Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice
Preț 58 lei
Stoc limitat!
ISBN  978-973-709-887-0
An apariție  2019
Nr. de pagini  404
Format  17x24
Culoare interior 
negru
Legătorie  broșat
Copertă  carton mediaprint
Anvelopă  nu
Semn de carte  nu
Limba  română
|
Descriere
Privind lucrurile din perspectivă macroeconomică putem observa cum țările cu economii avansate s-au impus relativ ușor într-o poziție dominantă pe piața turismului, datorită avantajelor competitive susținutede nivelul general de dezvoltare, respectiv de volumul investițiilor publice și private. Mai nou, cum unele țări emergente încep să recupereze din decalajele înregistrate. În acest context, se impune întrebarea: este România o astfel de țară?
Prezenta lucrare are ca scop, pe de o parte, generarea unui răspuns cât mai pertinent la această întrebare, iar pe de altă parte, determinarea stadiului general de adoptare a noilor tehnologii informaționale și de comunicații în sfera activității turistice din România și a implicațiilor acestor vectori în sporirea competitivității pe piață.
|
|