Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Introducere în forfetare & factoring: tehnici moderne de finanțare a activității de export
Introducere în forfetare & factoring: tehnici moderne de finanțare a activității de export
Preț 9 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-590-692-9
An apariție 2002
Nr. de pagini 168
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Prezentul volum se înscrie printre primele lucrări de specialitate axate asupra a două dintre cele mai utilizate și eficace metode de finanțare a agenților economici care se ocupă de comerț exterior – forfetarea și factoring-ul. Autoarea, o practiciană cu solide cunoștințe în domeniu, ce lucrează într-o bancă specializată pe finanțarea exportului, tratează cu succes, într-o abordare pragmatică, forfetarea și factoring-ul. De remarcat că pentru ambele tehnici de finanțare se începe cu definirea noțiunilor implicate, după care se prezintă, în mod detaliat, conținutul și modul lor de utilizare, cu accent pe documentele utilizate și succesiunea folosirii lor. În finalul abordării fiecărei tehnici se punctează care sunt avantajele folosirii sale pentru toate părțile implicate – exportator, importator, finanțator etc. Ca urmare, se poate aprecia că lucrarea constituie concomitent un instrument de lucru și o pledoarie convingătoare pentru folosirea forfetării și factoring-ului în economia românească.

      Mărturisim că noi am examinat lucrarea nu prin prisma finanțatorului, ci, în special, a agentului economic, întrucât la acest nivel se manifestă cele mai mari reticențe ale utilizării forfetării și factoring-ului, ca urmare a neînțelegerii conținutului, necunoașterii modului de folosire și nesesizării avantajelor multiple implicate. Și din acest punct de vedere suntem în măsură să facem numai comentarii pozitive. Prin această lucrare, întreprinzătorii și managerii au la dispoziție un ghid deosebit de util pentru a realiza o finanțare senzibil mai eficace a exportului, decât prin modalitățile clasice de creditare. Din prezentarea conținutului și a modului de folosire a forfetării și factoring-ului rezultă cu pregnanță că ele sunt gestionate de accelerări ale rulării fondurilor firmei, de diminuări ale necesităților de capital, precum și de importante consolidări financiare. Iată de ce o recomandăm cu căldură tuturor întreprinzătorilor, managerilor și specialiștilor care se ocupă de activități de comerț exterior.

Prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu 

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 35 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
Marketing financiar - monetar An apariție 2012
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 37 lei
Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 40 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice