Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Analiza și evaluarea întreprinderii
Analiza și evaluarea întreprinderii
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-733-0
An apariție 2015
Nr. de pagini 98
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Scopul acestei cărți este prezentarea fundamentelor evaluării unei întreprinderi, prin prisma cerințelor Standardelor Internaționale de Evaluare (IVS), elaborate de International Valuation Standards Committee (IVSC). Au fost abordate pe scurt toate etapele unei activități de evaluare a întreprinderii, respectiv termenii de referință (clauzele) ai unui contract de prestări de servicii de evaluare, tipurile valorii și conceptual de valoarea întreprinderii. Cea mai laborioasă etapă a procesului de evaluare este culegerea și analiza datelor și informațiilor necesare, precum și analiza acestora, în scopul formulării ipotezelor și variabilelor financiare necesare pentru aplicarea adecvată a metodei sau metodelor de evaluare selectate.

Pe lângă analiza (numită și diagnostic sau analiza diagnostic) a documentelor juridice, a activității de exploatare, comerciale, a personalului etc., de cea mai mare importanță este analiza financiară a întreprinderii. Scopul analizei financiare (respectiv a situațiilor financiare) este de a interpreta ratele financiare, adică relațiile dintre elementele contului de profit și pierdere și cele din bilanț, de a ajusta valoarea contabilă a unor astfel de elemente, care constituie punctul de pornire pentru efectuare previziunii fluxului de numerar, precum și pentru a se putea face o comparație cu întreprinderi similare. Din această cauză am prezentat un exemplu detaliat cu analiza financiară a unei întreprinderi, inclusiv cu interpretarea ratelor financiare.

Metodele de evaluare, incluse în cele trei abordări clasice ale valorii întreprinderii, sunt prezentate în ordinea importanței acestora și a gradului de credibilitate al valorii obținute. Am insistat îndeosebi pe definițiile corecte ale indicatorilor financiari, utilizați în metodele de evaluare prezentate și, cu titlu de exemplificare, am prezentat trei aplicații simple cu fiecare metodă.

Această carte se adresează în primul rând persoanelor care doresc să se inițieze în procesul de evaluare a întreprinderilor, dar și altor specialiști interesați de această temă.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Pachet: Gestiunea portofoliului de valori mobiliare și Evaluarea acțiunilor societăților comerciale An apariție 2009
Nr. pagini 728
Format 17x24
Preț 60 lei
Economia întreprinderii An apariție 2003
Format 17x24
Preț 12 lei
Eficiența și evaluarea afacerilor An apariție 2010
Nr. pagini 166
Format 17x24
Preț 20 lei
Pilotajul performant al întreprinderii An apariție 2000
Nr. pagini 384
Format 17x24
Preț 10 lei
    În curs de epuizare

Bani și bănci An apariție 2001
Nr. pagini 280
Format 17x24
Preț 11 lei
Multimedia An apariție 2000
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 7 lei
Contabilitatea grupurilor multinaționale An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 15 lei
Bazele statisticii teoretice și economice An apariție 2005
Nr. pagini 424
Format 17x24
Preț 32 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice