Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Tehnici promoționale și specificul lor în turism
Tehnici promoționale și specificul lor în turism
Preț 46 lei
[ carte epuizată ]
Autor Olimpia Ban
ISBN 978-973-709-303-5
An apariție 2007
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Lucrarea privește promovarea din perspectiva instrumentelor sale operaționale, a tehnicilor promoționale. Fiecare tehnică promoțională a fost tratată distinct, deși ele se asociază în aplicare, pentru a fi mai bine înțelese și corect evaluate. Subliniem atenția acordată tehnicilor de relații publice, puțin cunoscute pe piața românească, în ciuda impactului lor spectaculos. Viitorul apropiat se prefigurează a fi dominat de relațiile publice, în detrimentul tehnicilor mai cunoscute cum ar fi reclama.

Subtehnicile de relații publice abordate (comunicatele de presă, conferințele de presă, sponsorizarea, lobbying-ul, utilizarea artei, marketingul prin viu grai) și-au dovedit deja eficiența, iar unele așteaptă să fie descoperite de actorii pieței din România.

Tehnicile de promovarea vânzărilor sunt foarte utilizate și în turism datorită eficienței dar și efectelor lor vizibile într-un termen scurt. Lucrarea tratează multe dintre aceste tehnici, în mod categoric nu toate, lucru imposibil în condițiile apariției în permanență de noi și noi tehnici. Se face referire la rațiunile utilizării acestor tehnici, aspect considerăm folositor, pe o piață în care copierea concurenților este deja o practică generalizată.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Piața turistică a României. Realități. Mecanisme. Tendințe, ediția a doua An apariție 2008
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 59 lei
Resurse turistice pe Terra An apariție 2000
Nr. pagini 344
Format 19x25,5
Preț 20 lei
Strategii de marketing în turism, ediția a doua revizuită și adăugită An apariție 2004
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 35 lei
    Recomandări

Contribuții ale tinerilor cercetători în domeniul informaticii economice An apariție 2020
Nr. pagini 154
Format 17x24
Preț 30 lei
Analiza informațiilor referitoare la piețele externe An apariție 2019
Nr. pagini 140
Format 17x24
Preț 35 lei
Modelare economică. Teorie și studii de caz. Ediția a doua An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 50 lei
Fundamentele managementului agricol An apariție 2019
Nr. pagini 244
Format 17x24
Preț 35 lei
    În curs de epuizare

Contabilitatea inflației An apariție 2002
Nr. pagini 320
Format 17x24
Preț 19 lei
XML An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 8 lei
Proiectarea statistică a experimentelor. Fundamente și studii de caz An apariție 2006
Nr. pagini 304
Format 17x24
Preț 30 lei
Controlul propriu al agentului economic. Regii autonome si societati comerciale. Unitati din tara si strainatate An apariție 1996
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 2 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice