Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comerțul electronic. Concepte, tehnologii și aplicații
Comerțul electronic. Concepte, tehnologii și aplicații
Preț 25 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-989-8
An apariție 2004
Nr. de pagini 272
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Perspectivele și mai ales viabilitatea afacerilor în contextul noii economii, în care economia tradițională coexistă cu cea digitală, sunt condiționate de asimilarea a noi cunoștințe specifice actualei societăți informaționale, în cadrul căreia un loc prioritar revine comerțului electronic, modalitate de schimb care corespunde celei mai recente revoluții parcurse de comerț.

      În acest context, primul obiectiv al lucrării de față a vizat abordarea fundamentelor și modelelor comerțului electronic, debutând, în mod firesc, cu prezentarea Internet-ului, a serviciilor furnizate de acesta și a particularităților economiei digitale. Cel de-al doilea obiectiv major l-a constituit analizarea tehnologiilor și strategiilor de implementare a comerțului electronic la nivel organizațional, abordându-se aspectele de natură tehnică și operațională ale comerțului electronic – modalitățile de plată, securitatea datelor pe Internet, metodele și tehnicile utilizate pentru crearea aplicațiilor pe Internet.

      Prin natura obiectivelor menționate, autorii lucrării au avut în vedere atât o abordare teoretică, prin prezentarea termenilor specifici, indispensabili unei corecte înțelegeri a mecanismului de funcționare a comerțului electronic, cât și practică, prin proiectarea și implementarea unor sisteme de comerț electronic.

      Asemenea demersuri nu puteau face abstracție de sistemul legislativ, obiectiv abordat în cadrul capitolului final al lucrării prin intermediul prezentării comparative a aspectelor juridice ale comerțului electronic din mai multe țări și mai ales din România. 

      Lucrarea se adresează tuturor celor care doresc să își însușească fundamentele comerțului electronic, dar mai ales specialiștilor a căror competitivitate este strâns legată de aprofundarea cunoștințelor necesare utilizării tehnologiilor de comerț electronic și proiectării unor aplicații specifice acestui domeniu de activitate.

      Autorii sunt cadre didactice la Academia de Studii Economice din București, lucrând la discipline complementare în raport cu tematica lucrării: informatică și comerț.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Organizația virtuală An apariție 2004
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 22 lei
Practica dezvoltării software în limbaje de asamblare An apariție 2002
Nr. pagini 560
Format 17x24
Preț 33 lei
Inteligența artificială și sistemele expert în asistarea deciziilor economice An apariție 2003
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 20 lei
Bazele ciberneticii economice, ediția a doua An apariție 2015
Nr. pagini 300
Format 17x24
Preț 35 lei
    Recomandări

Știința economică postcriză. Răspunsuri inconsistente sau reproiectare conceptuală? An apariție 2017
Nr. pagini 234
Format 14x20
Preț 30 lei
Baze de date obiectuale An apariție 2016
Nr. pagini 258
Format 14x20
Preț 65 lei
Cercetarea de marketing An apariție 2017
Nr. pagini 170
Format 17x24
Preț 29 lei
Piața imobiliară și comportamentul investițional An apariție 2016
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 21 lei
    În pregătire

Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice