Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor
Preț 55 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-731-6
An apariție 2015
Nr. de pagini 294
Format 19x25,5
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Conceptul de „societate civilă a afacerilor” analizat pe parcursul acestei lucrări își are originea în modelul tradițional și consacrat al societății civile, un model care nu este încă înțeles și folosit îndeajuns. Acest concept încearcă să ofere un spațiu neutru, voluntar și contingent, unde politicienii, administratorii și teoreticienii au posibilitatea de a se întâlni și dialoga cu reprezentanții sectorului privat.

Națiunile europene, inclusiv România, au diverse tradiții civile, variind în ceea ce privește intensitatea, moștenirea culturală, scopul activității, afiliațiile religioase sau nonreligioase etc., astfel încât societatea civilă semnifică diverse lucruri pentru diferiți oameni. Europa de Vest s-a confruntat, timp de mai mult de un secol, cu implicarea unui guvern modern, care a sufocat eforturile societății civile, pe când România, alături de alte țări estice din fostul bloc sovietic, s-a confruntat, timp de aproape o jumătate de secol, cu efortul regimurilor comuniste de a eradica și controla toate sferele vieții civile. Lipsa de experiență și de maturitate a societății românești în perioada de tranziție de după anii comuniști a înrăutățit situația din cauza așa-numitei „clase antreprenoriale”, care a discreditat și abuzat de conceptul de societate civilă, utilizându-l în special pentru beneficii și scopuri egoiste.

Cu toate acestea, cercetarea de față caută să stârnească o dorință atât pentru oamenii de afaceri, cât și pentru administratorii publici din România și din Uniunea Europeană de a lua în considerare o alternativă complementară pentru viitoarele reforme în domeniul administrației publice. Contextul nostru istoric și global ne stimulează în a găsi paradigme ideologice inovatoare atât din domeniul public, cât și din cel privat.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul activităților diplomatice An apariție 2001
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 25 lei
Set: Management financiar, ediția întâi An apariție 2003
Nr. pagini 720
Format 17x24
Preț 65 lei
Fundamentele managementului agricol An apariție 2019
Nr. pagini 244
Format 17x24
Preț 35 lei
Dezvoltarea regională și capcanele decizionale An apariție 2014
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 27 lei
    În pregătire

Brand și branding An apariție 2021
Format 17x24    
Metoda modelării în studiul moleculei. Proiecte didactice și evaluarea experimentelor An apariție 2020
Format 17x24    
Frontierele justiției An apariție 2021
Nr. pagini 500
Format 17x24    
Achiziții publice. Aspecte teoretice și practice An apariție 2021
Nr. pagini 348
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice