Proximitatea culturală în managementul schimburilor economice internaționale. Ediția a II-a revizuită
Preț 50 lei
Stoc limitat!
ISBN  978-606-093-004-4
An apariție  2022
Nr. de pagini  244
Format  17x24
Culoare interior 
negru
Legătorie  broșat
Copertă  carton mediaprint
Anvelopă  nu
Semn de carte  nu
Limba  română
|
Descriere
Lucrarea dezvoltă un model care să susțină importanța proximității culturale în determinarea destinației de export a unei țări, cu prioritate privind România; totodată, prin soluțiile oferite, susține deciziile manageriale în legătură cu selectarea unor țări, a clusterului optim, astfel încât să poată fi maximizat gradul de compatibilitate între intențiile investitorului și rezultatele ce pot fi obținute în urma schimburilor economice internaționale.
Pentru țările din fiecare cluster în parte sunt făcute analize specifice privind valorile interculturale aferente: orientarea spre performanță, asertivitatea, colectivismul instituțional, egalitarismul genurilor, orientarea umană, evitarea incertitudinii.
|
|