Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Negocierea comercială internațională
Negocierea comercială internațională
Preț 56 lei
[ carte epuizată ]
Autor Ioan Popa
ISBN 973-709-260-0
An apariție 2006
Nr. de pagini 448
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Carte premiată
premiu
Carte distinsă cu premiul "Victor Slăvescu" pe anul 2006 decernat de Academia Română (2008)

Descriere

      Lucrarea de față a fost concepută ca un manual universitar: ea se adresează mai ales studenților în economie, îndeosebi celor care se pregătesc în domeniul afacerilor internaționale, dar poate fi utilă și în alte specializări – comunicare, drept – atunci când se are în vedere  o abordare internațională. Totodată, considerăm că lucrarea poate prezenta interes și pentru profesioniștii  în  operațiuni de comerț exterior, atât pentru actualizarea cunoștințelor privind mecanismele tranzacționale și cadrul juridic ale acestor operațiuni în țara noastră, cât  pentru cunoașterea literaturii relevante și a  experienței recente de pe plan mondial.

      Lucrarea  se deschide cu un capitol general privind statutul firmei în comerțul internațional, evidențiind motivațiile, avantajele și costurile interna­ționalizării afacerilor, modalitățile de export-import și structurile organi­zatorice corespunzătoare, precum și elementele definitorii ale unei profesiuni: specialistul în comerț exterior.

      Prima parte a lucrării – cuprinzând patru capitole – tratează problemele  comunicării și negocierii internaționale de afaceri: prospectarea pieței și contactarea partenerilor, strategii și tactici de negociere, practica negocierii comerciale internaționale. Această parte se caracterizează printr-o abordare pluridisciplinară, fiind utilizate cunoștințe de marketing, comunicare, management intercultural, unele  elemente de matematică ș.a. Am făcut apel la numeroase surse de specialitate din literatura română și străină, dar am valorificat și experiența acumulată, în calitate de cadru didactic universitar, dar și de persoană implicată, sub diferite forme, în viața publică și în domeniul afacerilor, în anii de după 1990.

      Partea a doua a lucrării – ultimele patru capitole – abordează problemele contractării internaționale, cu referire în principal la negocierea și contractarea în vânzarea internațională de mărfuri, respectiv operațiunile de export-import; un capitol este consacrat și contractelor de intermediere practicate în comerțul exterior. În această parte se face apel îndeosebi  la surse teoretice și cunoștințe practice din domeniile comerțului internațional și dreptului (drept comparat, drept internațional).

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comportamentul consumatorului An apariție 2013
Nr. pagini 136
Format 14x20
Preț 20 lei
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
Șocul pieței An apariție 1995
Nr. pagini 190
Format 14x20
Preț 14 lei
    Recomandări

Convergența economică a României. De la paradigme la strategii concrete An apariție 2016
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Piața imobiliară și comportamentul investițional An apariție 2016
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 21 lei
Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) nr. 4 - 2016 An apariție 2016
Nr. pagini 342
Format 17x24
Preț 100 lei
Cercetarea de marketing An apariție 2017
Nr. pagini 170
Format 17x24
Preț 29 lei
    Manuale școlare

Noțiuni fundamentale de economie: ghid practic pentru elevi An apariție 2010
Nr. pagini 160
Format 14x20
Preț 18 lei
Biologie. Caietul elevului. Clasa a V-a. Evaluare An apariție 2011
Nr. pagini 56
Format 17x24
Preț 16 lei
Electronică digitală, școala profesională anul II An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 16,5x23,5
Preț 7 lei
Tehnologie și educație mecatronică. Auxiliar curricular, liceu tehnologic An apariție 2002
Nr. pagini 480
Format 20x27
Preț 19 lei
    În curs de epuizare

Managementul afacerilor în economia digitală An apariție 2009
Nr. pagini 254
Format 20x29
Preț 40 lei
Conducerea și organizarea întreprinderilor românești interbelice An apariție 2001
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 8 lei
Managementul în perioade de criză An apariție 1997
Nr. pagini 178
Format 14x20
Preț 1,5 lei
Economie: aplicații, ediția a șasea An apariție 2009
Nr. pagini 376
Format 19x25,5
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice