Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Metodologia cercetării sociologice: metode cantitative și calitative, ediția a treia
Metodologia cercetării sociologice: metode cantitative și calitative, ediția a treia
Preț 55 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-323-3
An apariție 2007
Nr. de pagini 752
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Această ediție a fost întregită cu un capitol despre „studiul cazului” ca strategie de cercetare a vieții sociale și cu un subcapitol despre forma scurtă a biografiilor – „povestirea vieții”, o abordare calitativă de colectare a informațiilor privind experiențele subiective ale persoanelor. Am dezvoltat discursul introductiv referitor la cunoașterea științifică și am multiplicat exemplele din cercetările pe care le-am realizat în ultimii ani, ca și din unele studii relevante fie pe plan național, fie pe plan internațional. Bibliografia a fost completată cu lucrări de specialitate recent apărute.

 

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

The Corruption An Economic and Social Analysis An apariție 2009
Nr. pagini 282
Format 14x20
Preț 43 lei
Modelul social românesc An apariție 2008
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 40 lei
Geneza teoriei elitelor. Provocarea neomachiavellienilor An apariție 2001
Nr. pagini 304
Format 14x20
Preț 19 lei
Sociolog în viața cotidiană An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 34 lei
    În curs de epuizare

Abordări contabile și fiscale privind impozitele și taxele An apariție 2009
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 30 lei
Universul teoriilor economice, volumul II An apariție 2004
Nr. pagini 320
Format 14x20
Preț 18 lei
Gestiunea inovației An apariție 2001
Format 17x24
Preț 20 lei
A manca sau a fi mancat. Riscul deciziei strategice in managementul modern An apariție 2003
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 15 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice