Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale
Identitatea axiologică a culturii: eseu despre realitatea și virtualitatea valorilor culturale
Preț 24 lei
Adaugă
Autor Dan Cruceru
ISBN 973-709-007-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 472
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      În lucrarea de față nu ne-am propus și nici nu era posibil să prezentăm și să clarificăm multitudinea temelor rezultate din întâlnirea celor două rodnice și incitante discipline, axiologia și filosofia culturii, și nici problematica axiologiei fundamentale, din care nu ar putea lipsi conceptul de valoare, originea și natura valorilor, dualitatea de esență a valorilor, conștiința axiologică etc. etc. Am dorit să evidențiem unele elemente pentru o interpretare axiologică a culturii spirituale – acel nucleu de durată și originalitate al culturii, care atestă forța spirituală creatoare a unei societăți, conferind întregului sistem valoric cultural sensul verticalității, o deschidere permanentă către acțiune și către viitor.

      Suntem conștienți de faptul că abordarea unei asemenea problematici ar presupune o mai amplă articulare interdisciplinară, a axiologiei, a filosofiei culturii, a sociologiei artei, a semioticii, a altor științe în care este implicată valoarea ca atare. În acest studiu am intenționat să punem în evidență doar unele probleme ale valorii, în care punctul de plecare îl constituie legătura organică între om, cultură și societate. Din considerente ce țin seama de complexitatea temei și de limitarea unghiului de vedere asupra acestei relații (cultură-societate-valoare), ne-am referit mai mult la problematica valorii culturale în condițiile determinării sale sociale și ideologice, ale unei socialități obiective, care este în fond axa structurală a colectivității umane, dar și ale subiectivității, ce cuprinde trăirile, resorturile intime, individuale.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Tehnologia în tranșeele informației An apariție 1999
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 8 lei
Etică și responsabilitate socială corporativă în afacerile internaționale An apariție 2008
Nr. pagini 352
Format 17x24
Preț 40 lei
Sociolog în viața cotidiană An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 34 lei
The Corruption An Economic and Social Analysis An apariție 2009
Nr. pagini 282
Format 14x20
Preț 43 lei
    Recomandări

Economie. Ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 634
Format 17x24
Preț 73 lei
Dezvoltare și planificare urbană An apariție 2020
Nr. pagini 228
Format 17x24
Preț 45 lei
Bazele ciberneticii economice, ediția a treia An apariție 2020
Nr. pagini 300
Format 17x24
Preț 40 lei
Auditul intern. Interferențe între teorie și practică An apariție 2020
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 44 lei
    În curs de epuizare

Organizații europene și euroatlantice An apariție 2005
Nr. pagini 200
Format 14x20
Preț 20 lei
Economia în clepsidra entropică An apariție 2015
Nr. pagini 216
Format 14x20
Preț 25 lei
Psihosociologia managerială An apariție 2008
Nr. pagini 334
Format 17x24
Preț 48 lei
Limba și literatura română. Manual pentru clasa a X-a, pentru Școala de Arte și Meserii An apariție 2005
Nr. pagini 112
Format 20x27
Preț 20 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice