Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managementul activităților electorale
Managementul activităților electorale
Preț 5 lei
Adaugă
ISBN 973-590-698-8
An apariție 2002
Nr. de pagini 120
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înainte de orice, vreau să previn cititorii interesați că Managementul activităților electorale este o lucrare originală și nu o „variațiune pe aceeași temă”. Democrația reprezentativă și marketingul electoral reprezintă, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat și determină în continuare nenumărate abordări teoretice și practice. Dar este pentru prima dată, cel puțin în România, când cineva abordează aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activităților electorale vizează, deci, identificarea unor soluții teoretice și practice specifice funcției electorale a partidelor politice. În aceste condiții, această carte reprezintă atât o premieră, cât și o provocare intelectuală.

      Din punct de vedere epistemic, Managementul activităților electorale este un demers consistent și riguros. Consistent, prin faptul că managementul, democrația reprezentativă și ideologiile sunt abordate ca probleme a căror natură este contradictorie sau, în orice caz, ambiguă. Riguros, prin modul în care sunt analizate conceptele specifice managementului, democrației reprezentative și ideologiilor: structuri versus funcții (roluri), ordine versus libertate, idei versus credințe. Astfel, aceste concepte își redobândesc sensurile lor majore, pierdute în urma unor simplificări sau decontextualizări inadecvate, specifice multor tratate sau compilații de gen. În al doilea rând, această opțiune permite evitarea atât a dogmatismului, cât și a scepticismului. Pe de altă parte, Managementul activităților electorale nu reprezintă doar o reușită în plan intelectual, ci, în aceeași măsură, o carte utilă din punct de vedere practic, o carte care permite familiarizarea cititorilor interesați cu cerințele planificării, organizării, leadership-ului, controlului și comunicării în domeniul activităților electorale.

Prof. univ. Gh. Gh. Ionescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul activităților diplomatice An apariție 2001
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 25 lei
Managementul serviciilor publice An apariție 2008
Format 17x24
Preț 30 lei
Management public. Teste și studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 60
Format 20x29
Preț 9 lei
Managementul mediului: ISO 14001:2004, calea spre excelență An apariție 2005
Nr. pagini 304
Format 14x20
Preț 20 lei
    Recomandări

Bilanțul economic al României la 100 de ani An apariție 2018
Nr. pagini 504
Format 14x20
Preț 75 lei
Criminalitatea informatică privind transferurile financiare An apariție 2018
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 45 lei
Fundamentele managementului agricol An apariție 2019
Nr. pagini 244
Format 17x24
Preț 35 lei
Analiza statistică a educației. Vector al dezvoltării socioeconomice An apariție 2018
Nr. pagini 424
Format 17x24
Preț 60 lei
    În curs de epuizare

Investițiile: capital și dezvoltare An apariție 2007
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 20 lei
Pachet: Privatizarea durerile facerii, tranziția rațională, privatizarea în țările în tranziție An apariție 1999
Nr. pagini 960
Preț 10 lei
Cum îmbunătățim calitatea. Ghid practic An apariție 2009
Nr. pagini 164
Format 17x24
Preț 40 lei
Contabilitate financiară aprofundată, ediția a II-a An apariție 2002
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 19 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice