Editura Economică Editura Economică
Nu aveți produse în coș

Despre Editura Economică Noutăţi În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Ştiri Contact
Despre Editura Economică Noutăți În pregătire
Catalogul Editurii Economice
Știri Contact
✅  Produsul a fost adăugat în coş
Colecţii
înapoi
Marketing financiar-bancar
ISBN 973-709-084-5
An apariție 2005
Nr. de pagini 200
Format 14x20
Legătorie broșat
Copertă carton mediaprint
Anvelopă nu
Semn de carte nu
Limba română
Carte aflată în arhivă.
Este epuizată din stoc și nu se va retipări.
Descriere

      În bănci, marketingul este practicat de întregul personal, „de la președinte la portar“. Fiecare în parte contribuie în felul său la crearea sentimentului de încredere și siguranță de care are nevoie clientul pentru a accepta să-și încredințeze altora agoniseala sau pentru a se angaja în împrumuturi care îi pun tot felul de condiții și care îi afectează liniștea viitoare. Oamenii de marketing sunt însă un grup special și restrâns de gânditori și creatori care în cotidian sunt entuziaști, dar calmi, logici, organizați, sistematici, muncitori, specialiști.

      Cartea Iulianei Cetină se absoarbe ușor, este pragmatică și temeinică, prin urmare utilă. Ne introduce în secolul XXI, când s-a născut de fapt industria bancară modernă românească, în principal pe seama avântului și priceperii capitalului străin. Fervoarea cu care acesta penetrează piața creează un spectacol de marketing a cărui strălucire abia începe să se întrevadă și care trebuie să ne dea de învățat și de gândit.

 

Prof. univ. dr. Emanuel Odobescu

director general adjunct al Piraeus Bank Romania

Descarcă oferta
  Lista autorilor / cărților
  Informații despre livrare
 
    Cărți din aceeași categorie

Sistemul vamal An apariție 2003
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 25 lei
Marketing - controlling: măsurarea performanței în marketing An apariție 2009
Nr. pagini 200
Format 17x24
Preț 21 lei
Prețuri, echilibru concurential și bunăstare socială An apariție 2001
Nr. pagini 336
Format 17x24
Preț 15 lei
Trade Finance. Finanțarea comerțului An apariție 2002
Nr. pagini 386
Format 14x20
Preț 28 lei
    Recomandări

Piața turistică. Relațiile ofertă-cerere și fundamentarea strategiilor de dezvoltare An apariție 2016
Nr. pagini 138
Format 17x24
Preț 25 lei
Contabilitatea societăților comerciale aflate în redresare economică An apariție 2017
Nr. pagini 152
Format 17x24
Preț 22 lei
Politica fiscal-bugetară și piața de capital An apariție 2018
Nr. pagini 286
Format 17x24
Preț 47 lei
Baze de date avansate: abordare teoretică și pragmatică An apariție 2017
Nr. pagini 216
Format 17x24
Preț 55 lei
Librărie domenii și subdomenii
Librărie

Reviste științifice