Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Dicționar de marketing
Dicționar de marketing
Preț 35 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-937-2
An apariție 2020
Nr. de pagini 156
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Un dicționar atipic, care nu conține doar definiții consacrate. În funcție de însemnătatea practică și capacitatea de acoperire a unor termeni, li s-au adăugat explicații suplimentare, exemplificări lămuritoare, variante în abordarea conceptului, concretizări pentru aplicarea mai lesnicioasă a unor recomandări sau referințe teoretice. De aici și diferența de spațiu rezervat articolelor, fiind ușor de observat alternanța între cele scurte, constând din definiții stricte, și cele care dezvoltă tema până la detalii semnificative subsumate acesteia.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comerț rural: perspectiva integrării în fluxurile de distribuție ale UE An apariție 2006
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 42 lei
Marketing în turism. Teorie și practică An apariție 2020
Nr. pagini 276
Format 17x24
Preț 48 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 48 lei
Economia fermelor agricole. Marketing agroalimentar An apariție 2018
Nr. pagini 158
Format 17x24
Preț 30 lei
    Recomandări

Finanțe. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2002
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 30 lei
Auditul performanței sistemelor IT în gestiunea resurselor financiare An apariție 2020
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 43 lei
Ecologie și protecția mediului. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 17x24
Preț 28 lei
Management strategic An apariție 2004
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 43 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice