Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managementul activităților electorale
Managementul activităților electorale
Preț 5 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-698-8
An apariție 2002
Nr. de pagini 120
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înainte de orice, vreau să previn cititorii interesați că Managementul activităților electorale este o lucrare originală și nu o „variațiune pe aceeași temă”. Democrația reprezentativă și marketingul electoral reprezintă, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat și determină în continuare nenumărate abordări teoretice și practice. Dar este pentru prima dată, cel puțin în România, când cineva abordează aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activităților electorale vizează, deci, identificarea unor soluții teoretice și practice specifice funcției electorale a partidelor politice. În aceste condiții, această carte reprezintă atât o premieră, cât și o provocare intelectuală.

      Din punct de vedere epistemic, Managementul activităților electorale este un demers consistent și riguros. Consistent, prin faptul că managementul, democrația reprezentativă și ideologiile sunt abordate ca probleme a căror natură este contradictorie sau, în orice caz, ambiguă. Riguros, prin modul în care sunt analizate conceptele specifice managementului, democrației reprezentative și ideologiilor: structuri versus funcții (roluri), ordine versus libertate, idei versus credințe. Astfel, aceste concepte își redobândesc sensurile lor majore, pierdute în urma unor simplificări sau decontextualizări inadecvate, specifice multor tratate sau compilații de gen. În al doilea rând, această opțiune permite evitarea atât a dogmatismului, cât și a scepticismului. Pe de altă parte, Managementul activităților electorale nu reprezintă doar o reușită în plan intelectual, ci, în aceeași măsură, o carte utilă din punct de vedere practic, o carte care permite familiarizarea cititorilor interesați cu cerințele planificării, organizării, leadership-ului, controlului și comunicării în domeniul activităților electorale.

Prof. univ. Gh. Gh. Ionescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management public. Teste și studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 60
Format 20x29
Preț 9 lei
Managementul serviciilor publice An apariție 2008
Format 17x24
Preț 30 lei
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor An apariție 2015
Nr. pagini 294
Format 19x25,5
Preț 55 lei
Set: Management financiar, ediția întâi An apariție 2003
Nr. pagini 720
Format 17x24
Preț 65 lei
    Manuale școlare

Contabilitate. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 21 lei
Managementul producției, clasa a XII-a Format 20x27
Preț 12 lei
Sociologie. Manual pentru clasa a XI-a An apariție 2006
Nr. pagini 160
Format 20x27
Preț 31 lei
Educație plastică. Manual pentru clasa a IX-a An apariție 2004
Nr. pagini 96
Format 20x27
Preț 33 lei
    În curs de epuizare

Managementul riscului bancar An apariție 2010
Nr. pagini 500
Format 17x24
Preț 58 lei
Mecanisme de convergență și coeziune An apariție 2005
Nr. pagini 152
Format 14x20
Preț 15 lei
Pachet: Macroeconomie, principii, modelare An apariție 2003
Nr. pagini 808
Preț 10 lei
Între a fi și a avea: eseuri ecologiste An apariție 1998
Nr. pagini 148
Format 14x20
Preț 2,5 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice