Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 22 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerțul interior. Teorie și practică An apariție 2004
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 22 lei
Comportamentul consumatorului An apariție 2013
Nr. pagini 136
Format 14x20
Preț 20 lei
Companii multinaționale: strategii de marketing An apariție 2006
Nr. pagini 324
Format 14x20
Preț 28 lei
Comerțul exterior. Finanțare și analiză financiar-bancară An apariție 1999
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 5 lei
    În curs de epuizare

În imperiul fotbalului An apariție 2000
Nr. pagini 400
Format 14x20
Preț 5 lei
Protecționismul european. Implicații pentru România An apariție 2004
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 25 lei
Management of Publicly Financed Projects: a practical approach An apariție 2012
Nr. pagini 260
Format 17x24
Preț 29 lei
Informatics: computer hardware and programming in Visual Basic An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 48 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice