Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Tehnici promoționale și specificul lor în turism
Tehnici promoționale și specificul lor în turism
Preț 46 lei
Adaugă
Stoc limitat!
Autor Olimpia Ban
ISBN 978-973-709-303-5
An apariție 2007
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Lucrarea privește promovarea din perspectiva instrumentelor sale operaționale, a tehnicilor promoționale. Fiecare tehnică promoțională a fost tratată distinct, deși ele se asociază în aplicare, pentru a fi mai bine înțelese și corect evaluate. Subliniem atenția acordată tehnicilor de relații publice, puțin cunoscute pe piața românească, în ciuda impactului lor spectaculos. Viitorul apropiat se prefigurează a fi dominat de relațiile publice, în detrimentul tehnicilor mai cunoscute cum ar fi reclama.

Subtehnicile de relații publice abordate (comunicatele de presă, conferințele de presă, sponsorizarea, lobbying-ul, utilizarea artei, marketingul prin viu grai) și-au dovedit deja eficiența, iar unele așteaptă să fie descoperite de actorii pieței din România.

Tehnicile de promovarea vânzărilor sunt foarte utilizate și în turism datorită eficienței dar și efectelor lor vizibile într-un termen scurt. Lucrarea tratează multe dintre aceste tehnici, în mod categoric nu toate, lucru imposibil în condițiile apariției în permanență de noi și noi tehnici. Se face referire la rațiunile utilizării acestor tehnici, aspect considerăm folositor, pe o piață în care copierea concurenților este deja o practică generalizată.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
Turismul și dezvoltarea durabilă: realități, provocări, oportunități An apariție 2013
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 30 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
    Recomandări

Securitatea sistemelor de radiocomunicații An apariție 2018
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 58 lei
Evoluția centenară a sistemului cooperatist în România An apariție 2018
Nr. pagini 526
Format 14x20
Preț 68 lei
Serviciile publice An apariție 2018
Nr. pagini 190
Format 17x24
Preț 41 lei
Bilanțul economic al României la 100 de ani An apariție 2018
Nr. pagini 504
Format 14x20
Preț 75 lei
    În curs de epuizare

Matematică și asigurări An apariție 1994
Nr. pagini 368
Format 20x27
Preț 20 lei
Prețuri, echilibru concurential și bunăstare socială An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) nr. 4 - 2016 An apariție 2016
Nr. pagini 342
Format 17x24
Preț 100 lei
Rentabilitatea entităților economice An apariție 2012
Nr. pagini 144
Format 17x24
Preț 40 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice