Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Tehnici promoționale și specificul lor în turism
Tehnici promoționale și specificul lor în turism
Preț 46 lei
Adaugă
Stoc limitat!
Autor Olimpia Ban
ISBN 978-973-709-303-5
An apariție 2007
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Lucrarea privește promovarea din perspectiva instrumentelor sale operaționale, a tehnicilor promoționale. Fiecare tehnică promoțională a fost tratată distinct, deși ele se asociază în aplicare, pentru a fi mai bine înțelese și corect evaluate. Subliniem atenția acordată tehnicilor de relații publice, puțin cunoscute pe piața românească, în ciuda impactului lor spectaculos. Viitorul apropiat se prefigurează a fi dominat de relațiile publice, în detrimentul tehnicilor mai cunoscute cum ar fi reclama.

Subtehnicile de relații publice abordate (comunicatele de presă, conferințele de presă, sponsorizarea, lobbying-ul, utilizarea artei, marketingul prin viu grai) și-au dovedit deja eficiența, iar unele așteaptă să fie descoperite de actorii pieței din România.

Tehnicile de promovarea vânzărilor sunt foarte utilizate și în turism datorită eficienței dar și efectelor lor vizibile într-un termen scurt. Lucrarea tratează multe dintre aceste tehnici, în mod categoric nu toate, lucru imposibil în condițiile apariției în permanență de noi și noi tehnici. Se face referire la rațiunile utilizării acestor tehnici, aspect considerăm folositor, pe o piață în care copierea concurenților este deja o practică generalizată.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
La Roumanie touristique An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
    Recomandări

Tehnici de dezvoltare a transportului public din București An apariție 2017
Nr. pagini 230
Format 17x24
Preț 41 lei
Econometrie. Teorie și aplicații în EViews și R An apariție 2018
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 49 lei
Baze de date obiectuale An apariție 2016
Nr. pagini 258
Format 14x20
Preț 65 lei
Economie. Teorie și aplicații An apariție 2017
Nr. pagini 186
Format 17x24
Preț 28 lei
    În curs de epuizare

Management strategic: strategiile succesului în afaceri An apariție 1998
Nr. pagini 558
Format 17x24
Preț 10 lei
Enciclopedie de psihosociologie An apariție 2003
Nr. pagini 392
Format 17x24
Preț 22 lei
Pachet: Administrație publică, drept instituțional, științe sociale, politică și integrare An apariție 2005
Nr. pagini 984
Preț 8 lei
Finanțe aplicate, volumul I An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 20x29
Preț 27 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice