Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managementul activităților electorale
Managementul activităților electorale
Preț 5 lei
Adaugă
ISBN 973-590-698-8
An apariție 2002
Nr. de pagini 120
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înainte de orice, vreau să previn cititorii interesați că Managementul activităților electorale este o lucrare originală și nu o „variațiune pe aceeași temă”. Democrația reprezentativă și marketingul electoral reprezintă, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat și determină în continuare nenumărate abordări teoretice și practice. Dar este pentru prima dată, cel puțin în România, când cineva abordează aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activităților electorale vizează, deci, identificarea unor soluții teoretice și practice specifice funcției electorale a partidelor politice. În aceste condiții, această carte reprezintă atât o premieră, cât și o provocare intelectuală.

      Din punct de vedere epistemic, Managementul activităților electorale este un demers consistent și riguros. Consistent, prin faptul că managementul, democrația reprezentativă și ideologiile sunt abordate ca probleme a căror natură este contradictorie sau, în orice caz, ambiguă. Riguros, prin modul în care sunt analizate conceptele specifice managementului, democrației reprezentative și ideologiilor: structuri versus funcții (roluri), ordine versus libertate, idei versus credințe. Astfel, aceste concepte își redobândesc sensurile lor majore, pierdute în urma unor simplificări sau decontextualizări inadecvate, specifice multor tratate sau compilații de gen. În al doilea rând, această opțiune permite evitarea atât a dogmatismului, cât și a scepticismului. Pe de altă parte, Managementul activităților electorale nu reprezintă doar o reușită în plan intelectual, ci, în aceeași măsură, o carte utilă din punct de vedere practic, o carte care permite familiarizarea cititorilor interesați cu cerințele planificării, organizării, leadership-ului, controlului și comunicării în domeniul activităților electorale.

Prof. univ. Gh. Gh. Ionescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Tehnici de dezvoltare a transportului public din București An apariție 2017
Nr. pagini 230
Format 17x24
Preț 41 lei
Managementul și asigurarea riscurilor bancare în România An apariție 2011
Nr. pagini 471
Format 17x24
Preț 74 lei
Managementul aprovizionării și desfacerii, ediția a treia An apariție 2004
Nr. pagini 544
Format 19x25,5
Preț 30 lei
Management public. Teste și studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 60
Format 20x29
Preț 9 lei
    Recomandări

Piața imobiliară și comportamentul investițional An apariție 2016
Nr. pagini 94
Format 17x24
Preț 21 lei
Contabilitatea societăților comerciale aflate în redresare economică An apariție 2017
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 22 lei
Dreptul afacerilor pentru învățământul superior economic. Note de curs An apariție 2016
Nr. pagini 152
Format 14x20
Preț 23 lei
Politica fiscal-bugetară și piața de capital An apariție 2018
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 47 lei
    În curs de epuizare

Sistemul administrativ românesc - inspirație franceză și adaptare autohtonă An apariție 2012
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 19 lei
Investiția în educație An apariție 2000
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 10 lei
Globalizarea economiei An apariție 2005
Nr. pagini 564
Format 14x20
Preț 45 lei
Bazele contabilității conform OMFP 1802/2014 An apariție 2017
Nr. pagini 196
Format 17x24
Preț 60 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice