Inovare și digitalizare din perspectiva managerială
Preț 40 lei
[ carte epuizată ]
ISBN  978-973-709-931-0
An apariție  2020
Nr. de pagini  266
Format  17x24
Culoare interior 
color
Legătorie  broșat
Copertă  carton mediaprint
Anvelopă  nu
Semn de carte  nu
Limba  română
Alertează-mă când este pe stoc
|
Descriere
În ciuda obiectivelor declarate ale politicii de inovare și a priorităților din strategiile naționale, finanțarea, promovarea și sprijinul guvernamental, progresul național în domeniul inovațiilor în România rămâne încă scăzut. Prin urmare, stimularea și barierele pentru implementarea cu succes a politicii inovatoare ar trebui identificate și analizate, căutând problemele și posibile soluții.
Lucrarea se adresează tuturor celor care doresc să înțeleagă și să aplice elementele esențiale ale managementului inovării, cu aplicabilitate largă în era digitală. Întreprinzătorii, dar și cercetătorii pot găsi soluții de management pentru a dezvolta abilitățile necesare.
|
|