Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Tehnici promoționale și specificul lor în turism
Tehnici promoționale și specificul lor în turism
Preț 46 lei
[ carte epuizată ]
Autor Olimpia Ban
ISBN 978-973-709-303-5
An apariție 2007
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Lucrarea privește promovarea din perspectiva instrumentelor sale operaționale, a tehnicilor promoționale. Fiecare tehnică promoțională a fost tratată distinct, deși ele se asociază în aplicare, pentru a fi mai bine înțelese și corect evaluate. Subliniem atenția acordată tehnicilor de relații publice, puțin cunoscute pe piața românească, în ciuda impactului lor spectaculos. Viitorul apropiat se prefigurează a fi dominat de relațiile publice, în detrimentul tehnicilor mai cunoscute cum ar fi reclama.

Subtehnicile de relații publice abordate (comunicatele de presă, conferințele de presă, sponsorizarea, lobbying-ul, utilizarea artei, marketingul prin viu grai) și-au dovedit deja eficiența, iar unele așteaptă să fie descoperite de actorii pieței din România.

Tehnicile de promovarea vânzărilor sunt foarte utilizate și în turism datorită eficienței dar și efectelor lor vizibile într-un termen scurt. Lucrarea tratează multe dintre aceste tehnici, în mod categoric nu toate, lucru imposibil în condițiile apariției în permanență de noi și noi tehnici. Se face referire la rațiunile utilizării acestor tehnici, aspect considerăm folositor, pe o piață în care copierea concurenților este deja o practică generalizată.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
    Manuale școlare

Electronică digitală, școala profesională anul II An apariție 2001
Nr. pagini 136
Format 16,5x23,5
Preț 7 lei
Istorie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 144
Format 20x27
Preț 28 lei
Contabilitate. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 21 lei
Solicitări și măsurări tehnice. Manual pentru clasa a X-a An apariție 2004
Nr. pagini 120
Format 20x27
Preț 10 lei
    În curs de epuizare

Informatics: computer hardware and programming in Visual Basic An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 48 lei
Politici, programe, tehnici și operațiuni de comerț An apariție 2003
Format 17x24
Preț 39 lei
Management agricol An apariție 1999
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 9 lei
Managementul cunoașterii: factor determinat în accelerarea procesului de absorție a fondurilor europene An apariție 2014
Nr. pagini 236
Format 17x24
Preț 23 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice