Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Negocierea comercială internațională
Negocierea comercială internațională
Preț 56 lei
Adaugă
Autor Ioan Popa
ISBN 973-709-260-0
An apariție 2006
Nr. de pagini 448
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Carte premiată
premiu
Carte distinsă cu premiul "Victor Slăvescu" pe anul 2006 decernat de Academia Română (2008)

Descriere

      Lucrarea de față a fost concepută ca un manual universitar: ea se adresează mai ales studenților în economie, îndeosebi celor care se pregătesc în domeniul afacerilor internaționale, dar poate fi utilă și în alte specializări – comunicare, drept – atunci când se are în vedere  o abordare internațională. Totodată, considerăm că lucrarea poate prezenta interes și pentru profesioniștii  în  operațiuni de comerț exterior, atât pentru actualizarea cunoștințelor privind mecanismele tranzacționale și cadrul juridic ale acestor operațiuni în țara noastră, cât  pentru cunoașterea literaturii relevante și a  experienței recente de pe plan mondial.

      Lucrarea  se deschide cu un capitol general privind statutul firmei în comerțul internațional, evidențiind motivațiile, avantajele și costurile interna­ționalizării afacerilor, modalitățile de export-import și structurile organi­zatorice corespunzătoare, precum și elementele definitorii ale unei profesiuni: specialistul în comerț exterior.

      Prima parte a lucrării – cuprinzând patru capitole – tratează problemele  comunicării și negocierii internaționale de afaceri: prospectarea pieței și contactarea partenerilor, strategii și tactici de negociere, practica negocierii comerciale internaționale. Această parte se caracterizează printr-o abordare pluridisciplinară, fiind utilizate cunoștințe de marketing, comunicare, management intercultural, unele  elemente de matematică ș.a. Am făcut apel la numeroase surse de specialitate din literatura română și străină, dar am valorificat și experiența acumulată, în calitate de cadru didactic universitar, dar și de persoană implicată, sub diferite forme, în viața publică și în domeniul afacerilor, în anii de după 1990.

      Partea a doua a lucrării – ultimele patru capitole – abordează problemele contractării internaționale, cu referire în principal la negocierea și contractarea în vânzarea internațională de mărfuri, respectiv operațiunile de export-import; un capitol este consacrat și contractelor de intermediere practicate în comerțul exterior. În această parte se face apel îndeosebi  la surse teoretice și cunoștințe practice din domeniile comerțului internațional și dreptului (drept comparat, drept internațional).

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Provocările comerțului exterior. România – țară membră a Uniunii Europene An apariție 2008
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 12 lei
Mărfurile alimentare în comerțul internațional An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 26 lei
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Introducere în forfetare & factoring: tehnici moderne de finanțare a activității de export An apariție 2002
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 9 lei
    Recomandări

Pachet: Fotbalul românesc An apariție 2014
Nr. pagini 1814
Format 14x20
Preț vechi 80 lei
Preț nou 40 lei
Bazele statisticii economice. Concepte teoretice și studii de caz An apariție 2016
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 40 lei
Patologia tumorală etmoidală. Strategii actuale în diagnostic și tratament An apariție 2016
Nr. pagini 122
Format 17x24
Preț 50 lei
România 2016. Starea economică An apariție 2016
Nr. pagini 648
Format 17x24
Preț 65 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice