Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare
Preț 25 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-790-3
An apariție 2016
Nr. de pagini 138
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Lucrarea își propune o abordare teoretică a principalelor aspecte ce țin de conținutul, semnificația și specificitatea categoriilor corelative ale pieței, de rolul de regulator al prețului, de necesitatea asigurării echilibrului acesteia și de înțelegere a ei ca mijloc esențial de fundamentare a strategiilor de dezvoltare a turismului, și nu numai. Focalizarea cercetării pe problematica echilibrului ofertă-cerere pe piața turistică, prin prisma particularităților acestora, oferă o perspectivă nouă în literatura proprie domeniului, conferind lucrării o notă de originalitate.

În logica analizelor referitoare la piața turistică în structura lucrării sunt luate în discuție probleme vizând natura distinctă a pieței turistice în ansamblul său și a celor două categorii corelative ale sale, cu accent pe determinanți, forme de manifestare, purtători, indicatori de măsurare, modalități de evaluare. Sunt de asemenea cercetate relațiile și intercondiționările dintre ofertă și cerere, ca principiu fundamental al funcționarii pieței, tipologia acestor raporturi și vectorii realizării echilibrului lor.

Dincolo de abordarea firească în viziunea marketingului, echilibrul pieței este analizat și din perspectiva managementului, ca element de bază în proiectarea strategiilor de dezvoltare turistică; tipologia strategiilor specifice turismului, arhitectura unei strategii, fundamentarea acesteia, modalitățile de implementare – probleme analizate  în lucrare – sunt tot atâtea argumente ce susțin abordarea, atât de necesară, din perspectiva managementului modern.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
Tehnici promoționale și specificul lor în turism An apariție 2007
Format 17x24
Preț 46 lei
La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
    Manuale școlare

Economia întreprinderii. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2005
Nr. pagini 144
Format 14x20
Preț 20 lei
Geografie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 152
Format 20x27
Preț 30 lei
Economie. Aplicații, teste, probleme, răspunsuri, ediția a V-a An apariție 2003
Nr. pagini 272
Format 17x24
Preț 30 lei
Sociologie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 30 lei
    În curs de epuizare

Contabilitate bancară, ediția a treia An apariție 2014
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 36 lei
Metode și tehnici de conducere: teorie și aplicații An apariție 2006
Nr. pagini 436
Format 17x24
Preț 30 lei
Management agricol An apariție 1999
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 9 lei
Creșterea exportului de construcții și repatrierea veniturilor An apariție 2006
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 18 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice