Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului
Preț 22 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-254-6
An apariție 2006
Nr. de pagini 240
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Biotop. Biocenoză. Ecosistem. Entropie. Cuvinte a căror semnificație este înțeleasă doar de câțiva inițiați. Cei mai mulți oameni nu le-au auzit, nu le cunosc și nu știu ce reprezintă. Și totuși, ele caracterizează viața și mediul în care aceasta ia naștere și evoluează, dar mai ales relațiile strânse care se stabilesc între aceste două elemente definitorii ale existenței pe Pământ.

      Pentru România, unde problematica, dar mai ales acțiunile destinate protecției mediului și a vieții locuitorilor săi, începe să devină tot mai importante atât pentru autorități, cât și pentru firme și cetățeni, soluțiile de marketing specifice viziunii și exigențelor ecologice pot sprijini eforturile ce trebuie depuse, pentru ca integrarea țării în marea familie europeană să fie hotărâtă și deplină. Importanța marketingului verde se impune de la sine, deoarece el poate potența în mod eficient conținutul și procesele ciclului bazat pe ecologie și informație, mai ales la nivelul tehnologiilor și aplicațiilor. Această contribuție potenți­ală plasează marketingul ecologic în avangarda activităților menite să stopeze deteriorarea mediului, să îmbunătățească viața și să prezerve natura și calitatea existenței pe Pământ, pe care să le lase moștenire generațiilor viitoare.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Strategii de marketing bancar An apariție 2007
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 21 lei
Marketing strategic competitiv: o abordare internațională An apariție 2004
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 20 lei
Marketing - controlling: măsurarea performanței în marketing An apariție 2009
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 21 lei
Comerț rural: perspectiva integrării în fluxurile de distribuție ale UE An apariție 2006
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 42 lei
    Recomandări

Contabilitate creativă. De la idee la bani cu exemple practice An apariție 2014
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 28 lei
Controlling profesional. Concepte și instrumente An apariție 2014
Nr. pagini 478
Format 17x24
Preț 69 lei
Modele endogene de dinamică economică An apariție 2016
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
Eficiență și productivitate în sistemele bancare din Uniunea Europeană An apariție 2016
Nr. pagini 108
Format 17x24
Preț 20 lei
    În curs de epuizare

Contabilitatea în comerțul exterior, ediția a II-a An apariție 1999
Nr. pagini 304
Format 19x25,5
Preț 9 lei
România 2009: starea economică în criză profundă An apariție 2009
Nr. pagini 692
Format 14x20
Preț 60 lei
Pachet: Fotbalul românesc An apariție 2014
Nr. pagini 1814
Format 14x20
Preț vechi 80 lei
Preț nou 40 lei
Performanța grupurilor. Modele de analiză An apariție 2013
Nr. pagini 146
Format 14x20
Preț 23 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice