Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Comunicarea în administrația publică, ediția a II-a
Comunicarea în administrația publică, ediția a II-a
Preț 33 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-355-4
An apariție 2007
Nr. de pagini 432
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

      Un act administrativ presupune implicarea unui număr mare de funcționari, fiecare dintre aceștia specializat într-un anumit domeniu și depinzând de ceilalți, deoarece produsul final este rezultatul, direct, al eforturilor combinate ale diferiților participanți la realizarea acestei finalități.

      Comunicarea este, așadar, definitorie în coordonarea adec­vată și eficientă a activităților caracterizate de astfel de conexiuni, proces de coordonare pentru materializarea căruia este necesară construirea unor canale de comunicare prin care ideile, cunoștințele și exigențele să poată fi transmise. Pentru ca obiectivele vizate să devină realitate, managementul public trebuie să se asigure că deciziile sunt transmise tuturor nivelurilor ierarhice. În plus, este din ce în ce mai important atât pentru administrație, cât și pentru clienții acesteia, autoritatea politică, contribuabili, cetățeni, grupuri de interese, dezvoltarea canalelor de comunicare cu lumea de afară.

      Sunt create, în acest mod, condițiile ca tot ceea ce se petrece în cadrul structurilor administrative să fie comunicat publicului, în general, și segmentelor țintă, în special. Pe de altă parte, administrația va beneficia de informații din exterior care îi sunt necesare pentru finalizarea obiectivelor.

      Comunicarea, ca proces ce focalizează demersurile mana­ge­­men­tului public, este importantă și din perspectiva calității relațiilor existente în cadrul unei anumite structuri ad­mi­nis­trative. Dimensiunea calitativă vizează menținerea unei atitudini de înțelegere mutuală, crearea și dezvoltarea unui climat motivațional, precum și asigurarea rezolvării cere­rilor și a stărilor de nemulțu­mire într-o manieră con­ciliantă.

      Dezvoltarea unei politici sociale adecvate, crearea și menținerea, la toate nivelurile, a unei atmosfere transparente sunt, într-o mare măsură, determinate de importanța care se acordă procesului de comunicare

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Proiecte și acțiuni de dezvoltare la nivelul comunităților An apariție 2008
Nr. pagini 158
Format 17x24
Preț 18 lei
Pilotajul serviciilor publice An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 17x24
Preț 8 lei
Bazele administrației publice An apariție 2010
Nr. pagini 424
Format 19x25,5
Preț 52 lei
Etică și corupție în administrația publică An apariție 1999
Format 17x24
Preț 2 lei
    În curs de epuizare

De vorbă cu Joao Carlos Martins An apariție 2001
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 7 lei
Pachet: Dreptul urbanismului, teorie și practică judiciară, autorizațiile de urbanism An apariție 2000
Nr. pagini 712
Preț 8 lei
Active financiare derivate: determinări cantitative An apariție 2001
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 10 lei
Unirea și independența în gândirea economică românească An apariție 1998
Nr. pagini 180
Format 17x24
Preț 4 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice