Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Negocierea comercială internațională
Negocierea comercială internațională
Preț 56 lei
Adaugă
Stoc limitat!
Autor Ioan Popa
ISBN 973-709-260-0
An apariție 2006
Nr. de pagini 448
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Carte premiată
premiu
Carte distinsă cu premiul "Victor Slăvescu" pe anul 2006 decernat de Academia Română (2008)

Descriere

      Lucrarea de față a fost concepută ca un manual universitar: ea se adresează mai ales studenților în economie, îndeosebi celor care se pregătesc în domeniul afacerilor internaționale, dar poate fi utilă și în alte specializări – comunicare, drept – atunci când se are în vedere  o abordare internațională. Totodată, considerăm că lucrarea poate prezenta interes și pentru profesioniștii  în  operațiuni de comerț exterior, atât pentru actualizarea cunoștințelor privind mecanismele tranzacționale și cadrul juridic ale acestor operațiuni în țara noastră, cât  pentru cunoașterea literaturii relevante și a  experienței recente de pe plan mondial.

      Lucrarea  se deschide cu un capitol general privind statutul firmei în comerțul internațional, evidențiind motivațiile, avantajele și costurile interna­ționalizării afacerilor, modalitățile de export-import și structurile organi­zatorice corespunzătoare, precum și elementele definitorii ale unei profesiuni: specialistul în comerț exterior.

      Prima parte a lucrării – cuprinzând patru capitole – tratează problemele  comunicării și negocierii internaționale de afaceri: prospectarea pieței și contactarea partenerilor, strategii și tactici de negociere, practica negocierii comerciale internaționale. Această parte se caracterizează printr-o abordare pluridisciplinară, fiind utilizate cunoștințe de marketing, comunicare, management intercultural, unele  elemente de matematică ș.a. Am făcut apel la numeroase surse de specialitate din literatura română și străină, dar am valorificat și experiența acumulată, în calitate de cadru didactic universitar, dar și de persoană implicată, sub diferite forme, în viața publică și în domeniul afacerilor, în anii de după 1990.

      Partea a doua a lucrării – ultimele patru capitole – abordează problemele contractării internaționale, cu referire în principal la negocierea și contractarea în vânzarea internațională de mărfuri, respectiv operațiunile de export-import; un capitol este consacrat și contractelor de intermediere practicate în comerțul exterior. În această parte se face apel îndeosebi  la surse teoretice și cunoștințe practice din domeniile comerțului internațional și dreptului (drept comparat, drept internațional).

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
Inițiere în marketingul educațional An apariție 2017
Nr. pagini 60
Format 14x20
Preț 13 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
Mărfurile alimentare în comerțul internațional An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 26 lei
    Recomandări

Inovare și transformare în industria media An apariție 2018
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 55 lei
Set: Analiza nodală. Abordare micro și macroeconomică. Compendiu și Sinteză An apariție 2019
Nr. pagini 210
Format 17x24 În curs de apariție
Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar An apariție 2018
Nr. pagini 158
Format 17x24
Preț 30 lei
Geneza și evoluția învățământului superior din România – în date statistice An apariție 2018
Nr. pagini 600
Format 17x24
Preț 200 lei
    În curs de epuizare

Dezvoltarea durabilă: o perspectivă românească An apariție 2005
Nr. pagini 344
Format 17x24
Preț 30 lei
Bazele contabilității, ediția I An apariție 2005
Nr. pagini 484
Format 17x24
Preț 25 lei
Prețuri, echilibru concurential și bunăstare socială An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
Conducerea și organizarea întreprinderilor românești interbelice An apariție 2001
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 8 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice