Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
Produsul a fost adăugat în coș
Colecţii
înapoi
Analiza și evaluarea întreprinderii
Analiza și evaluarea întreprinderii
Preț 20 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-733-0
An apariție 2015
Nr. de pagini 98
Format 17x24
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Scopul acestei cărți este prezentarea fundamentelor evaluării unei întreprinderi, prin prisma cerințelor Standardelor Internaționale de Evaluare (IVS), elaborate de International Valuation Standards Committee (IVSC). Au fost abordate pe scurt toate etapele unei activități de evaluare a întreprinderii, respectiv termenii de referință (clauzele) ai unui contract de prestări de servicii de evaluare, tipurile valorii și conceptual de valoarea întreprinderii. Cea mai laborioasă etapă a procesului de evaluare este culegerea și analiza datelor și informațiilor necesare, precum și analiza acestora, în scopul formulării ipotezelor și variabilelor financiare necesare pentru aplicarea adecvată a metodei sau metodelor de evaluare selectate.

Pe lângă analiza (numită și diagnostic sau analiza diagnostic) a documentelor juridice, a activității de exploatare, comerciale, a personalului etc., de cea mai mare importanță este analiza financiară a întreprinderii. Scopul analizei financiare (respectiv a situațiilor financiare) este de a interpreta ratele financiare, adică relațiile dintre elementele contului de profit și pierdere și cele din bilanț, de a ajusta valoarea contabilă a unor astfel de elemente, care constituie punctul de pornire pentru efectuare previziunii fluxului de numerar, precum și pentru a se putea face o comparație cu întreprinderi similare. Din această cauză am prezentat un exemplu detaliat cu analiza financiară a unei întreprinderi, inclusiv cu interpretarea ratelor financiare.

Metodele de evaluare, incluse în cele trei abordări clasice ale valorii întreprinderii, sunt prezentate în ordinea importanței acestora și a gradului de credibilitate al valorii obținute. Am insistat îndeosebi pe definițiile corecte ale indicatorilor financiari, utilizați în metodele de evaluare prezentate și, cu titlu de exemplificare, am prezentat trei aplicații simple cu fiecare metodă.

Această carte se adresează în primul rând persoanelor care doresc să se inițieze în procesul de evaluare a întreprinderilor, dar și altor specialiști interesați de această temă.

Autoarea

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Excelența industrială: practica și teoria calității An apariție 1997
Nr. pagini 496
Format 17x24
Preț 9 lei
Evaluarea întreprinderilor, ediția a II-a An apariție 2002
Nr. pagini 336
Format 14x20
Preț 30 lei
Fișe de control de proces: teorie și studii de caz An apariție 2002
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 10 lei
Analiza economico-financiară a firmei An apariție 2014
Nr. pagini 512
Format 17x24
Preț 45 lei
    Recomandări

Pachet: Fotbalul românesc An apariție 2014
Nr. pagini 1814
Format 14x20
Preț vechi 80 lei
Preț nou 40 lei
Eficiență și productivitate în sistemele bancare din Uniunea Europeană An apariție 2016
Nr. pagini 108
Format 17x24
Preț 20 lei
Management financiar, ediția a doua. Volumul II - Management financiar strategic An apariție 2016
Nr. pagini 312
Format 17x24
Preț 43 lei
Dinamo prin tunelul timpului An apariție 2016
Nr. pagini 598
Format 14x20
Preț 25 lei
    În curs de epuizare

Organizarea și gestiunea întreprinderii An apariție 2000
Format 17x24
Globalizarea în căutarea echilibrului An apariție 2003
Format 17x24
Preț 5 lei
Econometrie An apariție 2008
Nr. pagini 400
Format 17x24
Preț 49 lei
Aplicații în econometrie An apariție 2009
Nr. pagini 127
Format 17x24
Preț 27 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice