Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Satisfacția clienților și sustenabilitatea programului de calitate a produselor și serviciilor bancare la principalele bănci din Regiunea Centru
Satisfacția clienților și sustenabilitatea programului de calitate a produselor și serviciilor bancare la principalele bănci din Regiunea Centru
Preț 51 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-911-2
An apariție 2020
Nr. de pagini 216
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Lucrarea investighează diferențele dintre așteptările consumatorilor de servicii bancare privind calitatea serviciilor primite și percepțiile lor privind calitatea primită, iar rezultatele au fost transpuse într-un program clar de sustenabilitate a calității serviciilor bancare. În același timp, prin cercetarea de marketing efectuată, cartea oferă o imagine actuală a nivelului calității serviciilor bancare din Regiunea Centru a țării și o ierarhizare a băncilor conform scorului Net Promoter.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Contabilitate bancară, ediția a treia An apariție 2014
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 39 lei
Riscul în economie. Aplicații în domeniul financiar-bancar An apariție 2009
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 35 lei
Gestiunea internă a profitabilității băncilor comerciale An apariție 2011
Nr. pagini 258
Format 17x24
Preț 40 lei
Produse și servicii bancare An apariție 2015
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 38 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice