Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Introducere în studiul produselor financiare derivate
Introducere în studiul produselor financiare derivate
Preț 27 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-555-8
An apariție 2000
Nr. de pagini 240
Format 19x25,5
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Această carte este astfel concepută încât să ofere o privire generală de ansamblu asupra piețelor de produse financiare derivate, pentru o gamă largă de cititori: responsabili de vânzări, personal de sprijin și operațional, instructori, manageri sau investitorul mediu care dorește să știe cum să utilizeze produsele derivate în cadrul propriei sale strategii de tranzacționare.

      De asemenea, oricine este hotărât să aprofundeze studiul produselor derivate va găsi în această carte un început util

      Produsele derivate sunt un subiect foarte complicat, iar cititorul va avea posibilitatea să ia cunoștință de un mare volum de informații asupra acestui subiect, cu ajutorul cărora să-și continue studiul

      Produsele financiare derivate sunt un instrument fundamental în multe strategii de tranzacționare și, deși există de foarte mult timp, utilizarea lor continuă să se extindă pe măsură ce piețele financiare evoluează.

      În timp ce unele dintre tipurile de produse derivate sunt  foarte simple, altele sunt destul de complicate, astfel încât oricine recurge la utilizarea lor trebuie să înțeleagă atât riscurile potențiale, cât și avantajele utilizării lor efective.

      Prezenta carte acoperă subiectul utilizării produselor derivate pe aria a patru piețe distincte: 

  •  Piețele monetare și valutare
  •  Titluri de credit
  •  Titluri de valoare
  •  Mărfuri, energie și navluri
Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

A manca sau a fi mancat. Riscul deciziei strategice in managementul modern An apariție 2003
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 15 lei
Introducere în studiul piețelor de mărfuri energetice și de transporturi An apariție 2002
Nr. pagini 376
Format 19x25,5
Preț 35 lei
Piețe financiare An apariție 2002
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
Marketing An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 10 lei
    În pregătire

Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Mina de aur Format 17x24    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice