Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing financiar-bancar
ISBN 973-709-084-5
An apariție 2005
Nr. de pagini 200
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Carte aflată în arhivă.
Este epuizată din stoc și nu se va retipări.
Descriere

      În bănci, marketingul este practicat de întregul personal, „de la președinte la portar“. Fiecare în parte contribuie în felul său la crearea sentimentului de încredere și siguranță de care are nevoie clientul pentru a accepta să-și încredințeze altora agoniseala sau pentru a se angaja în împrumuturi care îi pun tot felul de condiții și care îi afectează liniștea viitoare. Oamenii de marketing sunt însă un grup special și restrâns de gânditori și creatori care în cotidian sunt entuziaști, dar calmi, logici, organizați, sistematici, muncitori, specialiști.

      Cartea Iulianei Cetină se absoarbe ușor, este pragmatică și temeinică, prin urmare utilă. Ne introduce în secolul XXI, când s-a născut de fapt industria bancară modernă românească, în principal pe seama avântului și priceperii capitalului străin. Fervoarea cu care acesta penetrează piața creează un spectacol de marketing a cărui strălucire abia începe să se întrevadă și care trebuie să ne dea de învățat și de gândit.

 

Prof. univ. dr. Emanuel Odobescu

director general adjunct al Piraeus Bank Romania

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Marketing strategic competitiv: o abordare internațională An apariție 2004
Nr. pagini 288
Format 14x20
Preț 20 lei
Marketing ecologic: etica verde a producției și consumului An apariție 2006
Nr. pagini 240
Format 14x20
Preț 22 lei
Marketing - controlling: măsurarea performanței în marketing An apariție 2009
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 21 lei
Istoria comerțului mondial și a politicii comerciale: sinteze, ediția a III-a An apariție 2005
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 35 lei
    Recomandări

Baze de date avansate: abordare teoretică și pragmatică An apariție 2017
Nr. pagini 216
Format 17x24
Preț 55 lei
Bazele contabilității conform OMFP 1802/2014 An apariție 2017
Nr. pagini 196
Format 17x24
Preț 60 lei
Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare An apariție 2016
Nr. pagini 138
Format 17x24
Preț 25 lei
Convergența economică a României. De la paradigme la strategii concrete An apariție 2016
Nr. pagini 224
Format 17x24
Preț 30 lei
    În curs de epuizare

Metode și tehnici de conducere: teorie și aplicații An apariție 2006
Nr. pagini 436
Format 17x24
Preț 30 lei
Euro 2000: ultima bătălie a secolului XX An apariție 2000
Nr. pagini 448
Format 14x20
Preț 5 lei
Macroeconomie dinamică An apariție 2001
Nr. pagini 400
Format 19x25,5
Preț 22 lei
Theoretical and Applied Economics (Economie Teoretică și Aplicată) abonament 2017 (4 numere) An apariție 2017
Format 17x24
Preț 400 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice