Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Analiza și evaluarea întreprinderii
Analiza și evaluarea întreprinderii
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-733-0
An apariție 2015
Nr. de pagini 98
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Scopul acestei cărți este prezentarea fundamentelor evaluării unei întreprinderi, prin prisma cerințelor Standardelor Internaționale de Evaluare (IVS), elaborate de International Valuation Standards Committee (IVSC). Au fost abordate pe scurt toate etapele unei activități de evaluare a întreprinderii, respectiv termenii de referință (clauzele) ai unui contract de prestări de servicii de evaluare, tipurile valorii și conceptual de valoarea întreprinderii. Cea mai laborioasă etapă a procesului de evaluare este culegerea și analiza datelor și informațiilor necesare, precum și analiza acestora, în scopul formulării ipotezelor și variabilelor financiare necesare pentru aplicarea adecvată a metodei sau metodelor de evaluare selectate.

Pe lângă analiza (numită și diagnostic sau analiza diagnostic) a documentelor juridice, a activității de exploatare, comerciale, a personalului etc., de cea mai mare importanță este analiza financiară a întreprinderii. Scopul analizei financiare (respectiv a situațiilor financiare) este de a interpreta ratele financiare, adică relațiile dintre elementele contului de profit și pierdere și cele din bilanț, de a ajusta valoarea contabilă a unor astfel de elemente, care constituie punctul de pornire pentru efectuare previziunii fluxului de numerar, precum și pentru a se putea face o comparație cu întreprinderi similare. Din această cauză am prezentat un exemplu detaliat cu analiza financiară a unei întreprinderi, inclusiv cu interpretarea ratelor financiare.

Metodele de evaluare, incluse în cele trei abordări clasice ale valorii întreprinderii, sunt prezentate în ordinea importanței acestora și a gradului de credibilitate al valorii obținute. Am insistat îndeosebi pe definițiile corecte ale indicatorilor financiari, utilizați în metodele de evaluare prezentate și, cu titlu de exemplificare, am prezentat trei aplicații simple cu fiecare metodă.

Această carte se adresează în primul rând persoanelor care doresc să se inițieze în procesul de evaluare a întreprinderilor, dar și altor specialiști interesați de această temă.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Enciclopedia întreprinzătorului An apariție 1999
Format 17x24
Preț 14 lei
Economia întreprinderii An apariție 2000
Nr. pagini 328
Format 17x24
Preț 15 lei
Evaluarea organizațiilor An apariție 2004
Format 17x24
Preț 20 lei
Gestiunea producției și operațiilor: metode și tehnici ale managementului operațional al producției An apariție 2002
Nr. pagini 408
Format 14x20
Preț 23 lei
    Recomandări

Statistică macroeconomică: sistemul conturilor naționale An apariție 2013
Nr. pagini 496
Format 17x24
Preț 55 lei
Profesoara Țeapă-Știe-Tot: Botanică pentru mici și mari An apariție 2016
Nr. pagini 256
Format 17x24
Preț 30 lei
Economicitatea. Peisajul epistemic An apariție 2014
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 35 lei
Unele repere microeconomice în procesul de traziție din România An apariție 2015
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 30 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice