Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 22 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerțul exterior al României în contextul integrării europene An apariție 2009
Nr. pagini 284
Format 17x24
Preț 36 lei
Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului An apariție 2013
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 17 lei
Elemente de marketing direct An apariție 2000
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 11 lei
Tranzacții pe internet An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 14x20
Preț 10 lei
    Recomandări

Econometrie An apariție 2014
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 25 lei
Studiul zgomotului seismic și ambiental pe teritoriul României An apariție 2015
Nr. pagini 130
Format 17x24
Preț 30 lei
Contabilitate creativă. De la idee la bani cu exemple practice An apariție 2014
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 28 lei
Strategii și management: dimensiuni socio-umane contemporane An apariție 2014
Nr. pagini 110
Format 14x20
Preț 15 lei
    Manuale școlare

Desen tehnic. Clasa a X-a An apariție 2000
Nr. pagini 114
Format 20x27
Preț 8 lei
Tehnologii textile. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2002
Nr. pagini 224
Format 20x27
Preț 11 lei
Mașini electrice și actionari: teste An apariție 2000
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 6 lei
Materiale de construcții și instalații: sinteze pentru examenul național de bacalaureat An apariție 2001
Nr. pagini 120
Format 17x24
Preț 6 lei
    În pregătire

Mina de aur Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Metode și practici actuariale utilizate în sistemul protecției sociale An apariție 2013
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice