Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Analiza și evaluarea întreprinderii
Analiza și evaluarea întreprinderii
Preț 20 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-733-0
An apariție 2015
Nr. de pagini 98
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Scopul acestei cărți este prezentarea fundamentelor evaluării unei întreprinderi, prin prisma cerințelor Standardelor Internaționale de Evaluare (IVS), elaborate de International Valuation Standards Committee (IVSC). Au fost abordate pe scurt toate etapele unei activități de evaluare a întreprinderii, respectiv termenii de referință (clauzele) ai unui contract de prestări de servicii de evaluare, tipurile valorii și conceptual de valoarea întreprinderii. Cea mai laborioasă etapă a procesului de evaluare este culegerea și analiza datelor și informațiilor necesare, precum și analiza acestora, în scopul formulării ipotezelor și variabilelor financiare necesare pentru aplicarea adecvată a metodei sau metodelor de evaluare selectate.

Pe lângă analiza (numită și diagnostic sau analiza diagnostic) a documentelor juridice, a activității de exploatare, comerciale, a personalului etc., de cea mai mare importanță este analiza financiară a întreprinderii. Scopul analizei financiare (respectiv a situațiilor financiare) este de a interpreta ratele financiare, adică relațiile dintre elementele contului de profit și pierdere și cele din bilanț, de a ajusta valoarea contabilă a unor astfel de elemente, care constituie punctul de pornire pentru efectuare previziunii fluxului de numerar, precum și pentru a se putea face o comparație cu întreprinderi similare. Din această cauză am prezentat un exemplu detaliat cu analiza financiară a unei întreprinderi, inclusiv cu interpretarea ratelor financiare.

Metodele de evaluare, incluse în cele trei abordări clasice ale valorii întreprinderii, sunt prezentate în ordinea importanței acestora și a gradului de credibilitate al valorii obținute. Am insistat îndeosebi pe definițiile corecte ale indicatorilor financiari, utilizați în metodele de evaluare prezentate și, cu titlu de exemplificare, am prezentat trei aplicații simple cu fiecare metodă.

Această carte se adresează în primul rând persoanelor care doresc să se inițieze în procesul de evaluare a întreprinderilor, dar și altor specialiști interesați de această temă.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Probleme ale conducerii moderne a întreprinderilor productive An apariție 2008
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 29 lei
Evaluarea întreprinderii An apariție 2010
Nr. pagini 455
Format 17x24
Preț 48 lei
Concurența: abordări teoretice și practice An apariție 2000
Nr. pagini 368
Format 17x24
Preț 9 lei
Repartizarea bunurilor An apariție 2008
Nr. pagini 146
Format 17x24
Preț 16 lei
    În curs de epuizare

Relațiile externe ale administrației publice locale An apariție 2000
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 6 lei
Bazele utilizării calculatoarelor personale An apariție 1999
Nr. pagini 288
Format 17x24
Preț 9 lei
Macroeconomie: modele statice și dinamice de comportament, teorie și aplicații An apariție 2009
Nr. pagini 455
Format 17x24
Preț 55 lei
Bugetul Uniunii Europene și Fondurile Comunitare An apariție 2010
Nr. pagini 285
Format 17x24
Preț 50 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice