Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Strategii și management: dimensiuni socio-umane contemporane
Strategii și management: dimensiuni socio-umane contemporane
Preț 15 lei
Adaugă
Stoc limitat!
ISBN 978-973-709-737-8
An apariție 2014
Nr. de pagini 110
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

Lucrarea folosește IDU (Indicele Dezvoltării Umane) pe un eșantion de câteva țări pentru a avea o imagine asupra impactului pe care îl reprezintă lipsa preocupărilor pentru dimensiunea socio-umană a dezvoltării. Diapazonul IDU 2012 arată pentru acest indicator 0,937 pentru SUA și 0,396 pentru Etiopia. Pe aceste elemente și pe altele, cartea atrage atenția că fațeta socială a abordărilor poate constitui un punct critic la adresa capitalismului, teoreticienii acestuia încercând să-i descopere latura umană fără ca aceasta să fie evidentă în plan practic.

Deoarece problematica dimensiunilor socio-umane este precumpănitoare, în lucrare sunt arătate atât unele politici privind intelectualizarea muncii în legătură directă cu stimularea economiei și, ceea ce este foarte semnificativ, demersul suport pe care-l reprezintă noile paradigme manageriale în creșterea dimensiunilor anunțate.

Din studiile întreprinse și din practica generatoare de performanță se detașează rolul cercetării-dezvoltării care ar trebui să se afle printre prioritățile la nivel micro, dar mai ales macroeconomic în România, reliefându-se o realitate care confirmă deficitul de responsabilitate în domeniu, mai ales că societatea străbate o perioadă a economiei bazată pe cunoaștere.

Cartea se încheie cu un capitol care atrage atenția asupra viziunii și rolului managementului strategic în realizarea unui echilibru de abordare economic, socio-uman, tehnologic și ecologic atât de necesar unei dezvoltări armonioase.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Recomandări

Bazele marketingului An apariție 2017
Nr. pagini 300
Format 20x27
Preț 85 lei
Macroeconomie An apariție 2016
Nr. pagini 404
Format 20x27
Preț 85 lei
Convergența economică a României. De la paradigme la strategii concrete An apariție 2016
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) nr. 4 - 2016 An apariție 2016
Nr. pagini 342
Format 17x24
Preț 100 lei
    În pregătire

Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Regional development and its decision-making pitfalls An apariție 2015
Format 17x24    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice