Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 35 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Negocierea comercială internațională An apariție 2006
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 56 lei
Carte distinsă cu premiu!
Comportamentul consumatorului An apariție 2013
Nr. pagini 136
Format 14x20
Preț 20 lei
Tranzacții pe internet An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 14x20
Preț 10 lei
    Recomandări

Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24 În curs de apariție
Analiza statistică a educației. Vector al dezvoltării socioeconomice An apariție 2018
Nr. pagini 424
Format 17x24
Preț 60 lei
Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Politica fiscal-bugetară și piața de capital An apariție 2018
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 47 lei
    În curs de epuizare

Negocierea comercială internațională An apariție 2006
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 56 lei
Carte distinsă cu premiu!
Politica fiscal-bugetară și piața de capital An apariție 2018
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 47 lei
Macroeconomia riscului de țară An apariție 2003
Format 17x24
Preț 8 lei
Finanțele publice locale și administrarea lor eficientă An apariție 2011
Nr. pagini 220
Format 14x20
Preț 25 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice