Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Opinia publică: strategii de persuasiune și manipulare
Opinia publică: strategii de persuasiune și manipulare
Preț 34 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-709-196-5
An apariție 2006
Nr. de pagini 432
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

     În prezent, în România se pune mai acut o altă problemă decât cea a raportului dintre mase și elite, anume persuasiunea populației și manipularea opiniilor, atitudinilor și comportamentelor. Persuasiunea și manipularea s-au conturat ca puncte nevralgice acute în viața socială de azi. Considerând că este de datoria cercetătorilor din domeniul științelor socioumane să abordeze disfuncționalitățile sistemului social, am gândit că realitatea impune o lucrare focalizată pe mecanismele producerii opiniei publice, relevându-se rolul comunicării persuasive și, din nefericire, capcanele manipulării. Așa s-a născut ideea unei noi lucrări, Opinia publică. Strategii de persuadare și manipulare.

     În prezenta lucrare, am reluat și dezvoltat capitolele despre opinia publică din cartea publicată în 2002 "Opinia publică. Gândesc masele despre ce și cum vor elitele?". Partea a II-a a lucrării este consacrată strategiilor de persuadare și manipulare. După discuția despre conținutul termenilor de „persuasiune” și „manipulare”, am trecut în revistă teoriile psihosociologice și lingvistice referitoare la schimbarea atitudinală, ca scop al persuasiunii. Am stăruit mai mult asupra umorului în persuasiune – o „problemă serioasă”, cu aplicații directe în advertising, dar care nu a fost luată în seamă de specialiștii de la noi, în ciuda faptului că pe plan mondial există o literatură foarte bogată referitoare la forța persuasivă a râsului. În partea finală a lucrării, am inclus trei studii realizate în colaborare cu prof. univ. dr. Dorel Abraham, dr. Sebastian Lăzăroiu și drd. Alexandru Zodieru, cărora le mulțumesc și pe această cale pentru sprijinul colegial pe care mi l-au acordat.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Ocuparea resurselor de muncă în România: structuri anacronice, evoluții atipice, eficiență redusă An apariție 2007
Nr. pagini 280
Format 17x24
Preț 29 lei
Scurtă istorie a presei românești An apariție 2004
Nr. pagini 376
Format 17x24
Preț 17 lei
Etică și responsabilitate socială corporativă în afacerile internaționale An apariție 2008
Nr. pagini 352
Format 17x24
Preț 40 lei
Discurs și comportament economic An apariție 2005
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 17 lei
    Recomandări

Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Management financiar An apariție 2019
Nr. pagini 288
Format 20x27
Preț 85 lei
Securitatea sistemelor de radiocomunicații An apariție 2018
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 58 lei
Governance in the EU Member States in the Era of Big Data. 25th PGV Network Conference An apariție 2019
Nr. pagini 572
Format 17x24
Preț 85 lei
    În curs de epuizare

Contabilitate financiară și fiscalitate An apariție 2009
Nr. pagini 407
Format 17x24
Preț 39 lei
Finanțe publice: modele de analiză și studii de caz An apariție 2009
Nr. pagini 384
Format 14x20
Preț 43 lei
Contabilitate. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2002
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 20 lei
Introducere în econometrie utilizând EViews An apariție 2008
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 30 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice