Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 35 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar An apariție 2018
Nr. pagini 158
Format 17x24
Preț 30 lei
Trade Finance. Finanțarea comerțului An apariție 2002
Nr. pagini 386
Format 14x20
Preț 28 lei
Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Sistemul vamal An apariție 2003
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 25 lei
    Recomandări

Sustenabilitatea datoriei publice An apariție 2019
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 38 lei
Analiza nodală. Abordare micro și macroeconomică. Compendiu An apariție 2019
Nr. pagini 170
Format 17x24
Preț 40 lei
Governance in the EU Member States in the Era of Big Data. 25th PGV Network Conference An apariție 2019
Nr. pagini 572
Format 17x24
Preț 85 lei
Management financiar An apariție 2019
Nr. pagini 288
Format 20x27
Preț 85 lei
    Manuale școlare

Istorie. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 30 lei
Economia întreprinderii. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 14x20
Preț 20 lei
Solicitări și măsurări tehnice. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2004
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 10 lei
Geografie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 152
Format 20x27
Preț 30 lei
    În curs de epuizare

Prolegomene la un drept instituțional comunitar An apariție 2003
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 14 lei
Managementul resurselor umane: ghid de practică An apariție 2011
Nr. pagini 184
Format 14x20
Preț 20 lei
Aplicații ecotehnologice. Probleme. Proiecte. Studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 23 lei
Probleme de analiză matematică An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 25 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice