Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor
Preț 55 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-731-6
An apariție 2015
Nr. de pagini 294
Format 19x25,5
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Conceptul de „societate civilă a afacerilor” analizat pe parcursul acestei lucrări își are originea în modelul tradițional și consacrat al societății civile, un model care nu este încă înțeles și folosit îndeajuns. Acest concept încearcă să ofere un spațiu neutru, voluntar și contingent, unde politicienii, administratorii și teoreticienii au posibilitatea de a se întâlni și dialoga cu reprezentanții sectorului privat.

Națiunile europene, inclusiv România, au diverse tradiții civile, variind în ceea ce privește intensitatea, moștenirea culturală, scopul activității, afiliațiile religioase sau nonreligioase etc., astfel încât societatea civilă semnifică diverse lucruri pentru diferiți oameni. Europa de Vest s-a confruntat, timp de mai mult de un secol, cu implicarea unui guvern modern, care a sufocat eforturile societății civile, pe când România, alături de alte țări estice din fostul bloc sovietic, s-a confruntat, timp de aproape o jumătate de secol, cu efortul regimurilor comuniste de a eradica și controla toate sferele vieții civile. Lipsa de experiență și de maturitate a societății românești în perioada de tranziție de după anii comuniști a înrăutățit situația din cauza așa-numitei „clase antreprenoriale”, care a discreditat și abuzat de conceptul de societate civilă, utilizându-l în special pentru beneficii și scopuri egoiste.

Cu toate acestea, cercetarea de față caută să stârnească o dorință atât pentru oamenii de afaceri, cât și pentru administratorii publici din România și din Uniunea Europeană de a lua în considerare o alternativă complementară pentru viitoarele reforme în domeniul administrației publice. Contextul nostru istoric și global ne stimulează în a găsi paradigme ideologice inovatoare atât din domeniul public, cât și din cel privat.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management bancar An apariție 2000
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 12 lei
Managementul aprovizionării și desfacerii, ediția a treia An apariție 2004
Nr. pagini 544
Format 19x25,5
Preț 30 lei
Management financiar în asigurări An apariție 2005
Nr. pagini 440
Format 14x20
Preț 35 lei
Management financiar, volumul I - Analiză financiară și gestiune financiară operațională An apariție 2003
Nr. pagini 432
Format 14x20
Preț 54 lei
    Recomandări

Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Evoluția centenară a învățământului în România An apariție 2018
Nr. pagini 574
Format 20x29
Preț 230 lei
Sisteme administrative emergente An apariție 2018
Nr. pagini 136
Format 17x24
Preț 25 lei
Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) abonament 2019 (4 numere) An apariție 2019
Format 17x24
Preț 400 lei
    În curs de epuizare

A manca sau a fi mancat. Riscul deciziei strategice in managementul modern An apariție 2003
Nr. pagini 240
Format 17x24
Preț 15 lei
Economie și politici economice, ediția a II-a An apariție 2004
Format 17x24
Preț 15 lei
Finanțe și gestiune financiară de întreprindere, ediția a II-a An apariție 2003
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 30 lei
Contabilitate bancară, ediția a doua An apariție 2009
Nr. pagini 278
Format 17x24
Preț 36 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice