Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 22 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Mărfurile alimentare în comerțul internațional An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 26 lei
Introducere în forfetare & factoring: tehnici moderne de finanțare a activității de export An apariție 2002
Nr. pagini 168
Format 17x24
Preț 9 lei
Comerț rural: perspectiva integrării în fluxurile de distribuție ale UE An apariție 2006
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 42 lei
Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
    În curs de epuizare

Fuziuni și achiziții de întreprinderi: particularități europene și naționale An apariție 2013
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 45 lei
Cibernetica sistemelor macroeconomice reale An apariție 2005
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 30 lei
Analiză economico-financiară: teste grilă, ediția a doua An apariție 2009
Nr. pagini 142
Format 17x24
Microeconomie, volumul I An apariție 1999
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 27 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice