Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor
Preț 50 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-731-6
An apariție 2015
Nr. de pagini 294
Format 19x25,5
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Conceptul de „societate civilă a afacerilor” analizat pe parcursul acestei lucrări își are originea în modelul tradițional și consacrat al societății civile, un model care nu este încă înțeles și folosit îndeajuns. Acest concept încearcă să ofere un spațiu neutru, voluntar și contingent, unde politicienii, administratorii și teoreticienii au posibilitatea de a se întâlni și dialoga cu reprezentanții sectorului privat.

Națiunile europene, inclusiv România, au diverse tradiții civile, variind în ceea ce privește intensitatea, moștenirea culturală, scopul activității, afiliațiile religioase sau nonreligioase etc., astfel încât societatea civilă semnifică diverse lucruri pentru diferiți oameni. Europa de Vest s-a confruntat, timp de mai mult de un secol, cu implicarea unui guvern modern, care a sufocat eforturile societății civile, pe când România, alături de alte țări estice din fostul bloc sovietic, s-a confruntat, timp de aproape o jumătate de secol, cu efortul regimurilor comuniste de a eradica și controla toate sferele vieții civile. Lipsa de experiență și de maturitate a societății românești în perioada de tranziție de după anii comuniști a înrăutățit situația din cauza așa-numitei „clase antreprenoriale”, care a discreditat și abuzat de conceptul de societate civilă, utilizându-l în special pentru beneficii și scopuri egoiste.

Cu toate acestea, cercetarea de față caută să stârnească o dorință atât pentru oamenii de afaceri, cât și pentru administratorii publici din România și din Uniunea Europeană de a lua în considerare o alternativă complementară pentru viitoarele reforme în domeniul administrației publice. Contextul nostru istoric și global ne stimulează în a găsi paradigme ideologice inovatoare atât din domeniul public, cât și din cel privat.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul aprovizionării și desfacerii, ediția a treia An apariție 2004
Nr. pagini 544
Format 19x25,5
Preț 32,5 lei
Introducere în cercetarea educațională: teorie, metodologie, management An apariție 2003
Nr. pagini 272
Format 14x20
Preț 8 lei
Managementul activităților electorale An apariție 2002
Nr. pagini 120
Format 14x20
Preț 5 lei
Managementul cunoașterii în societatea informațională An apariție 2011
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 23 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice