Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Analiza și evaluarea întreprinderii
Analiza și evaluarea întreprinderii
Preț 20 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-733-0
An apariție 2015
Nr. de pagini 98
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Scopul acestei cărți este prezentarea fundamentelor evaluării unei întreprinderi, prin prisma cerințelor Standardelor Internaționale de Evaluare (IVS), elaborate de International Valuation Standards Committee (IVSC). Au fost abordate pe scurt toate etapele unei activități de evaluare a întreprinderii, respectiv termenii de referință (clauzele) ai unui contract de prestări de servicii de evaluare, tipurile valorii și conceptual de valoarea întreprinderii. Cea mai laborioasă etapă a procesului de evaluare este culegerea și analiza datelor și informațiilor necesare, precum și analiza acestora, în scopul formulării ipotezelor și variabilelor financiare necesare pentru aplicarea adecvată a metodei sau metodelor de evaluare selectate.

Pe lângă analiza (numită și diagnostic sau analiza diagnostic) a documentelor juridice, a activității de exploatare, comerciale, a personalului etc., de cea mai mare importanță este analiza financiară a întreprinderii. Scopul analizei financiare (respectiv a situațiilor financiare) este de a interpreta ratele financiare, adică relațiile dintre elementele contului de profit și pierdere și cele din bilanț, de a ajusta valoarea contabilă a unor astfel de elemente, care constituie punctul de pornire pentru efectuare previziunii fluxului de numerar, precum și pentru a se putea face o comparație cu întreprinderi similare. Din această cauză am prezentat un exemplu detaliat cu analiza financiară a unei întreprinderi, inclusiv cu interpretarea ratelor financiare.

Metodele de evaluare, incluse în cele trei abordări clasice ale valorii întreprinderii, sunt prezentate în ordinea importanței acestora și a gradului de credibilitate al valorii obținute. Am insistat îndeosebi pe definițiile corecte ale indicatorilor financiari, utilizați în metodele de evaluare prezentate și, cu titlu de exemplificare, am prezentat trei aplicații simple cu fiecare metodă.

Această carte se adresează în primul rând persoanelor care doresc să se inițieze în procesul de evaluare a întreprinderilor, dar și altor specialiști interesați de această temă.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Evaluarea organizațiilor An apariție 2004
Format 17x24
Preț 20 lei
Eficiența și evaluarea afacerilor An apariție 2010
Nr. pagini 166
Format 17x24
Preț 20 lei
Fișe de control de proces: teorie și studii de caz An apariție 2002
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 10 lei
S.A. Funcționarea și încetarea societăților comerciale pe acțiuni An apariție 1996
Nr. pagini 264
Format 17x24
Preț 3 lei
    Recomandări

Impactul capitalului uman asupra creșterii economice An apariție 2017
Nr. pagini 78
Format 17x24
Preț 18 lei
Pachet: Fotbalul românesc An apariție 2014
Nr. pagini 1814
Format 14x20
Preț vechi 80 lei
Preț nou 40 lei
Bazele marketingului An apariție 2017
Nr. pagini 300
Format 20x27
Preț 85 lei
Eficientizarea comerțului exterior al României An apariție 2016
Nr. pagini 160
Format 17x24
Preț 28 lei
    În curs de epuizare

Dreptul societăților An apariție 2000
Format 17x24
Preț 12 lei
Modelarea proceselor economico-industriale An apariție 2004
Nr. pagini 472
Format 14x20
Preț 27 lei
Economie, ediția a opta An apariție 2009
Nr. pagini 360
Format 19x25,5
Pachet: Macroeconomie, principii, modelare An apariție 2003
Nr. pagini 808
Preț 10 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice