Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii de marketing bancar
Strategii de marketing bancar
Preț 21 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-305-9
An apariție 2007
Nr. de pagini 208
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Cartea de față parcurge toate etapele construirii unei strategii de marketing realiste și pragmatice al cărei rezultat eficient ar fi crearea și vânzarea activă și dinamică a produselor bancare.

      Succesul specialistului de marketing se ascunde în spatele unui efort tenace și minuțios care pornește de la cunoașterea profesionistă a produsului bancar, continuă cu analiza psihologică, sociologică și poate matematică a consumatorilor și se reflectă în final în creația artistică și vaporoasă, comică sau didactică a publicității și promovării eficiente.

      Nenumărați tineri talentați își câștigă admirația publică și împlinirea personală la capătul unor eforturi depuse în cel mai adânc anonimat.

Autorii

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Mărfurile alimentare în comerțul internațional An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 26 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 35 lei
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 40 lei
    În curs de epuizare

Statistică macroeconomică An apariție 2004
Nr. pagini 438
Format 17x24
Preț 25 lei
Carte disponibilă în

Revirimentul statului An apariție 2001
Nr. pagini 272
Format 14x20
Preț 10 lei
Sisteme inteligente hibride: teorie, studii de caz pentru aplicatii economice, ghidul dezvoltatorului An apariție 2002
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 17 lei
Serviciile în economia dematerializată: de la model de dezvoltare la strategii de firmă An apariție 2010
Nr. pagini 308
Format 17x24
Preț 38 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice