Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare
Preț 25 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-790-3
An apariție 2016
Nr. de pagini 138
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Lucrarea își propune o abordare teoretică a principalelor aspecte ce țin de conținutul, semnificația și specificitatea categoriilor corelative ale pieței, de rolul de regulator al prețului, de necesitatea asigurării echilibrului acesteia și de înțelegere a ei ca mijloc esențial de fundamentare a strategiilor de dezvoltare a turismului, și nu numai. Focalizarea cercetării pe problematica echilibrului ofertă-cerere pe piața turistică, prin prisma particularităților acestora, oferă o perspectivă nouă în literatura proprie domeniului, conferind lucrării o notă de originalitate.

În logica analizelor referitoare la piața turistică în structura lucrării sunt luate în discuție probleme vizând natura distinctă a pieței turistice în ansamblul său și a celor două categorii corelative ale sale, cu accent pe determinanți, forme de manifestare, purtători, indicatori de măsurare, modalități de evaluare. Sunt de asemenea cercetate relațiile și intercondiționările dintre ofertă și cerere, ca principiu fundamental al funcționarii pieței, tipologia acestor raporturi și vectorii realizării echilibrului lor.

Dincolo de abordarea firească în viziunea marketingului, echilibrul pieței este analizat și din perspectiva managementului, ca element de bază în proiectarea strategiilor de dezvoltare turistică; tipologia strategiilor specifice turismului, arhitectura unei strategii, fundamentarea acesteia, modalitățile de implementare – probleme analizate  în lucrare – sunt tot atâtea argumente ce susțin abordarea, atât de necesară, din perspectiva managementului modern.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Turismul și dezvoltarea durabilă: realități, provocări, oportunități An apariție 2013
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 30 lei
    Recomandări

Econometrie generală. Teorie și studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 42 lei
Înțelegerea fenomenului economic. Despre funcționarea principiului conexiunii An apariție 2018
Nr. pagini 392
Format 14x20
Preț 30 lei
România postcriză. Analize macroeconomice An apariție 2018
Nr. pagini 496
Format 14x20
Preț 60 lei
Econometrie. Teorie și aplicații în EViews și R An apariție 2018
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 49 lei
    În curs de epuizare

Performanța grupurilor. Modele de analiză An apariție 2013
Nr. pagini 146
Format 14x20
Preț 23 lei
Achilles. Memoria pământului An apariție 2013
Nr. pagini 576
Format 17x24
Preț 50 lei
Control financiar și audit public An apariție 2007
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 49 lei
Comportamentul de vot: sondajele de opinie și gestiunea campaniilor electorale An apariție 2004
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 33 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice