Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Opinia publică: strategii de persuasiune și manipulare
Opinia publică: strategii de persuasiune și manipulare
Preț 34 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-709-196-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 432
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

     În prezent, în România se pune mai acut o altă problemă decât cea a raportului dintre mase și elite, anume persuasiunea populației și manipularea opiniilor, atitudinilor și comportamentelor. Persuasiunea și manipularea s-au conturat ca puncte nevralgice acute în viața socială de azi. Considerând că este de datoria cercetătorilor din domeniul științelor socioumane să abordeze disfuncționalitățile sistemului social, am gândit că realitatea impune o lucrare focalizată pe mecanismele producerii opiniei publice, relevându-se rolul comunicării persuasive și, din nefericire, capcanele manipulării. Așa s-a născut ideea unei noi lucrări, Opinia publică. Strategii de persuadare și manipulare.

     În prezenta lucrare, am reluat și dezvoltat capitolele despre opinia publică din cartea publicată în 2002 "Opinia publică. Gândesc masele despre ce și cum vor elitele?". Partea a II-a a lucrării este consacrată strategiilor de persuadare și manipulare. După discuția despre conținutul termenilor de „persuasiune” și „manipulare”, am trecut în revistă teoriile psihosociologice și lingvistice referitoare la schimbarea atitudinală, ca scop al persuasiunii. Am stăruit mai mult asupra umorului în persuasiune – o „problemă serioasă”, cu aplicații directe în advertising, dar care nu a fost luată în seamă de specialiștii de la noi, în ciuda faptului că pe plan mondial există o literatură foarte bogată referitoare la forța persuasivă a râsului. În partea finală a lucrării, am inclus trei studii realizate în colaborare cu prof. univ. dr. Dorel Abraham, dr. Sebastian Lăzăroiu și drd. Alexandru Zodieru, cărora le mulțumesc și pe această cale pentru sprijinul colegial pe care mi l-au acordat.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Paradoxuri libertariene în teoria alegerii sociale. Preferințe individuale și preferințe sociale. Ediția a doua An apariție 2013
Nr. pagini 298
Format 17x24
Preț 27 lei
Sistemul de pensii românesc: o evaluare din perspectivă europeană An apariție 2007
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 23 lei
Introducere în sociologia clasică An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 26 lei
Sociolog în viața cotidiană An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 34 lei
    Recomandări

Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24 În curs de apariție
Știința economică postcriză. Răspunsuri inconsistente sau reproiectare conceptuală? An apariție 2017
Nr. pagini 234
Format 14x20
Preț 30 lei
Camera de Comerț și Industrie din București și oamenii săi 1864-1948 An apariție 2018
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 45 lei
Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
    În curs de epuizare

Politici și opțiuni contabile (Fair Accounting versus Bad Accounting) An apariție 2002
Nr. pagini 464
Format 19x25,5
Preț 30 lei
Integrarea aplicațiilor în instruirea asistată An apariție 2001
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 5 lei
Bazele ciberneticii economice, ediția a doua An apariție 2015
Nr. pagini 300
Format 17x24
Preț 35 lei
Gestiunea capitalurilor întreprinderii: optimizarea structurii financiare An apariție 2006
Nr. pagini 344
Format 17x24
Preț 25 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice