Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Politici publice, ediția a II-a
Politici publice, ediția a II-a
Preț 31 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 973-709-127-2
An apariție 2005
Nr. de pagini 360
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

     Pentru realizarea și menținerea calității unei politici publice, abordările și practicile managementului tradițional nu sunt sufi­ciente. De aceea, am încercat să extindem cadrul de modernizare a abordărilor manageriale. Formularea acestor abordări se înscrie într-un context mult mai vast ce urmărește ameliorarea perform­an­țelor competitive.

      Sistemul politicilor publice se confruntă permanent cu un mozaic de turbulențe (amenințări și oportunități) provenite atât din mediul extern, din ce în ce mai globalizat, cât și din cel intern, complex, sofisticat și din ce în ce mai grăbit în drumul său spre creșterea calității vieții. Lărgirea cercului de interese din interiorul, dar și din exteriorul structurilor asociate proiectului de reformă a acestui sistem, diviziunea și, în același timp, regruparea grupurilor de interese ce compun acest cerc reprezintă provocări cărora autorii reformei sistemului public trebuie să le răspundă în timp real. Filosofia managerială ce guvernează procesele de reformă tinde să creeze noi paradigme, contribuind la cristalizarea unui alt stil de gândire și comportament. Integrarea noului demers managerial în conducerea instituțiilor abilitate cu realizarea reformei întâmpină dificultăți majore care provin, în special, din obligativitatea renun­ță­rii la schemele de management tradiționale, specifice unei econo­mii centralizate. Exigențele legate de succesul reformei sunt satisfă­cute doar prin creșterea standardului de viață al cetățenilor. Realizarea acestui deziderat presupune arta autorilor reformei de a transforma cât mai multe dintre provocările manifestate atât pe plan intern, cât și pe plan extern în oportunități pentru reforma economică.

Autorul

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management și marketing electoral: alegerea consilierilor locali An apariție 2004
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 11 lei
Proiecte și acțiuni de dezvoltare la nivelul comunităților An apariție 2008
Nr. pagini 158
Format 17x24
Preț 18 lei
Management public internațional An apariție 2000
Nr. pagini 165
Format 17x24
Preț 7 lei
Introducere în teoria și practica dezvoltării regionale An apariție 2000
Format 17x24
Preț 6 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice