Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare
Preț 25 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-790-3
An apariție 2016
Nr. de pagini 138
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Lucrarea își propune o abordare teoretică a principalelor aspecte ce țin de conținutul, semnificația și specificitatea categoriilor corelative ale pieței, de rolul de regulator al prețului, de necesitatea asigurării echilibrului acesteia și de înțelegere a ei ca mijloc esențial de fundamentare a strategiilor de dezvoltare a turismului, și nu numai. Focalizarea cercetării pe problematica echilibrului ofertă-cerere pe piața turistică, prin prisma particularităților acestora, oferă o perspectivă nouă în literatura proprie domeniului, conferind lucrării o notă de originalitate.

În logica analizelor referitoare la piața turistică în structura lucrării sunt luate în discuție probleme vizând natura distinctă a pieței turistice în ansamblul său și a celor două categorii corelative ale sale, cu accent pe determinanți, forme de manifestare, purtători, indicatori de măsurare, modalități de evaluare. Sunt de asemenea cercetate relațiile și intercondiționările dintre ofertă și cerere, ca principiu fundamental al funcționarii pieței, tipologia acestor raporturi și vectorii realizării echilibrului lor.

Dincolo de abordarea firească în viziunea marketingului, echilibrul pieței este analizat și din perspectiva managementului, ca element de bază în proiectarea strategiilor de dezvoltare turistică; tipologia strategiilor specifice turismului, arhitectura unei strategii, fundamentarea acesteia, modalitățile de implementare – probleme analizate  în lucrare – sunt tot atâtea argumente ce susțin abordarea, atât de necesară, din perspectiva managementului modern.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Tehnici promoționale și specificul lor în turism An apariție 2007
Format 17x24
Preț 46 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
    Recomandări

Convergența economică a României. De la paradigme la strategii concrete An apariție 2016
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare An apariție 2016
Nr. pagini 138
Format 17x24
Preț 25 lei
Modele endogene de dinamică economică An apariție 2016
Nr. pagini 98
Format 17x24
Preț 21 lei
Macroeconomie An apariție 2016
Nr. pagini 404
Format 20x27
Preț 85 lei
    Manuale școlare

Chimie - școala profesională, anul I An apariție 2001
Nr. pagini 192
Format 16,5x23,5
Preț 9 lei
Finanțe. Manual pentru clasa a XII-a An apariție 2002
Nr. pagini 192
Format 17x24
Preț 14 lei
Desen tehnic. Clasa a IX-a Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 12 lei
Măsurări electrice și electronice: teste pentru BAC și olimpiadele interdisciplinare tehnice, ediția a II-a An apariție 2003
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 11 lei
    În curs de epuizare

Introducere în studiul piețelor monetare și valutare An apariție 2000
Nr. pagini 408
Format 19x25,5
Preț 35 lei
Sistemul administrativ românesc - inspirație franceză și adaptare autohtonă An apariție 2012
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 19 lei
Enciclopedie de psihosociologie An apariție 2003
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 22 lei
Analiza performanței firmei. Metode și modele An apariție 2010
Nr. pagini 327
Format 14x20
Preț 35 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice