Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I
Marketing internațional: provocări și tendințe la începutul mileniului trei, ediția I
Preț 27 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-709-133-7
An apariție 2005
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
    Cărți din aceeași categorie

Comerț rural: perspectiva integrării în fluxurile de distribuție ale UE An apariție 2006
Nr. pagini 432
Format 17x24
Preț 42 lei
Comerțul exterior. Finanțare și analiză financiar-bancară An apariție 1999
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 5 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 35 lei
Marketing. Proiecte, aplicații și teste-grilă An apariție 2018
Nr. pagini 212
Format 17x24
Preț 38 lei
Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Recomandări

Facerea economiei - Îndreptar epistemic. Excerpte fundamentale An apariție 2021
Nr. pagini 674
Format 17x24
Preț 80 lei
Evaluarea calității serviciilor educaționale  în învățământul preuniversitar An apariție 2021
Nr. pagini 326
Format 17x24
Preț 48 lei
Dicționar de marketing An apariție 2020
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 35 lei
Commons and Local Development Disparities. A mixed-methods longitudinal new-institutional analysis An apariție 2021
Nr. pagini 190
Format 17x24
Preț 40 lei
    În curs de epuizare

Set: Management financiar, ediția a doua. Volumele I, II și III An apariție 2021
Nr. pagini 812
Format 17x24
Preț 125 lei
Contabilitate bancară, ediția a treia An apariție 2014
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 39 lei
The Path of Internationalization and Integration in the Europe of Regions An apariție 2007
Format 17x24
Preț 17 lei
Management strategic An apariție 2004
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 43 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice