Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Pentru creșterea competitivității întreprinderilor românești pe piața Uniunii Europene
Pentru creșterea competitivității întreprinderilor românești pe piața Uniunii Europene
Preț 29 lei
Adaugă
ISBN 973-709-147-7
An apariție 2005
Nr. de pagini 240
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Volumul de față își propune să trateze unele aspecte ale creșterii competitivității întreprinderilor românești pe piața Uniunii Europene și, pe un plan mai larg,  pe piețele internaționale.

     Pornind de la faptul că întreprinderile românești, pentru a putea fi competitive pe Piața Uniunii Europene, trebuie să adopte strategii, metode și tehnici adecvate specificului lor și să țină seama de principiile care stau la baza funcționării pieței unice europene, în lucrare se face o diferențiere a întreprinderilor după gradul lor de viabilitate economică, acordându-se o atenție deosebită problemelor privind trecerea unor întreprinderi din situația de întreprinderi în dificultate economică în situația de întreprinderi viabile sub raport economic și prin aplicarea unor strategii de redresare și de dinamizare a activității.

     În condițiile în care mutațiile tehnologice influențează tot mai mult modul de conducere și organizare a întreprinderilor, în lucrare se analizează conceptul de mutație tehnologică și impactul acesteia asupra modului de organizare și funcționare a întreprinderilor la începutul mileniului al treilea.

     În lucrare se abordează conceptul de piață sub aspect strategic, subliniind caracterul dinamic al piețelor la începutul mileniului al treilea și se arată căile strategice de creare de valoare economică, prezentându-se sistemul Shingo ca o modalitate de îmbunătățire a organizării producției în vederea creșterii performanțelor economice.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Entropia și negentropia. Dilema societății An apariție 2016
Nr. pagini 272
Format 14x20
Preț 33 lei
Economicitatea. Peisajul epistemic An apariție 2014
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 35 lei
Economie: aplicații, ediția a șasea An apariție 2009
Nr. pagini 376
Format 19x25,5
Preț 60 lei
Priorități strategice ale României la orizont 2025 / Strategic priorities of Romania at the 2025 horizon An apariție 2017
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 31 lei
    În curs de epuizare

Cibernetica sistemelor macroeconomice reale An apariție 2005
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 30 lei
Marketing în turism. Teorie și practică An apariție 2020
Nr. pagini 276
Format 17x24
Preț 48 lei
Finanțe publice internaționale: asistența pentru dezvoltare acordată României An apariție 2006
Format 17x24
Preț 49 lei
Dezvoltarea intensivă și specializarea națiunilor An apariție 2003
Nr. pagini 368
Format 14x20
Preț 28 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice