Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-939-1
An apariție 2004
Nr. de pagini 288
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Prin prezenta lucrare, autorul încearcă să pună la dispoziția tuturor celor interesați – oameni de afaceri, doctoranzi, cursanți la masterat, studenți – un material nu numai pentru studiu, ci și o sursă de inspirație și idei pentru formarea și perfecționarea lor în domeniul marketingului strategic, cu accent pe latura competitivă. La atingerea acestui obiectiv vor contribui – sperăm – problematica lucrării și modul de tratare a acesteia. Problematica urmărită este structurată pe trei module. Primul se ocupă de aspectele marketingului în abordare strategică și competitivă, având ca repere esențiale competitivitatea, avantajul competitiv și planificarea strategică.

      Al doilea modul conține aspectele analizei strategice în marketingul internațional. Analiza concurenților, a clienților, a mediului și a firmei fac obiectul unor capitole separate. Ultimul modul se concentrează asupra strategiilor cu ajutorul cărora se urmărește valorificarea avantajului competitiv, începând cu strategiile de selectare a piețelor-țintă, continuând cu cele de pătrundere și poziționare și încheind cu strategiile competitive utilizabile în marketingul internațional.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Provocările comerțului exterior. România – țară membră a Uniunii Europene An apariție 2008
Nr. pagini 256
Format 14x20
Preț 12 lei
Comerțul interior. Teorie și practică An apariție 2004
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 22 lei
Mărfurile alimentare în comerțul internațional An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 26 lei
Sistemul vamal An apariție 2003
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 25 lei
    Manuale școlare

Sociologie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 31 lei
Economia întreprinderii. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 14x20
Preț 20 lei
Economie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 30 lei
Măsurări electrice și electronice: teste pentru BAC și olimpiadele interdisciplinare tehnice, ediția a II-a An apariție 2003
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 13 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice