Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Bazele marketingului
Bazele marketingului
Preț 85 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-811-5
An apariție 2017
Nr. de pagini 300
Format 20x27
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Manualul prezintă principalele concepte, teorii și tehnici cu care operează  cei ce activează în domeniu. Întregul demers are în vedere faptul că problemele de marketing devin tot mai complexe, de aceea organizațiile, îndeosebi cele economice, trebuie să depună toate eforturile posibile pentru minimizarea riscurilor, inevitabil în creștere pe o piață globală.

Lucrarea oferă informații teoretice și exemple practice ce vizează descifrarea structurii și mecanismelor pieței. Fiecare capitol cuprinde două părți.

Prima parte, cu o tentă teoretică mai pronunțată, este dedicată prezentării teoriilor, conceptelor, metodelor și instrumentarului marketingului în corelație cu mediul organizației. Autoarea acestei secțiuni a apelat la ilustrări preluate din economia reală atunci când a dorit să exemplifice sau să atenueze caracterul didacticist.

A doua parte a fiecărui capitol, și-a propus prin autorul său, susținerea ideilor printr-o cazuistică care evidențiază nu numai caracterul universal al marketingului, ci și necesitatea adoptării unor metode și tehnici individualizate pentru fiecare caz.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Comportamentul consumatorului An apariție 2013
Nr. pagini 136
Format 14x20
Preț 20 lei
Politici, programe, tehnici și operațiuni de comerț An apariție 2003
Format 17x24
Preț 39 lei
Comerțul exterior și politica comercială a României în perioada de tranziție la economia de piață. Strategii de dezvoltare An apariție 2002
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 20 lei
Istoria comerțului mondial și a politicii comerciale: sinteze, ediția a III-a An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 35 lei
    Recomandări

Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 40 lei
Macroeconomie An apariție 2016
Nr. pagini 404
Format 20x27
Preț 85 lei
Management financiar-contabil în instituțiile publice de educație academică An apariție 2016
Nr. pagini 356
Format 17x24
Preț 42 lei
Bazele marketingului An apariție 2017
Nr. pagini 300
Format 20x27
Preț 85 lei
    În curs de epuizare

Universul teoriilor economice, volumul II An apariție 2004
Nr. pagini 320
Format 14x20
Preț 18 lei
Drept și contabilitate An apariție 2000
Format 17x24
Preț 12 lei
Teste de contabilitate pentru examenul de bacalaureat An apariție 2003
Nr. pagini 128
Format 17x24
Preț 11 lei
Psihologie socială An apariție 2005
Format 17x24
Preț 14 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice