Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 22 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Tehnica plăților internaționale An apariție 2003
Nr. pagini 352
Format 14x20
Preț 25 lei
Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Sistemul vamal An apariție 2003
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 25 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
    Recomandări

Management financiar-contabil în instituțiile publice de educație academică An apariție 2016
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 42 lei
Eficiență și productivitate în sistemele bancare din Uniunea Europeană An apariție 2016
Nr. pagini 108
Format 17x24
Preț 20 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
Modele endogene de dinamică economică An apariție 2016
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
    În curs de epuizare

Matematică și asigurări An apariție 1994
Nr. pagini 368
Format 20x27
Preț 20 lei
Administrația publică locală în România în perspectiva integrării europene An apariție 2003
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 18 lei
Economia României sub impactul investițiilor străine directe An apariție 2014
Nr. pagini 204
Format 17x24
Preț 25 lei
Drept vamal românesc și comunitar An apariție 2003
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 21 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice