Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-939-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 288
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Prin prezenta lucrare, autorul încearcă să pună la dispoziția tuturor celor interesați – oameni de afaceri, doctoranzi, cursanți la masterat, studenți – un material nu numai pentru studiu, ci și o sursă de inspirație și idei pentru formarea și perfecționarea lor în domeniul marketingului strategic, cu accent pe latura competitivă. La atingerea acestui obiectiv vor contribui – sperăm – problematica lucrării și modul de tratare a acesteia. Problematica urmărită este structurată pe trei module. Primul se ocupă de aspectele marketingului în abordare strategică și competitivă, având ca repere esențiale competitivitatea, avantajul competitiv și planificarea strategică.

      Al doilea modul conține aspectele analizei strategice în marketingul internațional. Analiza concurenților, a clienților, a mediului și a firmei fac obiectul unor capitole separate. Ultimul modul se concentrează asupra strategiilor cu ajutorul cărora se urmărește valorificarea avantajului competitiv, începând cu strategiile de selectare a piețelor-țintă, continuând cu cele de pătrundere și poziționare și încheind cu strategiile competitive utilizabile în marketingul internațional.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Tehnica plăților internaționale An apariție 2003
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 25 lei
Marketing - controlling: măsurarea performanței în marketing An apariție 2009
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 21 lei
Prețuri, echilibru concurential și bunăstare socială An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
Comerț și economie comercială An apariție 2009
Nr. pagini 558
Format 17x24
Preț 60 lei
    Manuale școlare

Biologie animală - clasa a VI-a An apariție 2007
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 19 lei
Laborator tehnologic: fișe de lucru, clasa a XI-a și a XII-a An apariție 2006
Nr. pagini 166
Format 20x27
Preț 13 lei
Chimie - școala profesională, anul I An apariție 2001
Nr. pagini 192
Format 16,5x23,5
Preț 9 lei
Contabilitate. Clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 21 lei
    În curs de epuizare

Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar An apariție 2018
Nr. pagini 158
Format 17x24
Preț 30 lei
Libertatea mult așteptată și ficele sale An apariție 2004
Nr. pagini 280
Format 14x20
Preț 18 lei
Sisteme contabile comparate. Volumul I - Contabilitățile anglo-saxone An apariție 1999
Nr. pagini 360
Format 19x25,5
Preț 36 lei
Economia întreprinderii An apariție 2000
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 15 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Analiza nodală. Abordare micro și macroeconomică. Compendiu An apariție 2019
Nr. pagini 170
Format 17x24    
Metode și practici actuariale utilizate în sistemul protecției sociale An apariție 2013
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice