Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managementul turismului durabil în centrele urbane
Managementul turismului durabil în centrele urbane
Preț 9 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-501-9
An apariție 2004
Nr. de pagini 328
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

     Această carte a fost concepută în sprijinul autorităților pentru a le încuraja în luarea deciziilor de dezvoltare a turismului la nivel local. Cartea va fi, de asemenea, foarte utilă agențiilor de turism locale și naționale, care vor înțelege că dezvoltarea turismului la nivel local trebuie să se facă și cu sprijinul autorităților.

     Scopul principal al cărții îl constituie pledoaria pentru dezvoltarea durabilă a turismului în comunități și în centre urbane. Dezvoltarea durabilă a turismului are la bază politici globale, detaliate în studiul „Viitorul nostru comun", un raport din 1987, pregătit de către Comisia Internațională pentru Mediu și Dezvoltare, în cadrul Adunării Generale a Organizației Națiunilor Unite.

     Pe parcursul cărții se prezintă concepte, principii și tehnici de planificare, dezvoltare și administrare în domeniul turismului urban. Este esențial ca sectorul turistic să fie integrat în politicile și planurile de dezvoltare elaborate la nivel național și local și asigurarea integrării armonioase a sectorului turistic în economia locală.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Tehnici promoționale și specificul lor în turism An apariție 2007
Format 17x24
Preț 46 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
    În curs de epuizare

Evaluarea proiectelor An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
Microeconomie An apariție 2005
Nr. pagini 262
Format 17x24
Preț 25 lei
Dicționar de marketing și de afaceri An apariție 1999
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 9 lei
Management comparat: Uniunea Europeană, Japonia și SUA, ediția a III-a An apariție 2006
Nr. pagini 376
Format 19x25,5
Preț 45 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice