Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Set: Paradoxuri libertariene în teoria alegerii sociale. Volumele I și II
Set: Paradoxuri libertariene în teoria alegerii sociale. Volumele I și II
Preț 20 lei
[ set epuizat ]
ISBN 978-973-709-560-2
An apariție 2012
Alertează-mă când este pe stoc  
Unele cărți din set pot fi disponibile separat!
Descriere

      Orice proiect de cercetare începe cu identificarea unui spațiu, a unei arii, în care cunoașterea actuală poate fi considerată a fi insuficientă sau chiar greșită. Altfel spus, orice cercetător, indiferent de domeniul de cercetare, începe prin identificarea unei probleme, sau a mai multor probleme căreia/cărora el încearcă să îi/le ofere răspuns. Problema, în cazul lucrării de față, vizează, în principal, două aspecte. Primul are o importanță la nivelul paradigmei, și se referă la modul în care Teoria Alegerii Sociale (TAS) tratează, în mod tradițional, regulile de agregare a informațiilor introduse de indivizi în procesul alegerii sociale. Cel de-al doilea vizează un anumit rezultat încadrabil în Teoria Alegerii Sociale, și se referă la modul în care poate fi interpretat acest rezultat, la relevanța acestuia pentru cunoașterea noastră în privința alegerilor colective.

      In primul volum al acestei cărți am prezentat principalele realizări ale Teoriei Alegerii Sociale. M-am concentrat asupra soluțiilor date paradoxului libertarian Sen, in cadrul informațional specific TAS, cel arrowian. Am propus, de asemenea, soluții noi in acest cadru informațional. Ceea ce nu am făcut in acest prim volum este analiza semnificației cadrului informațional arrowian și a condiționărilor impuse de acesta modelării teoriilor despre alegerea socială. Nu am discutat nici despre măsura in care extinderea acestui cadru informațional elimină paradoxul lui Sen. Aceste două obiective sunt abordate in volumul al doilea.

Autorul 

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Mihail M. Cernea. Un inovator în sociologie și dezvoltare internațională An apariție 2001
Nr. pagini 400
Format 14x20
Preț 8 lei
Paradoxuri libertariene în teoria alegerii sociale. Preferințe individuale și preferințe sociale. Ediția a doua An apariție 2013
Nr. pagini 298
Format 17x24
Preț 27 lei
Istoria sociologiei: perioada marilor sisteme, volumul I An apariție 2002
Nr. pagini 552
Format 17x24
Preț 30 lei
Inițiere în filosofia contemporană An apariție 2000
Nr. pagini 560
Format 19x25,5
Preț 25 lei
    În curs de epuizare

Introducere în studiul produselor financiare derivate An apariție 2000
Nr. pagini 240
Format 19x25,5
Preț 27 lei
Concurența: ghidul afacerilor performante An apariție 1999
Format 17x24
Preț 7 lei
Contabilitate bancară, ediția a treia An apariție 2014
Nr. pagini 270
Format 17x24
Preț 36 lei
Strategii de marketing bancar An apariție 2007
Nr. pagini 208
Format 14x20
Preț 21 lei
    În pregătire

Pamflet documentar An apariție 2014
Nr. pagini 356
Format 17x24    
Sisteme informatice de gestiune: modele teoretice și practice An apariție 2013
Format 14x20    
Mina de aur Format 17x24    
Marketing politic An apariție 2014
Format 14x20    
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice