Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații
Planificarea de marketing în turism. Concepte și aplicații
Preț 15 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-191-4
An apariție 2005
Nr. de pagini 168
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Modificările survenite în ultimul timp în plan tehnic, economic, politic, socio-cultural, informațional etc. susțin ideea că societatea actuală, a cunoașterii, își bazează evoluția pe economia acelor sectoare ce își asigură avantajul competitiv prin creativitate, flexibilitate și dinamism.

      Cele mai însemnate progrese s-au înregistrat în sectorul serviciilor, și în special în domeniul turismului care, fiind ,,beneficiarul” mutațiilor înregistrate în celelalte ramuri, reprezintă, de fapt, indicatorul civilizației și bunăstării membrilor unei societăți.

      Pentru a face față permanent schimbărilor complexe ce au loc în mediul extern, orice destinație turistică (localitate, regiune, zonă etc.), întreprindere de turism, prin managementul propriu, trebuie să-și planifice pe termen lung, mediu și scurt, activitatea.

      Prin prezenta lucrare, autorii încearcă să pună la dispoziție atât celor ce lucrează în managementul activităților turistice, cât și celor interesați în pregătirea profesională în domeniu (studenți, specialiști etc.) un material pentru studiu care poate fi, în același timp, și o sursă de idei ce pot ajuta la dezvoltarea unei afaceri în turism.

      Lucrarea, structurată în două părți, prezintă, teoretic și practic, etapele ce trebuie parcurse în vederea elaborării planului de marketing. În prima parte sunt prezentate conceptele teoretice de bază ale planificării de marketing, iar în partea a doua, prin aplicațiile efectuate, sunt concretizate metodele și instrumentele de marketing necesare planificării de marketing în turism, asigurând, în acest fel, o înțelegere mai ușoară a conceptelor prezentate.

      Utilitatea lucrării constă în prezentarea generală a întregului proces al planificării de marketing în turism, iar parcurgerea etapizată asigură succesul cititorului în elaborarea planului de marketing.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Turismul și dezvoltarea durabilă: realități, provocări, oportunități An apariție 2013
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 30 lei
    În curs de epuizare

Contabilitatea și cele 10 porunci An apariție 2003
Nr. pagini 176
Format 14x20
Preț 13 lei
Microeconomie, volumul I An apariție 1999
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 27 lei
MBO & Ciclul Afacerilor An apariție 1999
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 8 lei
Dictionar de administrație publică, ediția întâi An apariție 2000
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 8 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice