Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Fundamentele științei mărfurilor, ediția a doua
Fundamentele științei mărfurilor, ediția a doua
Preț 25 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-098-5
An apariție 2005
Nr. de pagini 336
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

     Abordând problematica științei mărfurilor în relație cu aspectele practice ale comercializării produselor, lucrarea definește cadrul conceptual al standardizării, evidențiind principalele preocupări în domeniu pe plan național, în Uniunea Europeană și la nivel internațional. De asemenea, sunt prezentate cele mai recente orientări privind ambalarea, marcarea și etichetarea mărfurilor, în relație cu exigențele actuale privind protecția mediului.

     Un loc deosebit îl ocupă modelele de sisteme de management al calității propuse de standardele internaționale ISO 9000, cu evidențierea exigențelor definite de noua ediție a acestor standarde.

     În continuare sunt prezentate metodele de analiză a mărfurilor, precum și indicatorii de evaluare a calității produselor.

     De asemenea, sunt evidențiate preocupările actuale privind certificarea conformității, garantarea calității produselor și serviciilor și cele referitoare la protecția consumatorului.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerțul internațional An apariție 2007
Nr. pagini 232
Format 14x20
Preț 27 lei
Tehnica operațiunilor de comerț exterior An apariție 2008
Nr. pagini 408
Format 14x20
Preț 45 lei
Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Marketing - controlling: măsurarea performanței în marketing An apariție 2009
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 21 lei
    Recomandări

Analiza economico-financiară a firmei An apariție 2014
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 45 lei
România 2015. Starea economică în continuă creștere An apariție 2015
Nr. pagini 670
Format 14x20
Preț 60 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
Produse și servicii bancare An apariție 2015
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 37 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice