Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Economie. Teste, volumul II - Macroeconomie deschisă
Economie. Teste, volumul II - Macroeconomie deschisă
Preț 18 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-324-5
An apariție 2004
Nr. de pagini 184
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      În volumul II, ne propunem să testăm gradul de cunoaștere și înțelegere a comportamentelor economice agregate interdependente și deschise interacțiunilor, atât la nivelul economiilor naționale, cât și în spațiile în care timpul economic le determină să coexiste și să se succeadă, ca părți ale întregului, care este economia mondială.

      Întrebările care formează obiectul volumului II al lucrării Economie – Teste urmăresc să contureze nucleul dur și pur al macroeconomiei deschise, din cunoașterea și înțelegerea căruia se pot desprinde ideile și acțiunile al căror timp a sosit, în lupta cu natura și societatea din noi, cu limitele libertății natural-umane, cu incertitudinile ce însoțesc tranziția prin viața umană.

      Profesorii au posibilitatea să aleagă acele combinații de teste și întrebări pe care le consideră potrivite pentru a verifica gradul de cunoaștere și înțelegere a celor care doresc să obțină o anumită apreciere a capacității lor de efort intelectual în domeniul economiei.

      Studenții pot să se autotesteze, sau să se lase testați, cu ajuto­rul acestor întrebări, formându-și un mod propriu de autoeva­luare, de confruntare directă, responsabilă profesional și moral cu diferitele sisteme instituționale care ierarhizează și ordonează pregătirea de specialitate.

      Testele din volumul II pot servi și ca bază de evaluare a performanțelor economice ale celor care doresc să concureze pentru ocuparea unor posturi în managementul macroeconomiei publice sau private.

      Faptul că testele-grilă din prima parte a volumului II au mai multe răspunsuri corecte ridică nivelul de competitivitate a cunoașterii și înțelegerii macroeconomiei societății omenești, îi apropie, în mod firesc, pe examinați și examinatori de substanța vieții economice, de adevărul existent despre ea, care trebuie primit de cei care doresc și pot să-l asimileze conștient.

      Tot ceea ce avem și în acest volum II sunt rezultatul confruntării directe cu studenții noștri, cu scrierile alese în acest domeniu, dorinței noastre de a oferi celor interesați un instrument adecvat autoaprecierii și evaluării, cu suficiente motive profesio­nale și cu mai puține improvizații despre comunul economiei societății omenești.

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Ergonomie, ediția a doua An apariție 2013
Nr. pagini 544
Format 17x24
Preț 55 lei
Abordări în economia riscului și incertitudinii An apariție 2006
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 30 lei
Macroeconomie An apariție 2013
Nr. pagini 736
Format 17x24
Preț 75 lei
Modelare economică. Concepte, teorie și studii de caz An apariție 2014
Nr. pagini 558
Format 17x24
Preț 60 lei
    Recomandări

Econometrie. Teorie și aplicații în EViews și R An apariție 2018
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 49 lei
Economie. Teorie și aplicații An apariție 2017
Nr. pagini 186
Format 17x24
Preț 28 lei
Set: Management financiar, ediția a doua. Volumele I și II An apariție 2016
Nr. pagini 592
Format 17x24
Preț 80 lei
Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar An apariție 2018
Nr. pagini 158
Format 17x24
Preț 30 lei
    În curs de epuizare

Introducere în teoria și practica dezvoltării regionale An apariție 2000
Format 17x24
Preț 6 lei
Managementul proprietății imobiliare An apariție 2013
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 35 lei
Dezvoltarea durabilă: o perspectivă românească An apariție 2005
Nr. pagini 344
Format 17x24
Preț 30 lei
Managementul produselor și serviciilor bancare An apariție 2009
Nr. pagini 182
Format 17x24
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice