Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Analiza și evaluarea întreprinderii
Analiza și evaluarea întreprinderii
Preț 20 lei
[ carte epuizată ]
ISBN 978-973-709-733-0
An apariție 2015
Nr. de pagini 98
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Alertează-mă când este pe stoc  
Descriere

Scopul acestei cărți este prezentarea fundamentelor evaluării unei întreprinderi, prin prisma cerințelor Standardelor Internaționale de Evaluare (IVS), elaborate de International Valuation Standards Committee (IVSC). Au fost abordate pe scurt toate etapele unei activități de evaluare a întreprinderii, respectiv termenii de referință (clauzele) ai unui contract de prestări de servicii de evaluare, tipurile valorii și conceptual de valoarea întreprinderii. Cea mai laborioasă etapă a procesului de evaluare este culegerea și analiza datelor și informațiilor necesare, precum și analiza acestora, în scopul formulării ipotezelor și variabilelor financiare necesare pentru aplicarea adecvată a metodei sau metodelor de evaluare selectate.

Pe lângă analiza (numită și diagnostic sau analiza diagnostic) a documentelor juridice, a activității de exploatare, comerciale, a personalului etc., de cea mai mare importanță este analiza financiară a întreprinderii. Scopul analizei financiare (respectiv a situațiilor financiare) este de a interpreta ratele financiare, adică relațiile dintre elementele contului de profit și pierdere și cele din bilanț, de a ajusta valoarea contabilă a unor astfel de elemente, care constituie punctul de pornire pentru efectuare previziunii fluxului de numerar, precum și pentru a se putea face o comparație cu întreprinderi similare. Din această cauză am prezentat un exemplu detaliat cu analiza financiară a unei întreprinderi, inclusiv cu interpretarea ratelor financiare.

Metodele de evaluare, incluse în cele trei abordări clasice ale valorii întreprinderii, sunt prezentate în ordinea importanței acestora și a gradului de credibilitate al valorii obținute. Am insistat îndeosebi pe definițiile corecte ale indicatorilor financiari, utilizați în metodele de evaluare prezentate și, cu titlu de exemplificare, am prezentat trei aplicații simple cu fiecare metodă.

Această carte se adresează în primul rând persoanelor care doresc să se inițieze în procesul de evaluare a întreprinderilor, dar și altor specialiști interesați de această temă.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Gestiunea capitalurilor întreprinderii: optimizarea structurii financiare An apariție 2006
Nr. pagini 344
Format 17x24
Preț 25 lei
Controlul propriu al agentului economic. Regii autonome si societati comerciale. Unitati din tara si strainatate An apariție 1996
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 2 lei
Economia întreprinderii An apariție 2003
Format 17x24
Preț 12 lei
Excelența industrială: practica și teoria calității An apariție 1997
Nr. pagini 496
Format 17x24
Preț 9 lei
    În curs de epuizare

Investiția în educație An apariție 2000
Nr. pagini 416
Format 17x24
Preț 10 lei
Studiul pieței An apariție 2005
Nr. pagini 192
Format 14x20
Preț 27 lei
Retail banking. Produse și servicii bancare retail An apariție 2012
Nr. pagini 112
Format 17x24
Preț 19 lei
Bazele analizei și diagnozei sistemelor economice An apariție 2014
Format 17x24
Preț 35 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice