Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 22 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerțul internațional An apariție 2007
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 27 lei
Sistemul vamal An apariție 2003
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 25 lei
Tehnica plăților internaționale An apariție 2003
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 25 lei
Comerț și economie comercială An apariție 2009
Nr. pagini 558
Format 17x24
Preț 60 lei
    Recomandări

Analiză financiar-monetară An apariție 2016
Nr. pagini 264
Format 14x20
Preț 36 lei
Bazele statisticii economice. Concepte teoretice și studii de caz An apariție 2016
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 40 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
Set: Management financiar, ediția a doua. Volumele I și II An apariție 2016
Nr. pagini 592
Format 17x24
Preț 80 lei
    În curs de epuizare

Contabilitatea societăților comerciale An apariție 2002
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 15 lei
Managementul afacerilor în economia digitală An apariție 2009
Nr. pagini 254
Format 20x29
Preț 40 lei
Dezvoltarea sistemelor inteligente în economie: metodologie și studii de caz An apariție 2001
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 17 lei
Piața imobiliară și comportamentul investițional An apariție 2016
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 21 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice