Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații
Preț 15 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-191-4
An apariție 2005
Nr. de pagini 168
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Modificările survenite în ultimul timp în plan tehnic, economic, politic, socio-cultural, informațional etc. susțin ideea că societatea actuală, a cunoașterii, își bazează evoluția pe economia acelor sectoare ce își asigură avantajul competitiv prin creativitate, flexibilitate și dinamism.

      Cele mai însemnate progrese s-au înregistrat în sectorul serviciilor, și în special în domeniul turismului care, fiind ,,beneficiarul” mutațiilor înregistrate în celelalte ramuri, reprezintă, de fapt, indicatorul civilizației și bunăstării membrilor unei societăți.

      Pentru a face față permanent schimbărilor complexe ce au loc în mediul extern, orice destinație turistică (localitate, regiune, zonă etc.), întreprindere de turism, prin managementul propriu, trebuie să-și planifice pe termen lung, mediu și scurt, activitatea.

      Prin prezenta lucrare, autorii încearcă să pună la dispoziție atât celor ce lucrează în managementul activităților turistice, cât și celor interesați în pregătirea profesională în domeniu (studenți, specialiști etc.) un material pentru studiu care poate fi, în același timp, și o sursă de idei ce pot ajuta la dezvoltarea unei afaceri în turism.

      Lucrarea, structurată în două părți, prezintă, teoretic și practic, etapele ce trebuie parcurse în vederea elaborării planului de marketing. În prima parte sunt prezentate conceptele teoretice de bază ale planificării de marketing, iar în partea a doua, prin aplicațiile efectuate, sunt concretizate metodele și instrumentele de marketing necesare planificării de marketing în turism, asigurând, în acest fel, o înțelegere mai ușoară a conceptelor prezentate.

      Utilitatea lucrării constă în prezentarea generală a întregului proces al planificării de marketing în turism, iar parcurgerea etapizată asigură succesul cititorului în elaborarea planului de marketing.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Turismul și dezvoltarea durabilă: realități, provocări, oportunități An apariție 2013
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 30 lei
    Recomandări

Marketing. Proiecte, aplicații și teste-grilă An apariție 2018
Nr. pagini 212
Format 17x24
Preț 38 lei
Buna guvernare. Cauză și efect ale negentropiei sociale An apariție 2018
Nr. pagini 152
Format 14x20
Preț 20 lei
The Economicity. The Epistemic Landscape An apariție 2016
Nr. pagini 302
Format 17x24
Preț 35 lei
Înțelegerea fenomenului economic. Despre funcționarea principiului conexiunii An apariție 2018
Nr. pagini 392
Format 14x20
Preț 30 lei
    În curs de epuizare

Internet în administrația publică An apariție 2002
Nr. pagini 96
Format 14x20
Preț 12 lei
Bugetul și contabilitatea comunităților locale – între starea actuală și posibilitățile de modernizare An apariție 2006
Nr. pagini 772
Format 14x20
Preț 45 lei
Carte distinsă cu premiu!
Finanțe, volumul 1: Piețe financiare și gestiunea portofoliului, ediția a II-a An apariție 2004
Nr. pagini 352
Format 17x24
Preț 36 lei
Diagnostic economico-financiar. Volumul II An apariție 2006
Nr. pagini 380
Format 17x24
Preț 51 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice