Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Managementul activităților electorale
Managementul activităților electorale
Preț 5 lei
Adaugă
ISBN 973-590-698-8
An apariție 2002
Nr. de pagini 120
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Înainte de orice, vreau să previn cititorii interesați că Managementul activităților electorale este o lucrare originală și nu o „variațiune pe aceeași temă”. Democrația reprezentativă și marketingul electoral reprezintă, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat și determină în continuare nenumărate abordări teoretice și practice. Dar este pentru prima dată, cel puțin în România, când cineva abordează aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activităților electorale vizează, deci, identificarea unor soluții teoretice și practice specifice funcției electorale a partidelor politice. În aceste condiții, această carte reprezintă atât o premieră, cât și o provocare intelectuală.

      Din punct de vedere epistemic, Managementul activităților electorale este un demers consistent și riguros. Consistent, prin faptul că managementul, democrația reprezentativă și ideologiile sunt abordate ca probleme a căror natură este contradictorie sau, în orice caz, ambiguă. Riguros, prin modul în care sunt analizate conceptele specifice managementului, democrației reprezentative și ideologiilor: structuri versus funcții (roluri), ordine versus libertate, idei versus credințe. Astfel, aceste concepte își redobândesc sensurile lor majore, pierdute în urma unor simplificări sau decontextualizări inadecvate, specifice multor tratate sau compilații de gen. În al doilea rând, această opțiune permite evitarea atât a dogmatismului, cât și a scepticismului. Pe de altă parte, Managementul activităților electorale nu reprezintă doar o reușită în plan intelectual, ci, în aceeași măsură, o carte utilă din punct de vedere practic, o carte care permite familiarizarea cititorilor interesați cu cerințele planificării, organizării, leadership-ului, controlului și comunicării în domeniul activităților electorale.

Prof. univ. Gh. Gh. Ionescu

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Strategii și politici de ocupare a forței de muncă în România An apariție 2007
Nr. pagini 176
Format 14x20
Preț 17 lei
Management bancar An apariție 2000
Nr. pagini 232
Format 17x24
Preț 12 lei
Management financiar, volumul II - Politici financiare de întreprindere An apariție 2003
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 43 lei
Set: Management financiar, ediția a doua. Volumele I și II An apariție 2016
Nr. pagini 592
Format 17x24
Preț 81 lei
    În pregătire

Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Set: Analiza nodală. Abordare micro și macroeconomică. Compendiu și Sinteză An apariție 2019
Nr. pagini 210
Format 17x24    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice