Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Negocierea comercială internațională
Negocierea comercială internațională
Preț 56 lei
[ carte epuizată ]
Autor Ioan Popa
ISBN 973-709-260-0
An apariție 2006
Nr. de pagini 448
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Carte premiată
premiu
Carte distinsă cu premiul "Victor Slăvescu" pe anul 2006 decernat de Academia Română (2008)

Descriere

      Lucrarea de față a fost concepută ca un manual universitar: ea se adresează mai ales studenților în economie, îndeosebi celor care se pregătesc în domeniul afacerilor internaționale, dar poate fi utilă și în alte specializări – comunicare, drept – atunci când se are în vedere  o abordare internațională. Totodată, considerăm că lucrarea poate prezenta interes și pentru profesioniștii  în  operațiuni de comerț exterior, atât pentru actualizarea cunoștințelor privind mecanismele tranzacționale și cadrul juridic ale acestor operațiuni în țara noastră, cât  pentru cunoașterea literaturii relevante și a  experienței recente de pe plan mondial.

      Lucrarea  se deschide cu un capitol general privind statutul firmei în comerțul internațional, evidențiind motivațiile, avantajele și costurile interna­ționalizării afacerilor, modalitățile de export-import și structurile organi­zatorice corespunzătoare, precum și elementele definitorii ale unei profesiuni: specialistul în comerț exterior.

      Prima parte a lucrării – cuprinzând patru capitole – tratează problemele  comunicării și negocierii internaționale de afaceri: prospectarea pieței și contactarea partenerilor, strategii și tactici de negociere, practica negocierii comerciale internaționale. Această parte se caracterizează printr-o abordare pluridisciplinară, fiind utilizate cunoștințe de marketing, comunicare, management intercultural, unele  elemente de matematică ș.a. Am făcut apel la numeroase surse de specialitate din literatura română și străină, dar am valorificat și experiența acumulată, în calitate de cadru didactic universitar, dar și de persoană implicată, sub diferite forme, în viața publică și în domeniul afacerilor, în anii de după 1990.

      Partea a doua a lucrării – ultimele patru capitole – abordează problemele contractării internaționale, cu referire în principal la negocierea și contractarea în vânzarea internațională de mărfuri, respectiv operațiunile de export-import; un capitol este consacrat și contractelor de intermediere practicate în comerțul exterior. În această parte se face apel îndeosebi  la surse teoretice și cunoștințe practice din domeniile comerțului internațional și dreptului (drept comparat, drept internațional).

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Strategii de marketing bancar An apariție 2007
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 21 lei
Prețuri, echilibru concurential și bunăstare socială An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
Trade Finance. Finanțarea comerțului An apariție 2002
Nr. pagini 386
Format 14x20
Preț 28 lei
    Recomandări

Cercetarea de marketing An apariție 2017
Nr. pagini 170
Format 17x24
Preț 29 lei
Entropia și negentropia. Dilema societății An apariție 2016
Nr. pagini 272
Format 14x20
Preț 33 lei
Macroeconomie An apariție 2016
Nr. pagini 404
Format 20x27
Preț 85 lei
Convergența economică a României. De la paradigme la strategii concrete An apariție 2016
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
    În curs de epuizare

Dezvoltare regională și locală An apariție 2009
Nr. pagini 120
Format 17x24
Preț 12 lei
Dezvoltarea locală. Concepte și mecanisme An apariție 2009
Nr. pagini 243
Format 17x24
Preț 47 lei
Tehnici promoționale și specificul lor în turism An apariție 2007
Format 17x24
Preț 46 lei
Contabilitatea și cele 10 porunci An apariție 2003
Nr. pagini 176
Format 14x20
Preț 13 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Mina de aur Format 17x24    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice