Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comerțul electronic. Concepte, tehnologii și aplicații
Comerțul electronic. Concepte, tehnologii și aplicații
Preț 25 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-989-8
An apariție 2004
Nr. de pagini 272
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Perspectivele și mai ales viabilitatea afacerilor în contextul noii economii, în care economia tradițională coexistă cu cea digitală, sunt condiționate de asimilarea a noi cunoștințe specifice actualei societăți informaționale, în cadrul căreia un loc prioritar revine comerțului electronic, modalitate de schimb care corespunde celei mai recente revoluții parcurse de comerț.

      În acest context, primul obiectiv al lucrării de față a vizat abordarea fundamentelor și modelelor comerțului electronic, debutând, în mod firesc, cu prezentarea Internet-ului, a serviciilor furnizate de acesta și a particularităților economiei digitale. Cel de-al doilea obiectiv major l-a constituit analizarea tehnologiilor și strategiilor de implementare a comerțului electronic la nivel organizațional, abordându-se aspectele de natură tehnică și operațională ale comerțului electronic – modalitățile de plată, securitatea datelor pe Internet, metodele și tehnicile utilizate pentru crearea aplicațiilor pe Internet.

      Prin natura obiectivelor menționate, autorii lucrării au avut în vedere atât o abordare teoretică, prin prezentarea termenilor specifici, indispensabili unei corecte înțelegeri a mecanismului de funcționare a comerțului electronic, cât și practică, prin proiectarea și implementarea unor sisteme de comerț electronic.

      Asemenea demersuri nu puteau face abstracție de sistemul legislativ, obiectiv abordat în cadrul capitolului final al lucrării prin intermediul prezentării comparative a aspectelor juridice ale comerțului electronic din mai multe țări și mai ales din România. 

      Lucrarea se adresează tuturor celor care doresc să își însușească fundamentele comerțului electronic, dar mai ales specialiștilor a căror competitivitate este strâns legată de aprofundarea cunoștințelor necesare utilizării tehnologiilor de comerț electronic și proiectării unor aplicații specifice acestui domeniu de activitate.

      Autorii sunt cadre didactice la Academia de Studii Economice din București, lucrând la discipline complementare în raport cu tematica lucrării: informatică și comerț.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Practica dezvoltării software în limbaje de asamblare An apariție 2002
Nr. pagini 560
Format 17x24
Preț 33 lei
Localități virtuale An apariție 2008
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 13 lei
Baze de date avansate: abordare teoretică și pragmatică An apariție 2017
Nr. pagini 216
Format 17x24
Preț 55 lei
Informatica instruirii An apariție 2002
Nr. pagini 240
Format 19x25,5
Preț 9 lei
    Recomandări

Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) abonament 2018 (4 numere) An apariție 2018
Format 17x24
Preț 400 lei
Management financiar An apariție 2019
Nr. pagini 288
Format 20x27
Preț 85 lei
Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Securitatea sistemelor de radiocomunicații An apariție 2018
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 58 lei
    Manuale școlare

Electronică digitală, școala profesională anul II An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 16,5x23,5
Preț 7 lei
Educație tehnologică. Caietul elevului, clasa a VII-a. Limbaj grafic, tehnologii și materiale metalice, transporturi An apariție 2000
Nr. pagini 120
Format 17x24
Preț 6 lei
Istorie. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 26 lei
Economia întreprinderii. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 14x20
Preț 20 lei
    În curs de epuizare

Managementul performanței An apariție 2006
Format 17x24
Preț 25 lei
Metode cantitative în studiul pieței. Volumul III - Crearea de scenarii și simularea în marketing An apariție 2001
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 9 lei
Guvernanța corporativă An apariție 2008
Nr. pagini 382
Format 17x24
Preț 25 lei
Distribuția și logistica de marketing An apariție 2007
Format 17x24
Preț 32 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice