Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managementul activităților electorale
Managementul activităților electorale
Preț 5 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 973-590-698-8
An apariție 2002
Nr. de pagini 120
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înainte de orice, vreau să previn cititorii interesați că Managementul activităților electorale este o lucrare originală și nu o „variațiune pe aceeași temă”. Democrația reprezentativă și marketingul electoral reprezintă, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat și determină în continuare nenumărate abordări teoretice și practice. Dar este pentru prima dată, cel puțin în România, când cineva abordează aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activităților electorale vizează, deci, identificarea unor soluții teoretice și practice specifice funcției electorale a partidelor politice. În aceste condiții, această carte reprezintă atât o premieră, cât și o provocare intelectuală.

      Din punct de vedere epistemic, Managementul activităților electorale este un demers consistent și riguros. Consistent, prin faptul că managementul, democrația reprezentativă și ideologiile sunt abordate ca probleme a căror natură este contradictorie sau, în orice caz, ambiguă. Riguros, prin modul în care sunt analizate conceptele specifice managementului, democrației reprezentative și ideologiilor: structuri versus funcții (roluri), ordine versus libertate, idei versus credințe. Astfel, aceste concepte își redobândesc sensurile lor majore, pierdute în urma unor simplificări sau decontextualizări inadecvate, specifice multor tratate sau compilații de gen. În al doilea rând, această opțiune permite evitarea atât a dogmatismului, cât și a scepticismului. Pe de altă parte, Managementul activităților electorale nu reprezintă doar o reușită în plan intelectual, ci, în aceeași măsură, o carte utilă din punct de vedere practic, o carte care permite familiarizarea cititorilor interesați cu cerințele planificării, organizării, leadership-ului, controlului și comunicării în domeniul activităților electorale.

Prof. univ. Gh. Gh. Ionescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Managementul aprovizionării și desfacerii, ediția a treia An apariție 2004
Nr. pagini 544
Format 19x25,5
Preț 30 lei
Formula de finanțare a învățământului preuniversitar din România: studii și proiecte An apariție 2002
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 5 lei
Managementul serviciilor publice An apariție 2008
Format 17x24
Preț 30 lei
Set: Management financiar, ediția întâi An apariție 2003
Nr. pagini 720
Format 17x24
Preț 65 lei
    Recomandări

Politici de marketing. Studii de caz An apariție 2018
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 40 lei
Inovare și transformare în industria media An apariție 2019
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 65 lei
Implicațiile noilor tehnologii informaționale în creșterea competitivității turistice An apariție 2019
Nr. pagini 404
Format 17x24
Preț 58 lei
Knowing Centenary Romania An apariție 2018
Nr. pagini 664
Format 17x24
Preț 80 lei
    În curs de epuizare

Ergonomie organizațională An apariție 2015
Nr. pagini 510
Format 17x24
Preț 49 lei
Carte distinsă cu premiu!
Analiza performanței firmei. Metode și modele An apariție 2010
Nr. pagini 327
Format 14x20
Preț 35 lei
Strategii de branding An apariție 2010
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 15 lei
Statistică teoretică și economică: teorie și aplicații An apariție 2004
Nr. pagini 640
Format 17x24
Preț 25 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice