Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor
Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor
Preț 17 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-866-5
An apariție 2018
Nr. de pagini 78
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Lucrarea prezintă cele mai importante informații referitoare la marketingul antre­prenorial, de la delimitările conceptuale de marketing și marketing antreprenorial, la tipologia marketingului antrepre­norial, mixul de marketing antreprenorial, mediul de marketing antreprenorial și strategiile de marketing antreprenorial.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 40 lei
Politici, programe, tehnici și operațiuni de comerț An apariție 2003
Format 17x24
Preț 39 lei
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I An apariție 2005
Format 17x24
Preț 27 lei
Trade Finance. Finanțarea comerțului An apariție 2002
Nr. pagini 386
Format 14x20
Preț 28 lei
    Recomandări

Contabilitatea capitalurilor și activelor An apariție 2017
Nr. pagini 344
Format 17x24
Preț 45 lei
Istoria și evoluția frontierelor românești până în anul 1600 An apariție 2018
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 25 lei
Protocoale diagnostice și terapeutice în patologia tumorală etmoidală An apariție 2017
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 50 lei
Economie globală An apariție 2016
Nr. pagini 300
Format 19x25,5
Preț 85 lei
    În curs de epuizare

Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
Politici, programe, tehnici și operațiuni de comerț An apariție 2003
Format 17x24
Preț 39 lei
Analiza economico-financiară a întreprinderii: probleme, abordări, metode, aplicații, ediția a II-a An apariție 2009
Nr. pagini 498
Format 19x25,5
Preț 55 lei
Indicatori macroeconomici: conținut, metodologie de calcul și analiză economică An apariție 2001
Nr. pagini 296
Format 17x24
Preț 12 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice