Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Organizația virtuală
Organizația virtuală
Preț 22 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-045-4
An apariție 2004
Nr. de pagini 304
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Trecerea la societatea informațională împarte întreprinderile în organizații tradiționale și organizații moderne, care utilizează tehnologia informației și comunicațiilor. Trăsătura-cheie a organizației economiei digitale va fi înlocuirea ierarhiei piramidale tradiționale cu o ierarhie orizontală. În planul managementului se va înregistra o dezvoltare a activității de luare a deciziilor prin optimizarea creativității, capacității de inovare și pregătirii intelectuale a subordonaților. Aceasta înseamnă că lucrul în echipă, colaborarea și cooperarea între angajați vor fi trăsătura-cheie a organizației viitorului, ceea ce va conduce probabil, în multe locuri, la schimbarea generațiilor la nivelul conducerii.

      Competitivitatea întreprinderii va depinde, în cele din urmă, de capacitatea de a trece de la caracterul ierarhic și individual la locul de muncă la promovarea muncii colaborative. Evoluția va fi în mod necesar acompaniată de recrearea încrederii reciproce între organizație și angajați, spre o nouă relație de proporționalitate între individualism și solidaritate, două trăsături majore ale societății contemporane.

      O dată cu dezvoltarea tehnologiilor informatice a fost posibilă apariția unei noi forme de organizație numite organizație virtuală. Organizațiile virtuale sunt configurații ale unor unități structurale semipermanente, interdependente (parțial dependente, parțial independente), dispersate geografic și care își măresc performanțele în general prin receptivitatea la schimbările nevoilor pieței și prin abilitățile tehnologiei informației și comunicațiilor, adaptându-și continuu formele organizatorice. În organizația virtuală, fluxurile de informații uzuale devin principalul conținut al muncii, înlocuind schimbul de produse reale sau obiecte tradiționale. Noile caracteristici rezidă în multe probleme noi tehnologice sau de management în procesele organizației virtuale.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Bazele ciberneticii economice, ediția a treia An apariție 2020
Nr. pagini 300
Format 17x24
Preț 50 lei
Cibernetica sistemelor economice, ediția a treia An apariție 2019
Nr. pagini 322
Format 17x24
Preț 52 lei
Navi-GÂND-ind. Introducere în cibercultură An apariție 2002
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 10 lei
Cibernetica firmei: aplicații și studii de caz An apariție 2019
Nr. pagini 204
Format 17x24
Preț 38 lei
    Recomandări

Zona euro, zonă monetară optimă? An apariție 2021
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 58 lei
Serviciile publice An apariție 2018
Nr. pagini 190
Format 17x24
Preț 41 lei
Strategii de promovare a destinațiilor turistice utilizate de agențiile de turism An apariție 2021
Nr. pagini 188
Format 17x24
Preț 40 lei
Alternative privind utilizarea serviciilor ecosistemice forestiere sub auspiciile principiilor de dezvoltare durabilă An apariție 2022
Nr. pagini 172
Format 17x24
Preț 46 lei
    În curs de epuizare

Elemente de dreptul afacerilor An apariție 2016
Nr. pagini 280
Format 14x20
Preț 34 lei
Unicitatea afacerilor de familie. Evidențe empirice An apariție 2021
Nr. pagini 164
Format 17x24
Preț 42 lei
Negociind cu Uniunea Europeană. Volumul V  - Pregătirea mediului de negociere: 2003-2004 An apariție 2005
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 27 lei
Economie și politici economice, ediția a III-a An apariție 2005
Nr. pagini 296
Format 14x20
Preț 17 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice