Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managementul activităților electorale
Managementul activităților electorale
Preț 5 lei
Adaugă
ISBN 973-590-698-8
An apariție 2002
Nr. de pagini 120
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înainte de orice, vreau să previn cititorii interesați că Managementul activităților electorale este o lucrare originală și nu o „variațiune pe aceeași temă”. Democrația reprezentativă și marketingul electoral reprezintă, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat și determină în continuare nenumărate abordări teoretice și practice. Dar este pentru prima dată, cel puțin în România, când cineva abordează aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activităților electorale vizează, deci, identificarea unor soluții teoretice și practice specifice funcției electorale a partidelor politice. În aceste condiții, această carte reprezintă atât o premieră, cât și o provocare intelectuală.

      Din punct de vedere epistemic, Managementul activităților electorale este un demers consistent și riguros. Consistent, prin faptul că managementul, democrația reprezentativă și ideologiile sunt abordate ca probleme a căror natură este contradictorie sau, în orice caz, ambiguă. Riguros, prin modul în care sunt analizate conceptele specifice managementului, democrației reprezentative și ideologiilor: structuri versus funcții (roluri), ordine versus libertate, idei versus credințe. Astfel, aceste concepte își redobândesc sensurile lor majore, pierdute în urma unor simplificări sau decontextualizări inadecvate, specifice multor tratate sau compilații de gen. În al doilea rând, această opțiune permite evitarea atât a dogmatismului, cât și a scepticismului. Pe de altă parte, Managementul activităților electorale nu reprezintă doar o reușită în plan intelectual, ci, în aceeași măsură, o carte utilă din punct de vedere practic, o carte care permite familiarizarea cititorilor interesați cu cerințele planificării, organizării, leadership-ului, controlului și comunicării în domeniul activităților electorale.

Prof. univ. Gh. Gh. Ionescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Management public. Teste și studii de caz An apariție 2012
Nr. pagini 60
Format 20x29
Preț 9 lei
Set: Management financiar, ediția întâi An apariție 2003
Nr. pagini 720
Format 17x24
Preț 65 lei
Formula de finanțare a învățământului preuniversitar din România: studii și proiecte An apariție 2002
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 5 lei
Management bancar An apariție 2000
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 12 lei
    Recomandări

Priorități strategice ale României la orizont 2025 / Strategic priorities of Romania at the 2025 horizon An apariție 2017
Nr. pagini 148
Format 17x24
Preț 31 lei
Marketing. Proiecte, aplicații și teste-grilă An apariție 2018
Nr. pagini 212
Format 17x24
Preț 38 lei
Baze de date obiectuale An apariție 2016
Nr. pagini 258
Format 14x20
Preț 65 lei
Contabilitatea și gestiunea fiscală a societăților comerciale An apariție 2016
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 45 lei
    În curs de epuizare

Economia turismului și mediul înconjurător An apariție 1996
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 5 lei
Dreptul afacerilor pentru învățământul superior economic. Note de curs An apariție 2016
Nr. pagini 152
Format 14x20
Preț 23 lei
Analiză matematică An apariție 1999
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 9 lei
Drumul către euro este pavat cu bune intenții An apariție 2012
Nr. pagini 184
Format 17x24
Preț 30 lei
    În pregătire

Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Emergența afacerilor verzi prin activarea potențialului uman An apariție 2018
Nr. pagini 168
Format 17x24    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice