Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managementul activităților electorale
Managementul activităților electorale
Preț 5 lei
Adaugă
ISBN 973-590-698-8
An apariție 2002
Nr. de pagini 120
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înainte de orice, vreau să previn cititorii interesați că Managementul activităților electorale este o lucrare originală și nu o „variațiune pe aceeași temă”. Democrația reprezentativă și marketingul electoral reprezintă, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat și determină în continuare nenumărate abordări teoretice și practice. Dar este pentru prima dată, cel puțin în România, când cineva abordează aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activităților electorale vizează, deci, identificarea unor soluții teoretice și practice specifice funcției electorale a partidelor politice. În aceste condiții, această carte reprezintă atât o premieră, cât și o provocare intelectuală.

      Din punct de vedere epistemic, Managementul activităților electorale este un demers consistent și riguros. Consistent, prin faptul că managementul, democrația reprezentativă și ideologiile sunt abordate ca probleme a căror natură este contradictorie sau, în orice caz, ambiguă. Riguros, prin modul în care sunt analizate conceptele specifice managementului, democrației reprezentative și ideologiilor: structuri versus funcții (roluri), ordine versus libertate, idei versus credințe. Astfel, aceste concepte își redobândesc sensurile lor majore, pierdute în urma unor simplificări sau decontextualizări inadecvate, specifice multor tratate sau compilații de gen. În al doilea rând, această opțiune permite evitarea atât a dogmatismului, cât și a scepticismului. Pe de altă parte, Managementul activităților electorale nu reprezintă doar o reușită în plan intelectual, ci, în aceeași măsură, o carte utilă din punct de vedere practic, o carte care permite familiarizarea cititorilor interesați cu cerințele planificării, organizării, leadership-ului, controlului și comunicării în domeniul activităților electorale.

Prof. univ. Gh. Gh. Ionescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Tehnici de dezvoltare a transportului public din București An apariție 2017
Nr. pagini 230
Format 17x24
Preț 41 lei
Management financiar în asigurări An apariție 2005
Nr. pagini 440
Format 14x20
Preț 35 lei
Managementul mediului: ISO 14001:2004, calea spre excelență An apariție 2005
Nr. pagini 304
Format 14x20
Preț 20 lei
Antreprenoriat în managementul public. Globalizarea, europenizarea și importanța societății civile a afacerilor An apariție 2015
Nr. pagini 294
Format 19x25,5
Preț 55 lei
    Recomandări

Sustenabilitatea datoriei publice An apariție 2019
Nr. pagini 156
Format 17x24
Preț 38 lei
Securitatea sistemelor de radiocomunicații An apariție 2018
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 58 lei
Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) abonament 2018 (4 numere) An apariție 2018
Format 17x24
Preț 400 lei
Cunoaște România centenară An apariție 2018
Nr. pagini 654
Format 17x24
Preț 80 lei
    În curs de epuizare

Gestiunea resurselor umane An apariție 2011
Nr. pagini 248
Format 17x24
Preț 42 lei
Hoinărind prin Imperiul Fotbal An apariție 2011
Nr. pagini 496
Format 14x20
Preț 10 lei
Economie. Volumul I - Macroeconomie An apariție 2007
Format 17x24
Preț 34 lei
Globalizarea: speranțe și deziluzii An apariție 2003
Nr. pagini 448
Format 17x24
Preț 35 lei
    În pregătire

Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice