Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații
Preț 15 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-191-4
An apariție 2005
Nr. de pagini 168
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Modificările survenite în ultimul timp în plan tehnic, economic, politic, socio-cultural, informațional etc. susțin ideea că societatea actuală, a cunoașterii, își bazează evoluția pe economia acelor sectoare ce își asigură avantajul competitiv prin creativitate, flexibilitate și dinamism.

      Cele mai însemnate progrese s-au înregistrat în sectorul serviciilor, și în special în domeniul turismului care, fiind ,,beneficiarul” mutațiilor înregistrate în celelalte ramuri, reprezintă, de fapt, indicatorul civilizației și bunăstării membrilor unei societăți.

      Pentru a face față permanent schimbărilor complexe ce au loc în mediul extern, orice destinație turistică (localitate, regiune, zonă etc.), întreprindere de turism, prin managementul propriu, trebuie să-și planifice pe termen lung, mediu și scurt, activitatea.

      Prin prezenta lucrare, autorii încearcă să pună la dispoziție atât celor ce lucrează în managementul activităților turistice, cât și celor interesați în pregătirea profesională în domeniu (studenți, specialiști etc.) un material pentru studiu care poate fi, în același timp, și o sursă de idei ce pot ajuta la dezvoltarea unei afaceri în turism.

      Lucrarea, structurată în două părți, prezintă, teoretic și practic, etapele ce trebuie parcurse în vederea elaborării planului de marketing. În prima parte sunt prezentate conceptele teoretice de bază ale planificării de marketing, iar în partea a doua, prin aplicațiile efectuate, sunt concretizate metodele și instrumentele de marketing necesare planificării de marketing în turism, asigurând, în acest fel, o înțelegere mai ușoară a conceptelor prezentate.

      Utilitatea lucrării constă în prezentarea generală a întregului proces al planificării de marketing în turism, iar parcurgerea etapizată asigură succesul cititorului în elaborarea planului de marketing.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Tehnici promoționale și specificul lor în turism An apariție 2007
Format 17x24
Preț 46 lei
La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
    Recomandări

Protocoale diagnostice și terapeutice în patologia tumorală etmoidală An apariție 2017
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 50 lei
Entropia și negentropia. Dilema societății An apariție 2016
Nr. pagini 272
Format 14x20 În curs de apariție
Macroeconomie An apariție 2016
Nr. pagini 404
Format 20x27
Preț 85 lei
Calcul stocastic aplicat în inginerie financiară An apariție 2015
Nr. pagini 655
Format 17x24
Preț 62 lei
    În curs de epuizare

Întreprinderea secolului XXI întreprindere inteligentă An apariție 2001
Nr. pagini 224
Format 14x20
Preț 9 lei
Retail banking. Produse și servicii bancare retail An apariție 2012
Nr. pagini 112
Format 17x24
Preț 19 lei
Managementul comparat al resurselor umane An apariție 2010
Nr. pagini 380
Format 17x24
Preț 44 lei
Analiza economico-financiară: teste-grilă, studii de caz An apariție 2006
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 14 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice