Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 22 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerț și economie comercială An apariție 2009
Nr. pagini 558
Format 17x24
Preț 60 lei
Istoria comerțului mondial și a politicii comerciale: sinteze, ediția a III-a An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 35 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
Comerț rural: perspectiva integrării în fluxurile de distribuție ale UE An apariție 2006
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 42 lei
    În curs de epuizare

Economia României 1990-2000: compendiu An apariție 2001
Format 17x24
Preț 10 lei
Management: concepte, principii, metode, probleme, studii de caz, jocuri de roluri An apariție 2006
Nr. pagini 445
Format 17x24
Preț 21 lei
Management bancar An apariție 2000
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 12 lei
Politologie si doctrine politice. Volumul 1 - Introducere în științele politice An apariție 2007
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 39 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice