Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații
Preț 15 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-191-4
An apariție 2005
Nr. de pagini 168
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Modificările survenite în ultimul timp în plan tehnic, economic, politic, socio-cultural, informațional etc. susțin ideea că societatea actuală, a cunoașterii, își bazează evoluția pe economia acelor sectoare ce își asigură avantajul competitiv prin creativitate, flexibilitate și dinamism.

      Cele mai însemnate progrese s-au înregistrat în sectorul serviciilor, și în special în domeniul turismului care, fiind ,,beneficiarul” mutațiilor înregistrate în celelalte ramuri, reprezintă, de fapt, indicatorul civilizației și bunăstării membrilor unei societăți.

      Pentru a face față permanent schimbărilor complexe ce au loc în mediul extern, orice destinație turistică (localitate, regiune, zonă etc.), întreprindere de turism, prin managementul propriu, trebuie să-și planifice pe termen lung, mediu și scurt, activitatea.

      Prin prezenta lucrare, autorii încearcă să pună la dispoziție atât celor ce lucrează în managementul activităților turistice, cât și celor interesați în pregătirea profesională în domeniu (studenți, specialiști etc.) un material pentru studiu care poate fi, în același timp, și o sursă de idei ce pot ajuta la dezvoltarea unei afaceri în turism.

      Lucrarea, structurată în două părți, prezintă, teoretic și practic, etapele ce trebuie parcurse în vederea elaborării planului de marketing. În prima parte sunt prezentate conceptele teoretice de bază ale planificării de marketing, iar în partea a doua, prin aplicațiile efectuate, sunt concretizate metodele și instrumentele de marketing necesare planificării de marketing în turism, asigurând, în acest fel, o înțelegere mai ușoară a conceptelor prezentate.

      Utilitatea lucrării constă în prezentarea generală a întregului proces al planificării de marketing în turism, iar parcurgerea etapizată asigură succesul cititorului în elaborarea planului de marketing.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
    Recomandări

Baze de date financiar-contabile An apariție 2014
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Elveția - un model pentru România An apariție 2014
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 20 lei
Analiza și evaluarea întreprinderii An apariție 2015
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 20 lei
Statistică macroeconomică: sistemul conturilor naționale An apariție 2013
Nr. pagini 496
Format 17x24
Preț 55 lei
    Manuale școlare

Desen tehnic. Clasa a X-a An apariție 2000
Nr. pagini 114
Format 20x27
Preț 8 lei
Tehnici de creativitate. Curriculum la decizia școlii An apariție 2000
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 7 lei
Biologie animală - clasa a VI-a An apariție 2007
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 19 lei
Drept și legislație. Manual pentru clasa a X-a, filiera tehnologică, profilul servicii An apariție 2004
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 7 lei
    În curs de epuizare

Dicționar de statistică generală An apariție 2003
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 25 lei
Multimedia An apariție 2000
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 7 lei
Introducere în administrația publică An apariție 2000
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 11 lei
Incertitudinea: o perspectivă psihosociologică An apariție 2005
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 31 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice