Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managementul activităților electorale
Managementul activităților electorale
Preț 5 lei
Adaugă
ISBN 973-590-698-8
An apariție 2002
Nr. de pagini 120
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înainte de orice, vreau să previn cititorii interesați că Managementul activităților electorale este o lucrare originală și nu o „variațiune pe aceeași temă”. Democrația reprezentativă și marketingul electoral reprezintă, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat și determină în continuare nenumărate abordări teoretice și practice. Dar este pentru prima dată, cel puțin în România, când cineva abordează aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activităților electorale vizează, deci, identificarea unor soluții teoretice și practice specifice funcției electorale a partidelor politice. În aceste condiții, această carte reprezintă atât o premieră, cât și o provocare intelectuală.

      Din punct de vedere epistemic, Managementul activităților electorale este un demers consistent și riguros. Consistent, prin faptul că managementul, democrația reprezentativă și ideologiile sunt abordate ca probleme a căror natură este contradictorie sau, în orice caz, ambiguă. Riguros, prin modul în care sunt analizate conceptele specifice managementului, democrației reprezentative și ideologiilor: structuri versus funcții (roluri), ordine versus libertate, idei versus credințe. Astfel, aceste concepte își redobândesc sensurile lor majore, pierdute în urma unor simplificări sau decontextualizări inadecvate, specifice multor tratate sau compilații de gen. În al doilea rând, această opțiune permite evitarea atât a dogmatismului, cât și a scepticismului. Pe de altă parte, Managementul activităților electorale nu reprezintă doar o reușită în plan intelectual, ci, în aceeași măsură, o carte utilă din punct de vedere practic, o carte care permite familiarizarea cititorilor interesați cu cerințele planificării, organizării, leadership-ului, controlului și comunicării în domeniul activităților electorale.

Prof. univ. Gh. Gh. Ionescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul și asigurarea riscurilor bancare în România An apariție 2011
Nr. pagini 471
Format 17x24
Preț 74 lei
Managementul strategiilor de export la nivel național, sectorial și regional An apariție 2008
Nr. pagini 160
Format 14x20
Preț 25 lei
Strategii și politici de ocupare a forței de muncă în România An apariție 2007
Nr. pagini 176
Format 14x20
Preț 17 lei
Management financiar în asigurări An apariție 2005
Nr. pagini 440
Format 14x20
Preț 35 lei
    Recomandări

Marketing antreprenorial pe înțelesul tuturor An apariție 2018
Nr. pagini 78
Format 14x20
Preț 17 lei
Criminalitatea informatică privind transferurile financiare An apariție 2018
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 45 lei
Politici de marketing în afaceri An apariție 2019
Nr. pagini 222
Format 17x24
Preț 40 lei
Inovare și transformare în industria media An apariție 2018
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 55 lei
    În curs de epuizare

Aplicații ecotehnologice. Probleme. Proiecte. Studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 23 lei
Bazele contabilității 2003, ediția a șasea An apariție 2003
Nr. pagini 344
Format 17x24
Preț 25 lei
Aplicații în econometrie An apariție 2009
Nr. pagini 127
Format 17x24
Preț 27 lei
Statistică aplicată: indicatori, sinteze și studii de caz An apariție 2006
Nr. pagini 358
Format 14x20
Preț 22 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice