masculină, care se opune polarității feminine din anima: flexibilitate, intuiție, receptivitate, comunicare profundă, aptitudinea de a da sens acțiunii… Fiecare dintre noi, bărbat sau femeie, posedă, totuși, aceste două sensibilități. De aceea, bărbații nu sunt mai puțin intuitivi decât femeile, nici femeile mai puțin „întreprinzătoare“ sau „realizatoare“ decât bărbații, dar probabil că educația a întrerupt atât la ei, cât și la ele dezvoltarea firească a acestei polarități. Pentru C.G. Jung este considerată echilibrată și puternică persoana care știe să dezvolte cei doi poli ai animus și anima în interiorul unei personalități armonioase, masculină sau feminină.

      Atunci când, fiind insuflată de managerul intuitiv, anima își va face intrarea – altfel decât clandestin – în întreprindere, aceasta din urmă va avea toate șansele să ajungă rapid la registre de performanță superioare. Fiindcă tocmai de acest lucru este vorba: această alt fel de privire asupra lucrurilor ar putea să restituie omului adevăratul său loc, pentru a face ca societatea să evolueze către o performanță și o maturitate mai ridicate.

      Pentru moment, nimeni nu poate să distingă cu adevărat managerii intuitivi, tot așa cum nu se poate identifica o constelație atâta timp cât nu a fost reperată forma ei pe cer. Și apoi, deodată, rețeaua apare. Ne dăm seama că unele stele strălucesc mai puternic decât altele și sunt ca și legate între ele, iar imaginea devine evidentă. Nimic nu s-a mișcat, stelele erau acolo prezente la locul lor, de mult timp, formând o constelație care încă nu fusese denumită; dar privirea noastră este cea care s-a schimbat. Putem paria că, tot așa, întreprinderea va vedea ieșind la suprafață un management mai intuitiv, care va marca o întoarcere la umanism.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Globalizarea: speranțe și deziluzii An apariție 2003
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 35 lei
Introducere în studiul piețelor de mărfuri energetice și de transporturi An apariție 2002
Nr. pagini 376
Format 19x25,5
Preț 35 lei
Privatizarea în țările în tranziție și în curs de dezvoltare: strategii, consultanță, experiențe An apariție 1997
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 3 lei
Dreptul societăților An apariție 2002
Nr. pagini 544
Format 17x24
Preț 27 lei
    Recomandări

Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 40 lei
Analiza statistică a educației. Vector al dezvoltării socioeconomice An apariție 2018
Nr. pagini 424
Format 17x24
Preț 60 lei
Înțelegerea fenomenului economic. Despre funcționarea principiului conexiunii An apariție 2018
Nr. pagini 392
Format 14x20
Preț 30 lei
The Economicity. The Epistemic Landscape An apariție 2016
Nr. pagini 302
Format 17x24
Preț 35 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice