Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Control de gestiune, ediția a II-a
Control de gestiune, ediția a II-a
Preț 26 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-292-2
An apariție 2006
Nr. de pagini 272
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Lucrarea „Control de gestiune“ este un curs universitar adresat studenților, managerilor și altui public cititor familiarizat cu conceptele și tehnicile specifice contabilității de gestiune, numite și contabilitate managerială.

      Astăzi, controlul de gestiune trebuie privit sub un dublu aspect: pe de o parte ca o funcție a întreprinderii, încadrată cu un personal calificat – controlorul de gestiune – iar pe de altă parte ca o disciplină de rang universitar, studiată în facultățile de gestiune a afacerilor.

      În universitățile occidentale, controlul de gestiune este calificat ca „o disciplină bogată, complexă și în evoluție constantă“, fiind prezent în programa de studiu a facultăților de administrare a afacerilor de mai multe zeci de ani, și reprezintă unul dintre domeniile de cercetare din științele de gestiune. Sub raport didactic, în literatura străină, de limbă engleză și franceză, există lucrări care prezintă controlul de gestiune ca o parte a sistemului informațional contabil al firmei, în manualele de contabilitate a firmei sau, cel mai frecvent, ca o compo­nentă a lucrărilor de contabilitate managerială.

      Datorită dinamismului din câmpul disciplinar al gestiunii, în ultimul timp se conturează optica elaborării de lucrări de control de gestiune care integrează contabilitatea managerială. Considerăm că o asemenea concepție exprimă mai bine evoluția unui domeniu care a trecut de la „cost accounting“ prin „management accounting“ la formula actuală de „management control“, adică de la o contabilitate a costurilor la contabilitatea managerială către controlul de gestiune al unei organizații.

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Recomandări

Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
Cunoaște România centenară An apariție 2018
Nr. pagini 654
Format 17x24
Preț 80 lei
Marketing. Proiecte, aplicații și teste-grilă An apariție 2018
Nr. pagini 212
Format 17x24
Preț 38 lei
    În curs de epuizare

Opinia publică: strategii de persuasiune și manipulare An apariție 2006
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 34 lei
Finanțe, ediția a IV-a An apariție 2007
Nr. pagini 960
Format 19x25,5
Preț 190 lei
Analiza performanței prin creare de valoare An apariție 2013
Nr. pagini 204
Format 17x24
Preț 38 lei
Contabilitatea grupurilor multinaționale An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 15 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice