Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Econometrie. Teorie și aplicații în EViews și R
Econometrie. Teorie și aplicații în EViews și R
Preț 49 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-862-7
An apariție 2018
Nr. de pagini 256
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Lucrarea conține aspecte teoretice și aplicații practice ale temelor studiate în cadrul cursurilor de econometrie  –  nivel licență: modelul simplu de regresie, modelul multiplu de regresie, modele cu ecuații simultane și serii de timp. Aplicațiile practice sunt de trei tipuri: probleme clasice rezolvate, menite să-i ajute pe studenți să-și însușească cât mai bine aspectele teoretice, aplicații în EViews, cu rolul de a le arăta studenților utilitatea practică a instrumentelor econometrice și simulări R, menite să-i familiarizeze pe studenți cu acest pachet software. Eviews reprezintă unul dintre cele mai populare programe de analiză a datelor disponibil comercial, fiind ușor de utilizat și cu funcționalități complexe. Pe de altă parte, R, deși necesită cunoștințe de programare, este gratuit și extrem de flexibil, având posibilități de personalizare infinite. Pentru capitolul dedicat analizei seriilor de timp, sunt incluse câteva elemente de ajustare sezonieră a datelor folosind JDemetra+, pachet software disponibil gratuit, recomandat de Eurostat în acest sens. 

În afară de aspectele teoretice și aplicațiile aferente fiecărei teme studiate în cadrul cursurilor, lucrarea conține și informații menite să dezvolte capacitatea de gândire critică a studenților și alte competențe transversale: comunicarea orală, lucrul în echipă, selectarea informațiilor relevante. Astfel, primul capitol conține o descriere amănunțită a bazelor de date disponibile online, precum și funcționalitățile EViews și R. Capitolul 7 conține mai multe studii de caz care au rolul de a-i pune pe studenți în situații de lucru reale. Capitolul 8 prezintă principalele elemente de care aceștia trebuie să țină seama atunci când realizează prezentări academice, precum și propuneri de teme pentru astfel de prezentări.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    În curs de epuizare

Strategii de marketing bancar An apariție 2007
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 21 lei
Contabilitate aprofundată An apariție 2004
Nr. pagini 336
Format 14x20
Preț 27 lei
Management public internațional An apariție 2000
Format 17x24
Preț 7 lei
Strategii de promovare a destinațiilor turistice utilizate de agențiile de turism An apariție 2021
Nr. pagini 188
Format 17x24
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice