Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor
Preț 55 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-731-6
An apariție 2015
Nr. de pagini 294
Format 19x25,5
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Conceptul de „societate civilă a afacerilor” analizat pe parcursul acestei lucrări își are originea în modelul tradițional și consacrat al societății civile, un model care nu este încă înțeles și folosit îndeajuns. Acest concept încearcă să ofere un spațiu neutru, voluntar și contingent, unde politicienii, administratorii și teoreticienii au posibilitatea de a se întâlni și dialoga cu reprezentanții sectorului privat.

Națiunile europene, inclusiv România, au diverse tradiții civile, variind în ceea ce privește intensitatea, moștenirea culturală, scopul activității, afiliațiile religioase sau nonreligioase etc., astfel încât societatea civilă semnifică diverse lucruri pentru diferiți oameni. Europa de Vest s-a confruntat, timp de mai mult de un secol, cu implicarea unui guvern modern, care a sufocat eforturile societății civile, pe când România, alături de alte țări estice din fostul bloc sovietic, s-a confruntat, timp de aproape o jumătate de secol, cu efortul regimurilor comuniste de a eradica și controla toate sferele vieții civile. Lipsa de experiență și de maturitate a societății românești în perioada de tranziție de după anii comuniști a înrăutățit situația din cauza așa-numitei „clase antreprenoriale”, care a discreditat și abuzat de conceptul de societate civilă, utilizându-l în special pentru beneficii și scopuri egoiste.

Cu toate acestea, cercetarea de față caută să stârnească o dorință atât pentru oamenii de afaceri, cât și pentru administratorii publici din România și din Uniunea Europeană de a lua în considerare o alternativă complementară pentru viitoarele reforme în domeniul administrației publice. Contextul nostru istoric și global ne stimulează în a găsi paradigme ideologice inovatoare atât din domeniul public, cât și din cel privat.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Strategia universității: metodologii și studii de caz An apariție 2007
Nr. pagini 320
Format 14x20
Preț 38 lei
Tehnici de dezvoltare a transportului public din București An apariție 2017
Nr. pagini 230
Format 17x24
Preț 41 lei
Managementul serviciilor publice An apariție 2008
Format 17x24
Preț 30 lei
Set: Management financiar, ediția întâi An apariție 2003
Nr. pagini 720
Format 17x24
Preț 65 lei
    Recomandări

Dezvoltare și planificare urbană An apariție 2020
Nr. pagini 228
Format 17x24
Preț 45 lei
Commons and Local Development Disparities. A mixed-methods longitudinal new-institutional analysis An apariție 2021
Nr. pagini 190
Format 17x24
Preț 40 lei
Modelare economică. Teorie și studii de caz. Ediția a doua An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 50 lei
Cibernetica firmei: aplicații și studii de caz An apariție 2019
Nr. pagini 204
Format 17x24
Preț 38 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice