Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Opinia publică: strategii de persuasiune și manipulare
Opinia publică: strategii de persuasiune și manipulare
Preț 34 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-709-196-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 432
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

     În prezent, în România se pune mai acut o altă problemă decât cea a raportului dintre mase și elite, anume persuasiunea populației și manipularea opiniilor, atitudinilor și comportamentelor. Persuasiunea și manipularea s-au conturat ca puncte nevralgice acute în viața socială de azi. Considerând că este de datoria cercetătorilor din domeniul științelor socioumane să abordeze disfuncționalitățile sistemului social, am gândit că realitatea impune o lucrare focalizată pe mecanismele producerii opiniei publice, relevându-se rolul comunicării persuasive și, din nefericire, capcanele manipulării. Așa s-a născut ideea unei noi lucrări, Opinia publică. Strategii de persuadare și manipulare.

     În prezenta lucrare, am reluat și dezvoltat capitolele despre opinia publică din cartea publicată în 2002 "Opinia publică. Gândesc masele despre ce și cum vor elitele?". Partea a II-a a lucrării este consacrată strategiilor de persuadare și manipulare. După discuția despre conținutul termenilor de „persuasiune” și „manipulare”, am trecut în revistă teoriile psihosociologice și lingvistice referitoare la schimbarea atitudinală, ca scop al persuasiunii. Am stăruit mai mult asupra umorului în persuasiune – o „problemă serioasă”, cu aplicații directe în advertising, dar care nu a fost luată în seamă de specialiștii de la noi, în ciuda faptului că pe plan mondial există o literatură foarte bogată referitoare la forța persuasivă a râsului. În partea finală a lucrării, am inclus trei studii realizate în colaborare cu prof. univ. dr. Dorel Abraham, dr. Sebastian Lăzăroiu și drd. Alexandru Zodieru, cărora le mulțumesc și pe această cale pentru sprijinul colegial pe care mi l-au acordat.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Societatea cunoașterii An apariție 2006
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 30 lei
Discurs și comportament economic An apariție 2005
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 17 lei
Tehnologia în tranșeele informației An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 8 lei
Scurtă istorie a presei românești An apariție 2004
Nr. pagini 376
Format 17x24
Preț 17 lei
    Manuale școlare

Contabilitate. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 21 lei
Biologie animală - clasa a VI-a An apariție 2007
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 19 lei
Electronică digitală, școala profesională anul II An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 16,5x23,5
Preț 7 lei
Metrologie aplicată: lucrări de laborator, auxiliar curricular pentru liceul tehnologic An apariție 2001
Nr. pagini 352
Format 20x27
Preț 12 lei
    În curs de epuizare

Studiul calității mediului. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 22 lei
Analiza economico-financiară: teste-grilă, studii de caz An apariție 2006
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 14 lei
Comportament organizațional și managerial: fundamente psihosociologice și politologice - volumul 2 - comportament managerial An apariție 2003
Nr. pagini 416
Format 20x29
Preț 28 lei
Globalizarea economiei An apariție 2005
Nr. pagini 564
Format 14x20
Preț 45 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice