Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-939-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 288
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Prin prezenta lucrare, autorul încearcă să pună la dispoziția tuturor celor interesați – oameni de afaceri, doctoranzi, cursanți la masterat, studenți – un material nu numai pentru studiu, ci și o sursă de inspirație și idei pentru formarea și perfecționarea lor în domeniul marketingului strategic, cu accent pe latura competitivă. La atingerea acestui obiectiv vor contribui – sperăm – problematica lucrării și modul de tratare a acesteia. Problematica urmărită este structurată pe trei module. Primul se ocupă de aspectele marketingului în abordare strategică și competitivă, având ca repere esențiale competitivitatea, avantajul competitiv și planificarea strategică.

      Al doilea modul conține aspectele analizei strategice în marketingul internațional. Analiza concurenților, a clienților, a mediului și a firmei fac obiectul unor capitole separate. Ultimul modul se concentrează asupra strategiilor cu ajutorul cărora se urmărește valorificarea avantajului competitiv, începând cu strategiile de selectare a piețelor-țintă, continuând cu cele de pătrundere și poziționare și încheind cu strategiile competitive utilizabile în marketingul internațional.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Trade Finance. Finanțarea comerțului An apariție 2002
Nr. pagini 386
Format 14x20
Preț 28 lei
Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
Tehnica plăților internaționale An apariție 2003
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 25 lei
    Manuale școlare

Contabilitate. Clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 21 lei
Educație plastică. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 33 lei
Tehnologia informației și a comunicațiilor. Manual clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 22 lei
Solicitări și măsurări tehnice. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2004
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 10 lei
    În curs de epuizare

Sociolog în viața cotidiană An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 34 lei
Patologia tumorală etmoidală. Strategii actuale în diagnostic și tratament An apariție 2016
Nr. pagini 122
Format 17x24
Preț 50 lei
Microeconomia concurențială An apariție 1997
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 4 lei
România 2007: zestrea social-economică la aderare An apariție 2007
Nr. pagini 856
Format 14x20
Preț 55 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice