Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing financiar - monetar
Marketing financiar - monetar
Preț 37 lei
Adaugă
ISBN 978-973-709-592-3
An apariție 2012
Nr. de pagini 296
Format 17x24
Culoare interior negru
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Descriere

      Prezentul curs depășește bariera „financiar-bancară” și încearcă să dezvolte și să aplice principiile și regulile marketingului, la nivelul pieței capitalului, care include atât piața monetară, cât și piața titlurilor de valoare (piața acțiunilor) și cea a titlurilor de datorie (piața obligațiunilor), la care se adaugă, desigur, piața instrumentelor derivate, care permite efectuarea de operațiuni financiare, având la bază active suport.

      Pentru înțelegerea aprofundată a fenomenelor și proceselor financiar-monetare, într-o abordare de marketing, structura cursului include și multe elemente de economie monetară (bancară) și chiar de management sau contabilitate, toate având menirea de a cristaliza noțiunile de marketing, de a înțelege culegerea și transmiterea informațiilor de marketing, care stau la baza deciziilor din sectorul financiar-monetar.

      Elaborarea cursului a necesitat o bibliografie completă care include materiale emise de Banca Națională a României, Fondul Monetar Internațional, Banca Mondială, Banca Centrală Europeană, Trezoreria statului și alte instituții specializate de pe piața financiar-monetară, dar și lucrări de specialitate în care se regăsește munca multor profesori și specialiști din domeniul financiar-monetar.

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Decizia strategică în comerț exterior: dezvoltare durabilă, analiza eficienței economice, strategia de marketing, fundamentarea deciziilor An apariție 2003
Nr. pagini 172
Format 14x20
Preț 20 lei
Strategii de marketing bancar An apariție 2007
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 21 lei
Marketing. Proiecte, aplicații și teste-grilă An apariție 2018
Nr. pagini 212
Format 17x24
Preț 38 lei
Fundamente teoretice ale comerțului internațional An apariție 2001
Nr. pagini 176
Format 17x24
Preț 9 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice