Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-939-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 288
Format 14x20
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Prin prezenta lucrare, autorul încearcă să pună la dispoziția tuturor celor interesați – oameni de afaceri, doctoranzi, cursanți la masterat, studenți – un material nu numai pentru studiu, ci și o sursă de inspirație și idei pentru formarea și perfecționarea lor în domeniul marketingului strategic, cu accent pe latura competitivă. La atingerea acestui obiectiv vor contribui – sperăm – problematica lucrării și modul de tratare a acesteia. Problematica urmărită este structurată pe trei module. Primul se ocupă de aspectele marketingului în abordare strategică și competitivă, având ca repere esențiale competitivitatea, avantajul competitiv și planificarea strategică.

      Al doilea modul conține aspectele analizei strategice în marketingul internațional. Analiza concurenților, a clienților, a mediului și a firmei fac obiectul unor capitole separate. Ultimul modul se concentrează asupra strategiilor cu ajutorul cărora se urmărește valorificarea avantajului competitiv, începând cu strategiile de selectare a piețelor-țintă, continuând cu cele de pătrundere și poziționare și încheind cu strategiile competitive utilizabile în marketingul internațional.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 35 lei
Inițiere în marketingul educațional An apariție 2017
Nr. pagini 60
Format 14x20
Preț 17 lei
Comerț și economie comercială An apariție 2009
Nr. pagini 558
Format 17x24
Preț 60 lei
    Manuale școlare

Biologie animală - clasa a VI-a An apariție 2007
Nr. pagini 96
Format 17x24
Preț 19 lei
Limba și literatura română. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 216
Format 20x27
Preț 31 lei
Finanțe. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2002
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 30 lei
Economie. Aplicații, teste, probleme, răspunsuri, ediția a V-a An apariție 2003
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 40 lei
    Recomandări

Introduction to financial accounting An apariție 2021
Nr. pagini 230
Format 17x24
Preț 46 lei
Istorie. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2007
Nr. pagini 152
Format 20x27
Preț 38 lei
Marketing. Proiecte și studii de caz An apariție 2022
Nr. pagini 228
Format 17x24
Preț 55 lei
Desen tehnic. Clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 33 lei
    În curs de epuizare

Paradoxuri libertariene în teoria alegerii sociale. Preferințe individuale și preferințe sociale. Ediția a doua An apariție 2013
Nr. pagini 298
Format 17x24
Preț 27 lei
Algebră liniară: culegere de probleme An apariție 2002
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 23 lei
Contabilitatea românească între reformă și convergență An apariție 2005
Format 17x24
Preț 30 lei
Dicționar ilustrat de biologie animală și umană An apariție 2009
Nr. pagini 208
Format 17x24
Preț 19 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice